gewer12 Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Witam, mam pytanie, złamała mi się blaszka w silniku (ta na którą wchodzi kabel) czy jest jakiś sposób naprawy tego (próbowałem zlutować ,ale to jest za małe) mam silnik od cm.028 wyjąłem całą blaszkę ,ale przy okazji go zniszczyłem bo nie dało się wyjąć takiego bolca na którym jest sprężynka. I problem mam ten sam w silniku od boja (w którym mi poszła blaszka) chciałbym wymienić blaszkę ,ale nie wiem jak zdjąć ten bolec.Proszę pomóżcie. Pozdrawiam gewer Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Po co zmieniać blaszkę, masz tam śrubkę wystarczy ją delikatnie odkręcić wsadzić tam kabelek i zakręcić. Quote Link to post Share on other sites
pat1985 Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Ja zawsze lutuje przewody silnika. Niezależnie czy Gb v3 czy v2. Wtedy nawet jak blaszka pęknie to zawsze ejst gdzie przewód przylutować. Lutowanie ma wiele zalet i oczywiscie minusy w gbv2. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 (edited) Zawsze można przylutować do silnika krótkie przewody z końcówkami. [ http://robotechnik.a...ro=381065#fotka ] Oczywiście dać je w koszulkach aby zwarcia nie zrobiły. Lub http://robotechnik.abc24.pl/default.asp?kat=8976&pro=471501 Edited August 15, 2012 by mk8539020 Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 @pat1985^ Pokaz jak lutujesz te przewody do silnikow w gb V.2 . Musze to zobaczyc: D Quote Link to post Share on other sites
Simmi Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Ja również lutuję przewody do silnika przy V2, nie wiem co w tym szczególnego. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 (edited) Ja gdybym miał lutować to bym się zapłakał, bo żęby zrobić idealnie replikę to trzeba ją rozebrać x razy:) A w v.2 musisz mieć o wiele dłuższe kable żeby je przylutowaći później je upychaćw chwycie. Jestem fanem wsuwek bo lutowanie nic takiego specjalnego nie daje. Ale w powyższym przypadku to możesz lutować albo wziąć tą część z innego silnika. Ten bolec na którym jest sprężynka powinno się dać wykręcić, normalnie powinno być wycięcie na plaski śrubokręt ale jak nie masz to spróbuj kombinerkami. Edited August 16, 2012 by kosteQ86 Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted August 22, 2012 Author Report Share Posted August 22, 2012 Kręci się w kółko chyba nie da się tego wykręcić. Quote Link to post Share on other sites
pat1985 Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Nie ma co pokazywać. Po prostu lutujesz i już. Ja to robie na maksymalnie krótkich kablach, silnik jest prawie całkowicie schowany w rączce. Jak dla mnie przynosi to dobre rezulataty, wsuwki nie przeniosa tyle prądu co lut. Nigdy idelanie nei dolegają i podczas przepływu prądu robi się grad który powoduje wiadomo co. Mimo, że więcej roboty z tym od dłuższego czasu zawsze lutuje. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.