ranger01 Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 (edited) Witam. Kupiłem używaną G36C Tokyo Marui, przerobioną i po tuningu na wersję K od gościa, który wymienił w niej : Założone nowe okablowanie plus mosfet zakończony wtykiem t deans Wymieniony tłok na tłok jbu z metalową szczęką Sprężyna sp110 Guardera Wymieniony cylinder na Guardera Silnik na Bardzo mocny p&j Gumka hop up na Systema Energy Dystanser typ H Kupiłem do niej LiPo 7,4 1800mah 20c, naładowałem podłączyłem i replika nie działa, coś stuka w gearboxie, grzeją się kable, mosfet i cały chwyt pistoletowy, nie wiem co jest grane. Proszę o pomoc pozdrawiam Edited February 14, 2012 by ranger01 Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 Źle wydystansowany silnik, źle spodkładkowany GB, coś blokuje silnik, źle zrobione przewody itp... itd... długo można wymieniać. Stuka bo nie ma siły napiąć springa i dlatego też się grzeje. Quote Link to post Share on other sites
ranger01 Posted February 14, 2012 Author Report Share Posted February 14, 2012 No i dupa, podłączyłem drugi raz baterię i coś się sfajczyło, poszedł dym i pozamiatane, zaraz za baterią w tym "chyba mosfecie", mam nadzieję, że dalej nić się nie sfajczyło? Koleś twierdził, że wszystko jest lala, a tu taki zonk Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 nić się nie sfajczyło? Czekaj, wyjmę mój zestaw do wróżenia z fusów... hmm... moment... nie, nie sfajczyło się, a przynajmniej tak mówią moje fusy. Koleś twierdził, że wszystko jest lala, a tu taki zonk A słyszałeś kiedyś o "kolesiu", który sprzedaje niesprawną replikę i mówi, ze "nie wszystko jest lala"? Quote Link to post Share on other sites
michal34343 Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 To może o swojej replice się wypowiem przed wysyłką wszystko było w 100% sprawne była używana w niej bateria lipo 11,1 zawsze nie było z nią problemu. Nie wiem jak mogłeś spalić mosfet i czy sam lutowałeś wtyki w baterii czy kupiłeś gotową ze złączem tdeans? Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 (edited) To na 99% jest zwarcie . ( a wina może leżec w kablach , mosfecie .) Edited February 14, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Na 99% nie masz racji. Napisałem powyżej. Quote Link to post Share on other sites
ranger01 Posted February 15, 2012 Author Report Share Posted February 15, 2012 Baterię lipo 7,4V 1800mah 20-40C kupiłem z gotowym stykiem t-deans, nic nie lutowałem, kolory kabli przy stykach baterii i repliki się pokrywają, więc nie ma mowy o złym podłączeniu baterii, gdyby była możliwość wrzuciłbym fotki jak to wygląda ale nie bardzo wiem jak. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Łożyska czy zębatki miałeś wymieniane? Jeżeli nie to wyklucza na pewno problem podkładkowania. Quote Link to post Share on other sites
stalker51 Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 To może, żeby nie tworzyć nowego tematu. Mam podobny problem w moim G36c od Aresa, kiedy strzelam replika wydaje jedynie taki dźwięk jakbym próbował strzelać na rozładowanej baterii, w sensie coś tam stuka, ale nic więcej. też grzeją mi się kable, jednakże moja replika to full stock, nic w niej nie dłubałem, nic nie rozkręcałem, sprawdzałem na 5 różnych bateriach: -Power bean LiPo 7,4 -Firefox 8,4 -Firefox 9,6 -Jakiś batimex 9,6 -Stockowe 9,6 od cymy Ten sam problem na wszystkich batkach. Doda, że wcześniej strzelała bez żadnych problemów na baterii 9,6 i 8,4 od FF. Po prostu nagle podczas strzelania, przestała strzelać... Jakieś pomysły co to może być i czy da się to jakimiś domowymi metodami naprawić? Co prawda mam na nią jeszcze gwarancję, aczkolwiek wolał bym uniknąć dawanie repliki na 2 miesiące do speca :/ Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Miałem podobną sytuację w G36 CA, powodem było za ciasne podkładkowanie. Nie mam pojęcia, jak było to możliwe, bo replika była po dobrym serwisie, w międzyczasie rozkręcałem ją parę razy, nie wspominając o tym, że bardzo długo strzelała prawidłowo, ale takie były fakty. Może coś weszło wcześniej między połówki szkieletu, może coś w łożyskach przeskoczyło... Jeśli masz gwarancję, to chyba lepiej na nią odesłać. Quote Link to post Share on other sites
