Asusek Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 witam wszytki jakiś czas temu kupiłem replikę JG g36 w której wymieniłem tłok i głowice tłoka ( bo stary był pęknięty) gdy wymieniłem obie części to replika zaczęła sprawiać problemy . były momenty ze naciągało sprzezyne i zatrzymywała sie na końcu i przy wciśnięciu spustu było słuchać jak silnik nie dawał by rady . ten problem przeplatał sie z drugim czyli przegrzewajacyimy sie stykami , kablami , bateria i silnikiem co skutkowało ze po seri 2-3 sec silnik nie chciał naciągać tłoka po 10-20 sec działało wszytko normalnie i tak na zmianę . Moim zdaniem jest to ewidentna wina silnika który jest do wymiany . Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 E tam, co ten silnik tak winisz od razu... To równie dobrze może być wina kabli, baterii, albo kijowego poskładania. Quote Link to post Share on other sites
Kazik94 Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 Stawiam na złe podkładkowanie. Podczas wymiany podkładka mogła Ci wypaść i teraz podczas pracy występuje duże tarcie co zżera energię i podzespoły się grzeją ;) Quote Link to post Share on other sites
Asusek Posted April 24, 2012 Author Report Share Posted April 24, 2012 stosowałem wskazówki które znalzałżem na forum na temad podkładkowania i powinno byc wszytko dobrze Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 Rozłóż. Przejrzyj. Złóż. I tak do skutku. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.