sanczopanczo Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 jak w temacie. Z góry thx :) Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Chcesz wyjac ja i np. wymienic gumke czy poprostu wyregulowac? Jesli wyregulowac to zamek odciagasz i masz tam takie cos ruchome to przesuwania. Quote Link to post Share on other sites
sanczopanczo Posted October 6, 2012 Author Report Share Posted October 6, 2012 Chcesz wyjac ja i np. wymienic gumke czy poprostu wyregulowac? Jesli wyregulowac to zamek odciagasz i masz tam takie cos ruchome to przesuwania. Wymienić. Na tyle ogarniam jak się ją reguluje... :D Quote Link to post Share on other sites
14100715 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Podejrzewam, że tak jak w cm.048. 1. Ściągasz szczerbinkę (naciskasz w dół i posuwasz w stronę kolby) i blaszkę pod nią. 2. Wykręcasz śrubkę która będzie widoczna pod spodem (radzę ją odkręcić, ale tak, żeby została w gwincie- wygodniejsze) 3. Dla wygody ściągasz pokrywę zamka i demontujesz suwadło. 4. Odkręcasz 2 śrubki przy komorze HU i dyszy. 5. Ściągasz chwyt pistoletowy (czy jak to się tam zwie- przy spuście). 6. Odkręcasz śrubkę selektora i go demontujesz. 7. Wybijasz kołek na łączeniu korpusu z przodem (pod szczerbinką, tuż przy dolnym drewnie) 8. Wysuwasz cały przód. Gotowe, masz dostęp do komory. Mam nadzieję, że pomogłem. PS. Możliwe, że o czymś zapomniałem, ale myślę, że sobie poradzisz. Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 (edited) @UP kombinujesz jak koń pod górkę. 1. Zdejmij dekiel i wyciągnij suwadło. 2. Wyciągnij klocek znajdujący się przed komorą HU 3. Odkręć chwyt pistoletowy i selektor. 4. Przestaw hopa na maksa i przeciągnij komorę w stronę lufy. 5. Wyjmij gearbox. 6. Odkręć śrubki przy komorze. 7. Wyciągnij lufę z komory i wyciągnij ją przez lufę zewnętrzną, a komorę od góry. Tadam. Edited October 6, 2012 by Attero Quote Link to post Share on other sites
Grimus23 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 @Attero Czyli takie mocowanie Hop - up występuje we wszystkich cymach od 04x w górę ? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Tak, w boyi też. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Na c**j wyciągać gearbox?! - Zdejmujesz dekiel i wyciągasz suwadło - Odkręcasz śrubki trzymające komorę w lufie - Wybijasz pin blokujący lufę w podstawie szczerbinki - Wyciągasz lufę. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Tak jak SirHawk pisze, tylko trzeba jeszcze wykręcić małą śrubkę pod szczerbinką. Nie w każdej Cymie jest ona dokręcona, ale trzeba mieć ją na uwadze. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Wykręcić i wyrzucić tą śrubkę imbusową, jest zbędna właściwie (przynajmniej u mnie, w zwyczajnej CM 048). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.