otix96 Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 (edited) Witam Co mam wybrać:? 3Hi-cap 3-4Mid-cap 5-6Low/Real-Cap Z góry dziękujĘ za odpowiedź :D Edited May 18, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Bierz Lowy. Quote Link to post Share on other sites
matheoo41 Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Wsystko zależy od twojego stylu gry i funduszy jakie chcesz przeznaczyć na magi. Quote Link to post Share on other sites
otix96 Posted May 18, 2012 Author Report Share Posted May 18, 2012 Wsystko zależy od twojego stylu gry i funduszy jakie chcesz przeznaczyć na magi. Fundusze mam :D pytam się jakie wybrać :D ?? Quote Link to post Share on other sites
arend Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 To co Ci najbardziej pasuje. Chcesz mieś duży zapas kulek pod ręką i lejesz na grzechotanie, bierzesz hicapy. Chcesz urealnić rozgrywkę bierzesz lowy lub reale. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 (edited) Wtrącę swoje 3 grosze. Osobiście od dawna używam LC. Jak napisał Arend urealniają rozgrywkę. Ale z uwagi na niewielką pojemność (zwykle 50-60 kulek) trzeba pamiętać, że trzeba wówczas dostosować styl działania, nie ma mowy o "sianiu" długimi seriami, krótko - dwie, trzy kulki, brak efektu, trzeba podejść bliżej, zmienić pozycję. Jeśli preferujesz długie serie, to HC, choć i tak trzeba je "podkręcać", a do tego grzechoczą co zdradza Twoją pozycję. Repliki karabinu szturmowego lub pistoletu maszynowego i tak nie wykorzystasz jako repliki broni wsparcia. Próbowałem tego z G36 z magazynkiem bębnowym (elektryczny napęd, pojemność 3000 kulek), efekt mizerny. Pośrednim rozwiązaniem są MC, ale te z kolei, skutkiem specyficznej konstrukcji, mają tendencję do zacinania się, co mi bardziej przeszkadza niż grzechot HC. Niektórzy koledzy radzą "niedoładowywanie", ale to to niemal to samo co LC. RC z kolei są dla mnie nie do przyjęcia (za wyjątkiem CQB), trzeba wziąć poprawkę na różnicę funkcjonowania replik, gdzie kulka na swojej drodze napotykając gałązki i powiewy wiatru może diametralnie zmienić trajektorię lotu, a takie przeszkody dla broni "ostrej" mają minimalny wpływ. Uważam, że z repliki ASG trzeba wystrzelić dwie-trzy kulki, żeby uzyskać podobny efekt jak z broni "ostrej", dla tego LC mają zazwyczaj 2-3 krotną pojemność w stosunku do oryginałów. PS. To moja subiektywna opinia i nie oczekuję, że wszyscy się ze mną zgodzą. :maniak_jezyk2: Edited May 18, 2012 by Powała Quote Link to post Share on other sites
szymongwiazda Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Jak bym wolał HC bo sa o tyle lepsze że wiecej mieszczą. Jeżeli chcesz realności i przy tym wiekszej ilosci kulek to bierz midy A jak kompletnym realistą to real lub low. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Tak jak napisali matheoo i Arend. Bierz to co sam uznasz za najlepsze. Sam wiesz najlepiej czy jesteś Johnem Rambo (siejesz pociskami na lewo i prawo) czy Armstrongiem z Operation Flashpoint (każdy pocisk się liczy, nadmierne strzelanie zdradza Twoją pozycje itp. itd.). Każdy rodzaj magazynków ma swoje plusy i minusy. Hi-capy grzechoczą ale mieszczą dużo kulek - można strzelać i strzelać (pod warunkiem, że będziesz podkręcał w porę). Midy lubią się zacinać. Lowy są mało pojemne ale realniejsze od pozostałych. Nikt za Ciebie nie wybierze (a jak ktoś będzie próbował to zaraz zacznie się "wojna" między zwolennikami hi-capów a low/real capów). Quote Link to post Share on other sites
bartsonn Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 Co grozi niedokręceniem HC i strzelaniem jednocześnie ? Quote Link to post Share on other sites
Telkontar Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 Brak kulki w komorze i lufie :) pusty strzał i tyle. Sam osobiście w szpeju noszę wszystkie typy magów. Zwykle upycham HC tak, żeby nie grzechotał, korzystam na początku z MC, a później w miarę tego jak rozwija się rozgrywka, albo już tylko z LC, albo podpinam drugiego MC, ewentualnie wkładam HC gdy wiem, że to ukrycie mojej pozycji i tak nie ma znaczenia. Jak napisano powyżej MC zdarzają się zacinać, szczególnie w moim przypadku przy strzelaniu seriami po 10 kulek mniej więcej. Na singlu taki problem raczej nie ma miejsca. Quote Link to post Share on other sites
asas Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 Ja osobiście noszę 3 mid-capy, 2 LC i 2 hi-capy naładowane do pełna (krótki podpięty do repliki, długi jako magazynek "ostatniej szansy"). Pozwala to na wczucie się w klimat rozgrywki (nie oszukujmy się, wymiana magazynku pod ostrzałem to jeden z elementów nadających charakteru całej strzelance) jednocześnie dając rozsądny zapas kulek. Najlepiej wybierz to, co wolisz. Na Twoim miejscu wziąłbym dobre midy i z 1-2 hi-capy. Midy dobrze smarowane i zadbane nie tną się tak bardzo, jak to narzekają ludzie. A te 75-120kulek ma jednak większy sens na niedzielne strzelanki niż magi 30'sto kulkowe. Jeśli jednak lubisz klimat, strzelasz celnie i oszczędnie - bierz LC + jednego hi-cap'a, podobnie jak u mnie - w razie ostatniej szansy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.