rysieku070 Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Witam kupiłem replikę AKM (CM 048M) uzywaną, od pewnego użytkownika na forum, ponąć tylko 2 tyśiace przebiegu. Dziś przyszła paczka, poszedłem do lasu przetestować jak się sprawuje replika, bateria była już bardzo słaba, oddałem 3-4 strzały, i karabin przestał strzelać... Spręzyna jest wciąż naciągnieta (Widać dyszę przez komorę)... Naładowałem baterię, i chciałem oddać strzał aby spręzyna wróciła do normalnego położenia, no i nic... żadnego odgłosu, replika nie strzela na każdym trybie ognia. Podłączałem inne batki (8.4v) i brak żadnej reakcji. Prosze o pomoc... Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 (edited) Witam, jak nazywał się ten użytkownik? Replika ma plombe? Stock, czy ktoś w niej majstrował i coś wymieniał? Edited March 7, 2012 by senkuPH Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 Ciężko mi jest teraz znaleść nazwę tego uzytkownika gdyź usunął on ogłoszenie (http://wmasg.pl/pl/consignment/show/222197) Replika ma wszystkie plomby, stock, sprzedawca pisał że nic w niej nie majsterkował. Napięcie bateri 9.6 to 10.20v czyli bateria jest naładowana. Mimo to replika nie strzela... Sprawdź styki i bezpiecznik. Sprawdzałem styki, wydaje się być wszystko okej, ale Tutaj nie mam pewności, gdyż nie rozbierałem repliki. Bezpiecznik nie jest spalony ;-) Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Odkręć kolbę i sprawdź połączenie tych wtyczek przy łączeniu, u mnie lubiło się to minimalnie wyczepiać. Izolka czyni cuda :P Podoginaj jeszcze styki żeńskie do środka, żeby miały większą powierzchnię kontaktu. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Dokładnie, Jackobik ma racje. nawet chińskie łapki kleją to taśmą w fabrykowni :D Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 Odkręć kolbę i sprawdź połączenie tych wtyczek przy łączeniu, u mnie lubiło się to minimalnie wyczepiać. Izolka czyni cuda :P Podoginaj jeszcze styki żeńskie do środka, żeby miały większą powierzchnię kontaktu. Z tym połączeniem jest wszystko ok :) Odkręciłem kolbę, i jest dobrze podłączone. No i chinskie raczki stockowo podkleili to taśmą : d Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 To jest zawsze podklejone, a mimo tego u mnie się rozłączało chociaż same wtyczki się nie ruszały... zrób tak, jak mówiłem - podoginaj styki i zaklej mocno izolką wtyczki. Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 To jest zawsze podklejone, a mimo tego u mnie się rozłączało chociaż same wtyczki się nie ruszały... zrób tak, jak mówiłem - podoginaj styki i zaklej mocno izolką wtyczki. Nie pomaga, z tym połączeniem jest wszystko ok. Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 Rozebrałem tą replikę, pierwsze co było to sprawdziłem czy silnik w ogóle kręci. odpiałem koszyczek z silnikiem od gearbox'a pociągłem za spust i nic żadnej reakcji. Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Czyli pewnie coś z kablami lub przepalona kostka stykowa w gb jak na moje :P albo silnik? Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 Czyli pewnie coś z kablami lub przepalona kostka stykowa w gb jak na moje :P albo silnik? \ Ciężko mi to na tą chwilę stwierdzić co może być przyczyną ponieważ mam problem z wyjęciem gearbox'a. otóz, dysza zachacza o komorę hopup, a ja niewiem jak odkręcić lufę zewnętrzną, abym mógł cofnąć komorę hopupa. Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Musisz cały front rozłożyć... Quote Link to post Share on other sites
Jey85 Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Odlutuj kable od kostki stykowej i polacz je na probe, to moze wykluczyc jedna z przyczyn awarii Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 Musisz cały front rozłożyć... Rozłożyłem górny i dolny chwyt, i tam niewidzę żadnej śruby... Nie mam pojęcia jak rozłączyć lufę od body : / Może mi ktoś pomóc? Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Nie musisz specjalnie zakładać tematu... Wszystko jest na klinach. Musisz je powybijać tj. z podstawy szczerbinki, a pod nią się kryje malutka imbusowa śrubka stabilizująca lufę, którą musisz odkręcić. Później wybijasz kołek trzymający lufę zew. i odkręcasz hu od lufy zew, a następnie wyciągasz ją do przodu, a lufę wew. z komorą do tyłu pod ukosem. W razie czego się pytaj. Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 Nie musisz specjalnie zakładać tematu... Wszystko jest na klinach. Musisz je powybijać tj. z podstawy szczerbinki, a pod nią się kryje malutka imbusowa śrubka stabilizująca lufę, którą musisz odkręcić. Później wybijasz kołek trzymający lufę zew. i odkręcasz hu od lufy zew, a następnie wyciągasz ją do przodu, a lufę wew. z komorą do tyłu pod ukosem. W razie czego się pytaj. W tym problem, że ja za żadne skarby nie mogę tych klinów powybijać, a nie chcę rozwalić całej repliki... Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 One nie wyjdą jeśli będziesz w nie pukał palcem... Młotek jest niezbędny : P. O replikę się nie martw ; ) Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 One nie wyjdą jeśli będziesz w nie pukał palcem... Młotek jest niezbędny : P. O replikę się nie martw ; ) Hmm waliłem młotkiem dosyć lekkim, ale myślałem że to wystarczy :D. Tak więc dlatego mnie dziwi że mimo to nie mogłem ich wypchać, no trudno jutro załatwię cięższy sprzęt : ) Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Ale też nie wyciągaj młota pneumatycznego albo kowalskiego... :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 8, 2012 Author Report Share Posted March 8, 2012 No więc udało się wybić piny z pomocą kumpla ; ) Wyjęliśmy gb. Sprawdziliśmy silnik, z silnikiem jest wszystko ok. Z kostką stykową też raczej jest wszystko ok. Więc co teraz? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Bateria naładowana? Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Bateria naładowana? Chyba ktoś tutaj nie czytał o co chodzi :wink: Quote Link to post Share on other sites
rysieku070 Posted March 8, 2012 Author Report Share Posted March 8, 2012 Albo ktoś nabija posty...Ehh znawca "naładowałeś baterie" nie, nie ładowałem bo poco? Rozłożyłem GB, okazało się że coś było w gb, poruszałem zębatką, sprawdziłem tłok, wszystko w porządku, po złożeniu gb, karabin odżył ; ) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.