Siwy 1989 Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Witam jak w tytule chodzi o antireversal jak go odblokowac? mam m4 boya z tlokiem zacietym czy sa jakies tortuale zdjecia czy filmy opisujace jak odblokowac ten mechanizm? Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 (edited) Pomoże ?? http://www.youtube.com/watch?v=Mq1-7YwJpTQ Edited September 26, 2012 by komandoczołg Quote Link to post Share on other sites
Siwy 1989 Posted September 26, 2012 Author Report Share Posted September 26, 2012 tak ogladalem to dzisiaj wczesniej ale z tego co na nim widac to wnioskuje ze musze rozebrac caly gearbox. sadzilem ze przez odkrecenie chwytu i wymontowanie silnika uda mi sie zwolnic ta zapadke? Quote Link to post Share on other sites
Siwy 1989 Posted September 26, 2012 Author Report Share Posted September 26, 2012 tyle ze niewiele widac od tej strony Quote Link to post Share on other sites
zb0oj Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Małym drucikiem/imbusikiem/śrubokręcikiem od strony silnika otworem nań przeznaczonym. Da się :) Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Jak napisał zb0oj drucikiem stalowym z zagiętą końcówką ciągniesz za antyrewers. Najlepiej zrobić tak aby cały cykl cofnęło za jednym pociągnięciem. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Najlepiej zrobić tak aby cały cykl cofnęło za jednym pociągnięciem. No chyba jednak nie. Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 (edited) Odblokowując AV możesz lekko docisnąć tłok śrubokrętem (prętem) wprowadzonym przez dyszę. Spowodujesz w ten sposób, że zębatki nie będą ""zaciskały" zatrzasku, co ułatwi jego zluzowanie. Pozwala to także na kontrolowane zwolnienie tłoka. Należy jednak uważać aby nie doszło do zaklinowania śrubokręta w cylindrze lub uszkodzenia dyszy (robić to z tzw. wyczuciem). Edited September 26, 2012 by Kuba Quote Link to post Share on other sites
Siwy 1989 Posted September 27, 2012 Author Report Share Posted September 27, 2012 jea dzieki udalo sie . poprzednio mialem replike w gunfire 2 miiesiace tam stalal nim ja odblokowali Quote Link to post Share on other sites
lisek1994 Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Ja w razie zacinki tłoka zdejmuje stopkę chwytu pistoletowego, odpinam kable od silnika, podpinam batkę na krótko dociskając silnik palcem. Nigdy nie narzekałem na to rozwiązanie, i łatwo to zrobić nawet w polu, wystarczy mieć gdzieś śrubokręt i przy odrobinie wprawy ok. minuty czasu. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 No chyba jednak nie. No to powiedz dlaczego? Oświeć mnie, jestem początkujący... Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 forum.wmasg.pl/topic/114661-replika-nie-chodzi-a-tyka/page__st__20 Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Aha, dzięki za link Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.