Eliśium Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Witam głowa mnie rozbolałą od przeszukiwania forum wszelakich o tematyce ASG więc pytam was drodzy forowicze o udzielenie mi rad popartych doświadczeniami na takowy temat zamieszczony poniżej postanowiłem wstawić m 140 mad bulla do stokowej Jg m 16a2 wszystko w stoku było i aby jakoś to funkcjonowało skusiłem się na pakiet zasilający 12v na singlu oddałem 3 strzały po minucie spróbowałem i była zacinka na singlu, przeskoczyłem na full auto poleciało. Potem singiel i znowu problem. W końcu usłyszałem nie fajny dźwięk i okazało się, że ostatni ząb ( patrząc od głowicy tłoka ) jest zmasakrowany. Toteż wymieniłem tłok na shs z metalowymi zębami i podobnie się skończyło dokładnie te same objawy. Mam takie pytanie 1 czy to wina baterii 12v 2 czy to wina używania standardowych kół zębatych jg ( nie ma śladu zużycia ich ) 3 czy to wina słabych tłoków dla m 140 madbulla 4 lub może idealnego podkładko wania mechanizmu Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 M140 i 12v w stocku :teeth: Hardkor jesteś. Nie wiem czy podkładkowanie miało wpływ skoro na auto chodziło. SHS z metalowymi zębami spokojnie M140 wytrzyma, więc to raczej też nie wina tego. Dość ciekawy przypadek. Opowiedz coś więcej, jak strzelało na auto jaki był dźwięk itd. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Jeśli dobrze rozumiem, urwało Ci ząb który jest łapany jako pierwszy przez zębatkę podczas cyklu? A sprawdzałeś podczas montażu właśnie to połączenie, tj. jak zębatka łapie tłok? Obstawiam, że nie. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Może źle wkręciłeś głowicę z tłokiem i przesunęło go do tyłu tym samym zahaczając zębatkami o niego. Jak mówi Slepy, sprawdź cykl na sucho z otwartym szkieletem Quote Link to post Share on other sites
Eliśium Posted March 1, 2012 Author Report Share Posted March 1, 2012 Dźwięk wydawany z repliki był taki dość metaliczny jak bym pracował małą wiertarką Wydaje mi się że układ robił 1,5 cykla na 12v a zębatki są JG stokowe spring o skoku niejednostajnym. Tłok shs na tym pierwszym zębie za sobą ma taki kawałek wystającego plastiku i tego plastiku już nie ma. ale jeszcze nie wybija zębów bo została dolna cześć plastikowego tłoka. Dzisiaj rano złożyłem wszystko do kupy, sprężynę ustawiłem miększą częścią w kierunku do prowadnicy, wypodkładkowane fest. podpoiłem starą baterię 9.6 i hula :/ puki co. Nie pamiętam jak wtedy ustawiłem springa ale wydaje mi się, że 12v nie współgrało z zębatkami i robił 1,5 cykla przez co w tyłek dostawał tłok i nie wytrzymał obciążenia. Heh wiedza kosztuje puki co 35 zł tylko i zakup nieodpowiedniego pakietu no ale cóż dam znać po raszówce jak to śmiga nadal .. Pozdrawiam E. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 Wydaje mi się, że to nie to. Sprawdź długość zestawu tłok/głowica tłoka na otwartym gb. Składasz wszystko bez sprężyny i paluchami kręcisz zębatką patrząc jak ta łapie tłok. Ma łapać za czoło zęba. Podejrzewam, ze u Ciebie siada od góry. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted March 10, 2012 Report Share Posted March 10, 2012 Sprawdź AOE;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Area of Engagement:D:D Dobre. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Angle jak już ;P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.