dorder Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Witam, dziś dostałem używaną replikę kałaszka jak w temacie i po wystrzeleniu ok 2 magazynków przestał strzelać. Słychać było że batka jest już słaba. Strzelałem na semi i po wystrzeleniu ok 2 kulek po naładowaniu magazynka przestał strzelać tak jakbym uciął kable. Mam pytanie co to mogło być ? Baterię wykluczam, gdyż podpiołem identyczną kolegi i nie chodzi a na jego replice chodziła (też Cyma CM028). Co to może być ? Dodam że obydwie baterie stockowe. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Sprawdź bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
dorder Posted August 17, 2012 Author Report Share Posted August 17, 2012 Bezpiecznik w całości nie przepalony. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Przyczyn może być wiele: Zacięty tłok w tylnej pozycji Spalony silnik Przerwane okablowanie Przepalone styki. Słychać chociaż jakieś lekkie tykanie przy wciśnięciu spustu? Quote Link to post Share on other sites
Simur Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 podepnij batke bezposrednio do silnika i sprawdz, jak nie zadziala poluzuj silnik i sprawdz, jak masz replike kolegi to przeloz jego silnik do swojej i sprawdz, jesli wszystko zawiedzie problem wewnatrz gb. Mozliwe tez ze jesli batka byla slaba to nie miala sily na caly cykl tloka i zablokowal sie tlok przy samym koncu "scisniety spring" jesli slychac cykanie silnika jak naciskasz spust to moze byc to, wez porzadna i mocna batke powinno pojsc lub dobrze naladuj swoja i sprawdz. Tez kiedys mialem problem z taka Cymka ze zamarla i winowajca bylo nielaczace okablowanie. Quote Link to post Share on other sites
dorder Posted August 21, 2012 Author Report Share Posted August 21, 2012 (edited) Zrobiłem tak jak mówi @Simur tzn. podpiąłem batke bezpośrednio do silnika i ruszył i działało wszystko. Ale dziś byłem na strzelance oddałem może ze 30 strzałów i znowu się coś zepsuło. Chyba batka jest słaba. Było słychać cykanie silnika. Rozebrałem ją i ruszyłem ręcznie zamiast silnika i strzeliło. Silnik chodzi, ale coś słabo. Batka była strasznie gorąca. I czy to normalne że czasem silnik na "sucho" cały czas się kręci ? Bo mi się to nie podobało. Nie zawsze ale czasem jak nacisnąłem spust to chodził cały czas i nie przestawał. Edited August 21, 2012 by dorder Quote Link to post Share on other sites
dorder Posted August 22, 2012 Author Report Share Posted August 22, 2012 Dziś zrobiłem pomiary i batka po kilkunastu ok 50 strzałów miała 9.0 V (batka 8.4 V) przed silnikiem było 6.5 na trybie auto. Czy to normalne że batka ma więcej niż jest na niej napisane ? Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Tak, to normalne. W pełni naładowana batka zawsze ma większe napięcie od nominalnego. Zazwyczaj jest to około 1V więcej (z własnych obserwacji). Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Poprzedni właściciel majstrował coś w gb? Może za ciasno podkładki poukładane, slink nieprawidlowo ustawiony względem pierwszej zębatki albo poprostu silnik już dogorywa. Jak sciągasz spust przy nieruchomym silniku, to prąd idzie jak przy zwarciu, więc nic dziwnego że akumulator się nagrzewa. Quote Link to post Share on other sites
dorder Posted August 23, 2012 Author Report Share Posted August 23, 2012 Nie wygląda mi na to żeby ktoś tam majstrował, jest jeszcze plomba na silniku więc raczej silnika nikt nie rozkręcał, a co do reszty gb to nie wiem bo go całego nie wyjmowałem jeszcze. Quote Link to post Share on other sites
dorder Posted August 28, 2012 Author Report Share Posted August 28, 2012 Jednak batka była zajechana, założyłem nową i Cymka hula. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.