Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Całkowity tuning AKSU Boyi


Recommended Posts

Witam, pewnie istnieje temat o tuningu AKSU, ale chcę wymienić wszystko, więc tu nie tylko pytanie o replikę a głównie o części.

 

Zaczynając od GB:

 

Wzmocniony szkielet ICS

Silnik ICS Turbo 3000

Zębatki ICS ( http://www.madonion.eu/Zestaw_3_zebatek_ICS_p278.html )

Łożyska ślizgowe ICS

Popychasz, przerywacz, antireversal ICS

 

do tego chciałbym kupić:

 

Bore Up do AK GUARDER + CYLINDER TYP 2 SYSTEMA ( http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=277 ) Czy zestaw guardera na cylindrze systemy będzie szczelny?

 

oraz jakiś tłok i prowadnicę - co polecicie?

 

Do tego kable + mosfet

 

ZESPÓŁ HU:

 

lufa precyzyjna guarder 6.02 229 mm

gumka systemy

komora metalowa cymy

dystanser w kształcie H

 

zasilanie:

 

ładowarka imax b6

i jakaś bateria najlepiej nie lipo tylko cos z nimh/cd

 

Jeśli by ktoś miał wątpliwości replika NIE do budynków.

Edited by ParQ
Link to post
Share on other sites

Zębatki polecę od SHS (żeby nie było że nie było, mam te zębatki), silnik Element UT lub SHS UT. Szkielety v.3 nie ma sensu wymieniać, mam AUG'a na SP130 z rofem +/- 25 rps na oryginalnym szkielecie JG. W tym miejscu zaoszczędzisz około 400zł. Możesz to wydać na preckę nie Guardera a Promyka. Obecnie polecana na forum są tłoki SHS, chodź korzystam z tłoka Ultimate i jestem zadowolony. Jeśli chodzi o prowadnicę to stalowa łożyskowana.

Czemu nie Lipo? Ja mam Lipo od roku i nie narzekam.

Edited by Jankus
Link to post
Share on other sites

Te części icsowskie mam i dlatego chcę ich użyć.

Do lipo jakoś nie jestem przekonany :icon_confused:

 

Tłoki shs hmm ,lecz nie rozumiem, jaki wpływ na działanie repliki ma ilość zębów i czemu jest moda na usuwanie drugiego zęba.

 

wracam jednak do pytania o szczelność bore upa. i pytam czy zestaw HU jest dobrze dobrany?

 

 

prowadnice wziął bym DF albo ultimate

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1395

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3944

 

zapomniałem dodać: sprężynę mam M125 ELEMENTA, mogę ew. zmienić na SP120 guardera

Edited by ParQ
Link to post
Share on other sites

Zebatki SHS nie polecam. ICS jak najbardziej.

Bore-up. niepotrzebne wydawanie kasy.

Szkielet zostaw.

Lozyska najlepiej PDI.

Popychacz przerywacz itd. Szczerze, cokolwiek bedzie dzialac.

Tlok ultimate, ics. Choc wiele innych pochodzi tez.

komora h-u po co metalowa. W czym plastik jest gorszy?

Link to post
Share on other sites

yakarov... brak mi słów na Twoją wypowiedź...

 

1. BU Guardera jest szczelny na cylindrze Systemy (sam takiej konfiguracji chwilowo używam)

2. Tłok SHS

3. Zęby mogą być te ICS, możesz wrzucić też 18:1 SHS

4. Precka Guarder 6.02 300mm (sam używam w swoim aksu)

5. Gumka HU Systema/G&G/Guarder

6. Prowadnica łożyskowana SHS/ Ultimate etc...

7. Kable i mosfet koniecznie.

 

Komora HU stock jest jak najbardziej ok.

 

Szkieletu, popychacza etc nie ma sensu wymieniać. Silnik ics jest mocny, ale wolny, więc bez wysokiego woltażu się nie obędzie.

Link to post
Share on other sites

Specshop napisał mi, że komorę wypada wymienić, bo jest inna trochę niż w standarcie TM i zestaw bore up guardera może się nie do końca uszczelniać.

 

Co do silnika to na 9,6v golden eagle przy springu M125 świrował tak że kulek nie podawało czasem na auto (opóźniacza oczywiście nie było)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...