arekasg Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 (edited) Witam mam problem z zacinającym się tłokiem w mojej replice. Mianowicie tłok dochodzi do położenia tak jak na zdjęciu nr.1 i nie idzie dalej, styki się grzeją jak i bateria oraz silnik, może jakieś pomysły co może być tego winą, na zdjęciu nr.2 rozebrany GB . http://imageshack.us/photo/my-images/88/dscf2347v.jpg/ zdj.3 http://imageshack.us/photo/my-images/407/dscf2345n.jpg/ zdj.2 http://imageshack.us/photo/my-images/708/dscf2344k.jpg/ zdj.1 Edited August 1, 2012 by arekasg Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Popraw fotki bo nie działają. Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted August 1, 2012 Author Report Share Posted August 1, 2012 Już poprawione :)) Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 (edited) Nie ma żadnych zadziorów na tłoku? Na prowadnicach tłoka? Przeszlifuj, sprawdź na sucho czy gładko się porusza. Jest też opcja że masz za długą sprężynę. Spróbuj wywalić np. łożysko z tłoka o ile jest Edited August 1, 2012 by toni8567689 Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Identycznie miałem w AKSU boja, okazało się ,że miałem za dużo podkładek na zębatce silnikowej, wywal podkładki i złóż od nowa. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Jeżeli sprężyna to madbull czy cos to jest za długa. Usuń łożyskowanie z głowicy tłoka lub prowadnicy. Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted August 1, 2012 Author Report Share Posted August 1, 2012 gewer12 Niestety bez tych podkładek anti reversal nie blokuje zębatek w ogóle ; ) Ten GB ca to po całości jakiś taki niewymiarowy, non stop gdzieś jakieś luzy miałem (ale rozpatrzę i to jeszcze raz :))) Ok dzięki, spróbuję usunąć łożyskowanie i dam znać :)) Quote Link to post Share on other sites
gzelek19 Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 A jakiej baterii używasz, może jest za słaba i silnik już nie ma mocy pociągnąć ja dalej sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 Zamiast baterii patrzyłbym raczej na kable i styki (z tego, co widzę, cienkie są - dosłownie i w przenośni), ale trop może też być dobry. Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 miałem ten sam problem, sprawdź okablowanie, batkę oraz ustawienie silnika. problem tkwi na tym szlaku ;p Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted August 3, 2012 Author Report Share Posted August 3, 2012 Batka sprawdzona, mój AK śmiga na niej aż miło. Kable są niskooporowe (przy wtyku niestety kiedyś się urwały i musiałem prowizorycznie przylutować). Silnik podpięty osobno chodzi w miarę szybko, więc nie myślę aby to była jego wina. Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 Wywaliłeś podkładki? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 Popraw podkładkowanie, zobacz czy zębatki kręcą się luźno. I ja u siebie kiedyś zobaczyłem pewną dziwną rzecz że podkładki SHS te 6 kątne co kilka cykli powodowały zacinkę dokładnie w tym samym miejscu. Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted August 8, 2012 Author Report Share Posted August 8, 2012 Problemem okazała się prowadnica sprężyny. Po zdjęciu łożysk replika strzela, jednak roff jest okrutnie mały. Bateria jest stockowa z cm031. Kałach ciągnie na niej ładnie. Robertasg i Akkento chyba macie rację, problem leży w okablowaniu, jednak kupiłem je jako niskooporowe. Jakieś inne propozycje co do rozwiązania problemu ? Quote Link to post Share on other sites
Bellio96 Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 Może zrób jak koledzy powyżej radzili - sprawdź podkładkowanie bo pewnie jest za ciasne stąd mały rof i poprawa po wywaleniu łożysk. Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted August 8, 2012 Author Report Share Posted August 8, 2012 Zębaki chodzą luźno. Niestety chyba to wina kabli, po podłączeniu przedłużenia przewodów na kolbę, roff spada do 0, silnik nawet nie drgnie. Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 moim zdaniem 100% wina kabli, kup głośnikowe niskooporowe albo zamów z taiwangana albo z innego sklepu i będziesz miał pewne, że są dobre ;D Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Głośnikowe są fuj, ze sklepów ASG się w ogóle nie opłaca. Idź do sklepu modelarskiego i kup niskooporowe 1mm2 albo 1,5mm2 w izolacji silikonowej.Ponadto radzę zmienić wtyczki na Tdeans. Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted August 12, 2012 Author Report Share Posted August 12, 2012 No dobra ale zmieniając wtyki na Tdeans trzeba od razu przerabiać wtyki w baterii ; ) Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 No trzeba. To minuta roboty a różnica bardzo duża. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.