Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
ranger01

G36 TM nie strzela, grzeją się kable i chwyt pistoletowy

Recommended Posts

Witam.

Kupiłem używaną G36C Tokyo Marui, przerobioną i po tuningu na wersję K od gościa, który wymienił w niej :

Założone nowe okablowanie plus mosfet zakończony wtykiem t deans

Wymieniony tłok na tłok jbu z metalową szczęką

Sprężyna sp110 Guardera

Wymieniony cylinder na Guardera

Silnik na Bardzo mocny p&j

Gumka hop up na Systema Energy

Dystanser typ H

 

Kupiłem do niej LiPo 7,4 1800mah 20c, naładowałem podłączyłem i replika nie działa, coś stuka w gearboxie, grzeją się kable, mosfet i cały chwyt pistoletowy, nie wiem co jest grane.

 

Proszę o pomoc

 

pozdrawiam

Edited by ranger01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Źle wydystansowany silnik, źle spodkładkowany GB, coś blokuje silnik, źle zrobione przewody itp... itd... długo można wymieniać.

Stuka bo nie ma siły napiąć springa i dlatego też się grzeje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i dupa, podłączyłem drugi raz baterię i coś się sfajczyło, poszedł dym i pozamiatane, zaraz za baterią w tym "chyba mosfecie", mam nadzieję, że dalej nić się nie sfajczyło? Koleś twierdził, że wszystko jest lala, a tu taki zonk

Share this post


Link to post
Share on other sites

nić się nie sfajczyło?

 

Czekaj, wyjmę mój zestaw do wróżenia z fusów... hmm... moment... nie, nie sfajczyło się, a przynajmniej tak mówią moje fusy.

 

Koleś twierdził, że wszystko jest lala, a tu taki zonk

 

A słyszałeś kiedyś o "kolesiu", który sprzedaje niesprawną replikę i mówi, ze "nie wszystko jest lala"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może o swojej replice się wypowiem przed wysyłką wszystko było w 100% sprawne była używana w niej bateria lipo 11,1 zawsze nie było z nią problemu.

Nie wiem jak mogłeś spalić mosfet i czy sam lutowałeś wtyki w baterii czy kupiłeś gotową ze złączem tdeans?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterię lipo 7,4V 1800mah 20-40C kupiłem z gotowym stykiem t-deans, nic nie lutowałem, kolory kabli przy stykach baterii i repliki się pokrywają, więc nie ma mowy o złym podłączeniu baterii, gdyby była możliwość wrzuciłbym fotki jak to wygląda ale nie bardzo wiem jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może, żeby nie tworzyć nowego tematu.

Mam podobny problem w moim G36c od Aresa, kiedy strzelam replika wydaje jedynie taki dźwięk jakbym próbował strzelać na rozładowanej baterii, w sensie coś tam stuka, ale nic więcej. też grzeją mi się kable, jednakże moja replika to full stock, nic w niej nie dłubałem, nic nie rozkręcałem, sprawdzałem na 5 różnych bateriach:

-Power bean LiPo 7,4

-Firefox 8,4

-Firefox 9,6

-Jakiś batimex 9,6

-Stockowe 9,6 od cymy

Ten sam problem na wszystkich batkach. Doda, że wcześniej strzelała bez żadnych problemów na baterii 9,6 i 8,4 od FF. Po prostu nagle podczas strzelania, przestała strzelać...

 

Jakieś pomysły co to może być i czy da się to jakimiś domowymi metodami naprawić?

Co prawda mam na nią jeszcze gwarancję, aczkolwiek wolał bym uniknąć dawanie repliki na 2 miesiące do speca :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobną sytuację w G36 CA, powodem było za ciasne podkładkowanie. Nie mam pojęcia, jak było to możliwe, bo replika była po dobrym serwisie, w międzyczasie rozkręcałem ją parę razy, nie wspominając o tym, że bardzo długo strzelała prawidłowo, ale takie były fakty. Może coś weszło wcześniej między połówki szkieletu, może coś w łożyskach przeskoczyło...

 

Jeśli masz gwarancję, to chyba lepiej na nią odesłać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% źle kable lutowałeś, bo ja też tak miałem. To co tak "trzęsie" tym karabinem, to silnik który blokuje zatrzask anti-reversal.

MUSISZ mieć odwrotnie połączone kable na jakimś odcinku, bo jak widać silnik chce się kręcić w złym kierunku, jest blokowany, to wszystko się grzeje.

Jeszcze raz wszystko sprawdź, nawet jeżeli kable się pokrywają, to sprawdź czy może już w kablach nie ma gdzieś zwarcia.

Ewentualnie jeśli masz gwarancję jeszcze to odeślij.

Edited by Hellknight

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie!! To że działała to jedno, ale weźcie pod uwagę, że w środku dochodzi do dosyć dużych przeciążeń i niektóre elementy szkieletu lub jakichkolwiek podzespołów mogą po prostu się ukruszyć. Wtedy już króciutka droga do zacinki. Na szczęście bateria 7,4v jest za słaba, żeby pourywało zęby na zębatkach i tylko silnik tyka. We wszystkich tu opisywanych przypadkach proponuję dać komuś na serwis- niech wyczyści w środku gb ze wszystkich śmieci i zdiagnozuje, skąd się wziął element blokujący. Może to byc pierdółka lub jakiś istotny element np. sprężyny (pęknięta).

Mosfet podczas sfajczenia pozostaje w 90% w pozycji otwartej, czyli replika próbowałaby strzelać mimo spustu w pozycji OFF, czyli jest szansa, że jeszcze będzie dychał...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kupiłem używaną G36C Tokyo Marui, przerobioną i po tuningu na wersję K od gościa, który wymienił w niej :

Założone nowe okablowanie plus mosfet zakończony wtykiem t deans

 

Plus że kolega od razu kupił LiPola który nie działał, wiem coś o tym bo sam miałem ten problem bo samodzielnej zmianie okablowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jeśli chodzi o replikę stalkera51 to albo coś z silnikiem (może jakieś zwarcie, albo jest już zakatowany) albo tak zwane "ch*j wie co". Moim zdaniem jedynym wyjściem jest oddanie do "speca".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrób trzy rzeczy:

1. wyciągnij cały gb body i podłącz batkę bezpośrednio do silnika, sprawdź czy działa jak działa to kable..

2. jeśli ciągle nie działa poluzuj silnik i sprawdź czy działa jak nie to wyciąg go i zobacz czy chodzi (czy ma dużą siłę)

3. jeśli dalej wszystko jest ok (silnik ma moc) to problem leży wewnątrz gb trzeba będzie rozebrać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgrzebuję temat, może komuś przyda się diagnoza. M16 od G&G objawy identyczne. Powód? Za słaby silnik stockowy (szary) na springa Guarder 120. Po wymianie na silnik Cymowskiej Mp5 śmiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...