Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SNIPER RIFLE SVD STYLE - regulacja


Recommended Posts

SNIPER RIFLE SVD STYLE zakupiłem w taiwangun.com. Problem polega na tym ze nie mam pojęcia jak go wyregulować. Nie mieli niestety oryginalnej szyny więc dali mi te pod ak-47. Kulki biją poniżej krzyża w celowniku. Ustawiłem go na maxa ale niestety nic to nie dało. Poza tym ma duży rozrzut. Z odległości 5 metrów kiedy strzelam do tarczy rozrzut wynosi 3-5 cm. Używam kulek 0,3 g. Kupiłem ją po to żeby strzelać do tarczy z odległości nie przekraczającej 12 metrów. Czy to normalne że ona ma taki rozrzut? Nie zajmowałem się nigdy ASG i nie znam się na tym. Możecie mi pomóc?

Link to post
Share on other sites

Do strzelania do tarczy, to się wiatrówkę kupuje. Repliki wypadają zazwyczaj o wiele gorzej pod kątem celności od wiatrówek w tej samej cenie.

 

Dobrze rozumiem? Próbowałeś na 12 metrów zgrać lunetę? Nie dziw się, że strzela pod krzyżem, skoro lunetę masz zamontowaną sporo ponad osią lufy. Możesz spróbować pobawić się regulacją systemu hop-up, ale wtedy na dalszą odległość będziesz miał kosmos.

Link to post
Share on other sites

Do strzelania do tarczy, to się wiatrówkę kupuje. Repliki wypadają zazwyczaj o wiele gorzej pod kątem celności od wiatrówek w tej samej cenie.

 

Dobrze rozumiem? Próbowałeś na 12 metrów zgrać lunetę? Nie dziw się, że strzela pod krzyżem, skoro lunetę masz zamontowaną sporo ponad osią lufy. Możesz spróbować pobawić się regulacją systemu hop-up, ale wtedy na dalszą odległość będziesz miał kosmos.

 

Lunetę mam na niskim montażu. Zresztą zrobię zdjecia. Nie wiem czy da coś wymiana lufy na precyzyjną. Moje pytanie jaki rozrzut może mieć taki karabin po tuningu oraz co mam zrobić żeby go wyregulować? Regulować hop up? Wymienić gumkę?

Link to post
Share on other sites

Uważam, że luneta nie jest potrzebna do strzelania tarczowego na odległości 10 metrów, ale rób jak chcesz.