H4ry Posted June 27, 2012 Report Share Posted June 27, 2012 Witam od dłuższego czasu szukam repliki pistoletu na GG i jedna wpadła mi w oko: W92S :wub: Jestem zielony w tym temacie, ponieważ jeszcze nie miałem odczynienia z replikami. Być może to ta będzie moja pierwsza replika. Chciałbym się dowiedzieć czy jest solidna warta swojej ceny. Od razu mówię, że nie szukam repliki bocznej potraktował bym ją raczej na kolekcjonerską. Nie mogę znaleźć opinii na jej temat więc zwracam się do was drodzy koledzy :happy: Główne jej zadanie ma być bardzo realistyczna mam na myśli BB :cool: bo jak widać waga 1,2 kilo podoba mi się niezmiernie :) Pytanko też jedno czy będzie w stanie wystrzelić kulki o wadze 0,43 g nie męcząc się przy tym ?. Jeżeli coś nie jasne proszę pytać. Pierwsze takie zapytanie więc proszę o tolerancję Pozdrawiam H4ry :icon_biggrin: Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 27, 2012 Report Share Posted June 27, 2012 Solidna- nie. Warta swojej ceny- nie. Link to post Share on other sites
H4ry Posted June 27, 2012 Author Report Share Posted June 27, 2012 Solidna- nie. Warta swojej ceny- nie. delikatnie pytając dlaczego ? Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 27, 2012 Report Share Posted June 27, 2012 Bo to WE. Link to post Share on other sites
H4ry Posted June 27, 2012 Author Report Share Posted June 27, 2012 Aha czy Troll a nie firma ;] a jaką firmę polecasz ? wymień 3 dobre i będe miał zajęcie na 2 dni żeby coś wykminić ;] Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted June 27, 2012 Report Share Posted June 27, 2012 (edited) Aha czy Troll a nie firma ;] a jaką firmę polecasz ? wymień 3 dobre i będe miał zajęcie na 2 dni żeby coś wykminić ;] dex pewnie napisze TM, WA i inokatsu czy cośtam innego :D Edited June 27, 2012 by grzesio93 Link to post Share on other sites