Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam potrzebuje zwiększyć szybkostrzelność swojej perełki. Jest to SLR 105 Classic army w wersji full steel. zamontowana sprężyna 120 guardera cylinder typ 0 oraz bore up guardera. Tłok standardowy z 1 metalowym zębem. używana na lipo 7.4 turnigy w kolbie.

 

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam Przemkie

Link to post
Share on other sites

Noo to fajnie,że potrzebujesz,ale tematów o takim tuningu tu na forum jest mnóstwo.

 

Najprostsza metoda,ale żywotność niska-Właduj 11.1

Druga metoda-Wymiana zębatek na 13:1 Shs

Trzecia metoda uber pro: Wymiana zębatek na 13:1,tłoka z metalową szczęką shs i 11.1

Link to post
Share on other sites

Silnika CA jakoś nie powalają,ale jak masz taką możliwość to kup jakiś meeega silnik(shs torque up,element torque up,systema magnum,albo stock z cymy).Wszystko zależy od tego jaki rof chcesz osiągnąć.Aby osiągnąć 20k/s wystarczy zmenić lipola na 11.1.A jak powyżej to już zęby,silnik,tłok.

 

Co do zębatek 13:1 shs to sp120 pociągną z palcem w tyłku.

Edited by nicknitro
Link to post
Share on other sites

ROF 19k/s można użyskać na dobrej 9.6. A zmienić trzeba mosfet jakiś porządny, łożyska kulkowe, dobry shiming, 2 łożyskowania na prowadnicy i na tłoku. jakiś dobry tłok, zębatki mogą zostać stockowe.

 

Miszczu, akurat podwójne łożyskowanie ROF obniża.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...