stalker51 Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Ok. Tak też chyba zrobię, dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Hellknight Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 (edited) 100% źle kable lutowałeś, bo ja też tak miałem. To co tak "trzęsie" tym karabinem, to silnik który blokuje zatrzask anti-reversal. MUSISZ mieć odwrotnie połączone kable na jakimś odcinku, bo jak widać silnik chce się kręcić w złym kierunku, jest blokowany, to wszystko się grzeje. Jeszcze raz wszystko sprawdź, nawet jeżeli kable się pokrywają, to sprawdź czy może już w kablach nie ma gdzieś zwarcia. Ewentualnie jeśli masz gwarancję jeszcze to odeślij. Edited March 28, 2012 by Hellknight Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Panowie!! To że działała to jedno, ale weźcie pod uwagę, że w środku dochodzi do dosyć dużych przeciążeń i niektóre elementy szkieletu lub jakichkolwiek podzespołów mogą po prostu się ukruszyć. Wtedy już króciutka droga do zacinki. Na szczęście bateria 7,4v jest za słaba, żeby pourywało zęby na zębatkach i tylko silnik tyka. We wszystkich tu opisywanych przypadkach proponuję dać komuś na serwis- niech wyczyści w środku gb ze wszystkich śmieci i zdiagnozuje, skąd się wziął element blokujący. Może to byc pierdółka lub jakiś istotny element np. sprężyny (pęknięta). Mosfet podczas sfajczenia pozostaje w 90% w pozycji otwartej, czyli replika próbowałaby strzelać mimo spustu w pozycji OFF, czyli jest szansa, że jeszcze będzie dychał... Quote Link to post Share on other sites
Hellknight Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 A ja wciąż uważam że to zła polaryzacja, wszystkie "zdiagnozowane" objawy na to wskazują. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Tak tylko, że kolega napisał, że stało się to nagle. Nie pisał nic o zmianie kabli. Magicznym sposobem zmieniła się nagle polaryzacja :D. Quote Link to post Share on other sites
Hellknight Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Kupiłem używaną G36C Tokyo Marui, przerobioną i po tuningu na wersję K od gościa, który wymienił w niej :Założone nowe okablowanie plus mosfet zakończony wtykiem t deans Plus że kolega od razu kupił LiPola który nie działał, wiem coś o tym bo sam miałem ten problem bo samodzielnej zmianie okablowania. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Sądzę, że tutaj dyskusja już się toczy na temat repliki stalkera51. Quote Link to post Share on other sites
Hellknight Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 No jeśli chodzi o replikę stalkera51 to albo coś z silnikiem (może jakieś zwarcie, albo jest już zakatowany) albo tak zwane "ch*j wie co". Moim zdaniem jedynym wyjściem jest oddanie do "speca". Quote Link to post Share on other sites
sqigo Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Miałem taki sam problem z M14 od cymy.Oddałem ją na gwarancje i powiedzieli ,że ,,sprężyna utknęła w tylnym położeniu''. Quote Link to post Share on other sites
Simur Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Zrób trzy rzeczy: 1. wyciągnij cały gb body i podłącz batkę bezpośrednio do silnika, sprawdź czy działa jak działa to kable.. 2. jeśli ciągle nie działa poluzuj silnik i sprawdź czy działa jak nie to wyciąg go i zobacz czy chodzi (czy ma dużą siłę) 3. jeśli dalej wszystko jest ok (silnik ma moc) to problem leży wewnątrz gb trzeba będzie rozebrać. Quote Link to post Share on other sites
ranger01 Posted September 19, 2012 Author Report Share Posted September 19, 2012 dzięki za odpowiedzi, okazało się że silnik był sfajczony. pozdrawiam wszystkich temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
mich2000 Posted August 28, 2013 Report Share Posted August 28, 2013 Odgrzebuję temat, może komuś przyda się diagnoza. M16 od G&G objawy identyczne. Powód? Za słaby silnik stockowy (szary) na springa Guarder 120. Po wymianie na silnik Cymowskiej Mp5 śmiga. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.