Leonidas39 Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 (edited) Witam, Właśnie naprawiałem koledze wtyczke w GF416F. Jako, że ma kable niskooporowe, z których każdy jest taki sam, z rozpędu odciąłem starą wtyczke i zapomniałem oznaczyć +/-. Później metodą na chybił trafił sprawdziłem, który jej który i zrobiłem dwukrotnie zwarcie na układzie. Nie wiem czy replika nie działała już wcześniej, ale teraz po zlutowaniu nie działa na pewno. Podczas zwarcia słychać było jak gearbox próbował obrócić. Teraz replika zachowuje się tak jakby nie była podłączona do zasilania. Czy możliwe jest, że spaliłem gearbox? Co mogło się stać i co moge zrobić? P.S. Akurat jutro szykowała się niezła strzelanka... Edited September 21, 2012 by Leonidas39 Quote Link to post Share on other sites
radwan88 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Sprawdź przejścia prądu na przewodach zasilających silnik. Jeśli jest bezpiecznik, może się usmażył pod obciążeniem. Być może umarł silnik - wyjmij go i sprawdź podłączając na krótko do baterii. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Prawdopodobnie spliłeś styki spustu. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Nie wiem jak baaaaaaaaaaardzo musiały być spalone styki, aby była zerowa reakcja. Węgiel, węgiel Panie. W sumie na węglu się znam, bo z Wałbrzycha jestem... Generalnie spięcia są najgorsze dla baterii. Repliki najczęściej mają w głębokim poważaniu je. W ekstremalnych sytuacjach może polecieć silnik. Ale to przy umierających mosfetach. Ale tak naprawdę nasze gdybanie jest nic nie wartę. Po prostu rozkręć replikę. Ja bardziej stawiam na beznadziejnie zarobione wtyki i nie stykają po prostu. Ale mogę się mylić. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Albo kabelki idące do kostki stykowej pod wpływem ciepła się odlutoały od kostki. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 o_O Dobitnie słabe luty musiałby by być oraz wybitnie wysoka temperatura. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Ale pisał że ma kable nisko oporowe to nie wiadomo czy zostały dobrze przylutowane. Quote Link to post Share on other sites
Leonidas39 Posted September 22, 2012 Author Report Share Posted September 22, 2012 Kable niskoop. były już fabrycznie zamontowane Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 zerknij jak idą kable na mosfecie. Bezpośrednio do silnika idzie masa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.