Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MP5 problem z dyszą


Recommended Posts

Od paru dni mam problem z bronią, otóż jak zwykle myślałem, że na słabej baterii zaciął się tłok, ale po wyjęciu gearboxa okazało się, że dysza jest wciągnięta do środka w pozycji do pobierania kulek

wciągnięta dysza

dysza wyskakuje po otworzeniu gearboxa w normalną pozycję

Normalna pozycja

 

W gearbox'ie leży wszystko jak powinno, sprawdzałem kilka razy, ale po złożeniu nadal jest ten sam problem. Naciskam spust, silnik rusza wciąga dyszę do środka i się blokuje całkowicie. Silnik dałem do osoby z okolicy która zna się na tym lepiej ode mnie - zostało zmienione podkładkowanie, gearbox wyczyszczony ze standardowego smaru i zmieniony na silikonowy, doszczelniono tłok i doizolowano przytarte miejsca na kablach. Po podłączeniu, nadal ten sam problem, w gearboxie wszytko jest złożone jak zawsze, i nikt nie wie w czym tkwi problem. Dysza chodzi normalnie, da się ją wcisnąć palcem i sama wyskoczy, ale po naciśnięciu spustu się zablokuje.

Zdjęcie otwartego gearboxaMój odnośnik

Nie mam pojęcia co jest nie tak, miał ktoś podobny problem ?

Edited by kamilll3
Link to post
Share on other sites

Witaj.

 

Pozycja dyszy "wciągnieta" to norma, nie masz się czym przejmować, jeśli tłok się blokuje to wina albo podkładkowania, regulacji silnika, baterii(za słaba) i przewodów- wymień je na porządne...

 

Jeśli ten "spec" nie umie sobie z tym poradzić i przekazać Ci że dysza cofnięta to norma, to go zmień ! :)

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Ostatnio też miałem problem z dyszą - powoli wracała na swoje miejsce lub się blokowała. Przyczyną był rowek w gearboxie który pozostał po odlewaniu i o który się blokował tapper plate. Zaszpachlowanie i wyrównanie go pomogło.

Link to post
Share on other sites
...A dałeś smar pod listwę popychacza? :)

Tak, nasmarowałem już chyba wszystko

 

Pozycja dyszy "wciągnieta" to norma, nie masz się czym przejmować, jeśli tłok się blokuje to wina albo podkładkowania, regulacji silnika, baterii(za słaba) i przewodów- wymień je na porządne...

Jeżeli dysza w spoczynku miałaby być wciągnięta, to kierując broń w dół wszystkie kulki wypadałyby przez lufe, chyba że chodzi ci o to, że podczas strzelania seriąnie zawsze zatrzymuje się w tym samym miejscu

Podkładkowanie jest dobre, silnika nie regulowałem bo to v2, żeby sprawdzić czy działa po prostu go wpycham i dociskam, a reguluję po złożeniu broni

Bateria mam jedną stockową 8,4 i nówkę 9,6 i na obydwu to samo

Przewody - tu faktycznie leży problem na 99.9%, ale nie na samych kablach tylko końcówkach które idą do silnika, mi się ułamały niedawno przez wyjmowanie, bo żeby działało muszą być idiotycznie obrócone i wygięte o ponad 90stopni, inaczej się nie zmieszczą. Docisnąłem je mocniej do silnika i naprężyło sprężynę. Jak bd miał teraz czas to wymienię i zobaczę czy działa normalnie

Link to post
Share on other sites

Podkładkowanie jest dobre, silnika nie regulowałem bo to v2, żeby sprawdzić czy działa po prostu go wpycham i dociskam, a reguluję po złożeniu broni

I tu już się zaczyna problem. Masz nierówno lub za słabo/mocno wtedy dociśnięty silnik. Pamiętaj lepiej założyć tą rączkę i wyregulować ten silnik, nawet dla sprawdzenia bo tak to sobie tylko zębatki niszczysz.

Link to post
Share on other sites

Tak, nasmarowałem już chyba wszystko

 

 

Jeżeli dysza w spoczynku miałaby być wciągnięta, to kierując broń w dół wszystkie kulki wypadałyby przez lufe, chyba że chodzi ci o to, że podczas strzelania seriąnie zawsze zatrzymuje się w tym samym miejscu

Podkładkowanie jest dobre, silnika nie regulowałem bo to v2, żeby sprawdzić czy działa po prostu go wpycham i dociskam, a reguluję po złożeniu broni

Bateria mam jedną stockową 8,4 i nówkę 9,6 i na obydwu to samo

Przewody - tu faktycznie leży problem na 99.9%, ale nie na samych kablach tylko końcówkach które idą do silnika, mi się ułamały niedawno przez wyjmowanie, bo żeby działało muszą być idiotycznie obrócone i wygięte o ponad 90stopni, inaczej się nie zmieszczą. Docisnąłem je mocniej do silnika i naprężyło sprężynę. Jak bd miał teraz czas to wymienię i zobaczę czy działa normalnie

 

 

Jak by nie było gumki HU, albo jej kołnierza, to pewnie by przeleciały, ale tak to działa że nie przelatują :bialaflaga:

Zobacz na sprawnej replice stockowej kolegi.... Weź to złóż poprawnie i spróbuj strzelić...

Ja reguluje silnik przed strzałem, a później korekty już " w czasie"

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Sprawdź jak masz zębatki wypodkładkowane czy się luźno kręcą bez sprężyny, tłoka, cylindra na skręconym GB.

Jak masz możliwszy to sprawdzi z inna listwą dosyłacza/popychacza dyszy.

Można tez popychacz potraktować pilniczkiem tj. wygładzić kanty, delikatnie zmniejszyć szerokość na całej długości.

Sprawdź czy popychacz luźno chodzi z dyszą na dzióbku głowicy cylindra tam powinieneś mieć kąt prosty a często bywa tak że go nie ma i następuje tarcie w prowadnicach popychacza bo się zmienia wymiar.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...