ws96 Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Witam, kupiłem taką: http://www.taiwangun.com/akumulatory-i-ladowarki/akumulatory-8-4v/akumulator-nimh-3000-mah-8-4v-typ-large-8fields.html baterię. Ładowałem ją stockową ładowarką, dołączoną do tej: http://gunfire.pl/product-pol-1152189562-MP5-SD5.html repliki. Ładowałem tyle ile "wyszło" ze wzoru, czyli 9 h. I gdy podłączyłem baterię do repliki, po naciśnięciu spustu replika nie strzela tylko tak jakby "pyka". Co może być przyczyną? Replika, bateria, czy stockowa ładowarka. Dodam że podczas ładowania, ładowarka straszliwie się nagrzała. Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Była tak gorąca że nie mogłeś jej dotknąć?Jeśli nie to wszystko w porządku.Obstawiałbym na kable bądź bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
ws96 Posted June 13, 2012 Author Report Share Posted June 13, 2012 Nie, aż tak gorąca nie była. Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Obstawiałbym na kable bądź bezpiecznik. Albo źle podłączyłeś batkę. Quote Link to post Share on other sites
asekrutor Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Wydać 100,- na aku, ale zażydzić na ładowarkę :D Moim zdaniem aku Ci po prostu padł. Quote Link to post Share on other sites
ws96 Posted June 13, 2012 Author Report Share Posted June 13, 2012 (edited) "Wydać 100,- na aku, ale zażydzić na ładowarkę :D Moim zdaniem aku Ci po prostu padł. " Jak mógł paść skoro pierwszy raz ładowałem?? No chyba że sprzedali jakiś zepsuty, ale to chyba nie jest możliwe. W końcu to taiwangun. "Albo źle podłączyłeś batkę." Tego się nie da źle podłączyć. A i jak parę razy nacisnę na spust przy podłączonej batce, to też się szybko te wtyczki nagrzewają. Ale to chyba jest normalne Edited June 13, 2012 by ws96 Quote Link to post Share on other sites
asekrutor Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Nie wiem nic o nagrzewających się wtyczkach, ale jak mi aku padł to kilka razy po ładowaniu strzelił, a potem 'pykał'.. i było po nim. Najlepiej wbij z repliką do serwisu, i się zobaczy.. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Stokowa instalacja ma strasznie małą wydajność, bezpiecznik stawia duży opór. Wymień kable i wtyczki na deansy i będzie wszystko w porządku. Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Zmierz napięcie. Stawiam na walniętą baterię, po co podłączałeś ją do tej ładowarki? Takich tematów średnio jest z jeden na tydzień, stockowa ładowarka ileś tam godzin ładowania ze wzoru i bateria nie działa... Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 (edited) Ja tu strzelam na bezpiecznik bądź gdzieś jest przebicie. A taką wtyczkę da się źle podłączyć przeważnie jak ktoś pomiesza wejścia i + podłączy do - a - do +. Jeżeli masz minimalne zdolności psychomanualne i nie boisz się tknąć śrubokręta to odkręć stopkę chwytu pistoletowego (dwie śrubki +) wyjmij silnik podłącz same kable od silnika i na wyjętym silniku sprawdź czy ruszy. Też sprawdź czy replika strzeli na stockowej batce bo może być tak że po prostu zaliczyła zacinkę co jest prawdopodobne w replice chińskiej. Edited June 13, 2012 by Matison Quote Link to post Share on other sites
ws96 Posted June 13, 2012 Author Report Share Posted June 13, 2012 niestety stockową batkę "przeładowałem" :( Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 W końcu to taiwangun. :bialaflaga:. Mówiłem,że to bezpiecznik lub kable ale nie narzucajcie mu od razu,że ma za duży opór i od razu musi szukać T-shapeów/deansów. Spróbuj strzelić albo cokolwiek zrobić kiedy wyjmiesz bezpiecznik,jeśli zadziała to kupisz sobie nowy :maniak_OK:. Quote Link to post Share on other sites
ws96 Posted June 14, 2012 Author Report Share Posted June 14, 2012 Czyli co mam w końcu zrobić? Bo każdy pisze co innego Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Na początku sprawdź czy bezpiecznik nie jest przypalony (nie przepalony ale stawia za duży opór i replika nie może normalnie działać). Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Potem sprawdź baterię w innej replice, a w replice inną baterię. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Jeśli bateria napędza inną replikę wymień okablowanie. Jeśli inna bateria napędza Twoją replikę a Twoja bateria nie działa w innej, pomyśl o zmianie baterii. Jeśli inna bateria napędza Twoją replikę i Twoja bateria napędza inną, wymień okablowanie (nigdy nie zaszkodzi). Quote Link to post Share on other sites
ws96 Posted June 14, 2012 Author Report Share Posted June 14, 2012 "Spróbuj strzelić albo cokolwiek zrobić kiedy wyjmiesz bezpiecznik,jeśli zadziała to kupisz sobie nowy ." Wyjąłem bezpiecznik, podłączyłem nową baterię i po naciśnięciu spustu nic się nie stało. Nawet żadnego pyknęcia nie było. A jak podłączyłem starą baterię to pyknięcie było. :D Trochę to dziwne Quote Link to post Share on other sites
RivPolska Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Emm, a jesteś pewien, że obwód był zamknięty? Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 A sprawdzałeś może kable?Wyjmij GB i podłącz do takiego krótkiego przewodu baterię.W sensie bez przedłużki z bezpiecznikiem. Quote Link to post Share on other sites
GaretBale93 Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Jeżeli jest tyknięcie silnika to 99% przypadków u mnie to wina baterii (za słabo naładowana lub 1 ogniwo jest niesprawne) albo weź śrubokręt i odkręć lekko śrubkę z chwytu pistoletowego. Może za mocno Ci ją dokręcili. Quote Link to post Share on other sites
ws96 Posted June 15, 2012 Author Report Share Posted June 15, 2012 OK, spróbuję. Replika była na serwisie ( chyba z podobnego powodu), i może masz rację. Quote Link to post Share on other sites
ws96 Posted June 15, 2012 Author Report Share Posted June 15, 2012 LOL! odkręciłem lekko śrubki i podziałało!! :D Dzięki ci Garet :D Przez tą replikę nie mogłem spać :D Jeszcze raz dzięki i chyba temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
Brick Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 (edited) Na 1000% procent jest to wina zbyt długiego ładowania baterii. TO NIE JEST WINA ŻADNEGO BEZPIECZNIKA, ANI KABLI. Miałem to samo. Musisz tą baterię rozładować, a następnie ładować 6h (nie więcej). Na 100% rozwiąże to problem. EDIT: Heh, sry nie przeczytałem ostatniego posta :D Edited June 15, 2012 by Brick Quote Link to post Share on other sites
GaretBale93 Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Hehe, nie ma sprawy. Sam trochę przepuściłem replik (szczególnie Ak) przez swoje ręce więc mniej więcej 'kumam' temat. Każdy Ci będzie szukał jakiegoś rozwiązania z cylindrem, kulkami, lufą itd. Po prostu trzeba zacząć od tych najprostszych metod, a potem grzebać dalej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.