MefYouu Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 (edited) Witam, chciałbym się dowiedzieć jaka sniperka(ile FPS) jest dobra? Oczywiście znalazłem sobie coś takiego: http://redwolfairsof...l_Set_Black.htm bądź coś takiego http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Sniper_Rifles_King_Arms_King_Arms_Blaser_R93_LRS1_Ultra_Grade.htm lecz nie wiem czy jest odpowiednia na oferowaną cenę. Zwracam się do Was, mam około 1000zł do wydania. Proszę nie naciągać ceny do 2000zł, pozdrawiam MefYou. Edited October 11, 2012 by MefYouu Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Ten pierwszy to dobra baza do tuningu, ale podkreślam, BAZA. A tak poza tym, to 400$ + cło, przesyłka, VAT i śmat to chyba wyjdzie Cię jednak trochę więcej niż 1000PLNów... Link to post Share on other sites
MefYouu Posted October 11, 2012 Author Report Share Posted October 11, 2012 (edited) Te kilka ponad może być byle by nie przeginać... Zapraszam do wypowiadania się. Edited October 11, 2012 by MefYouu Link to post Share on other sites
Lambert Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Założyłeś wątek w złym dziale; takie pytania na zielonym. Pozdrawiam, Lambert Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Masz 1000zł i kategorycznie odmawiasz dołożenia do 2000zł (przydało by się do 3000...)?? No to zmień dział, nie będzie snajperki :(. Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Etam dex, czy tego chcesz czy nie, w tych czasach da się złożyć snajperkę za 1200-1500pln. Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Wielu twierdzi, że się da, nikt jeszcze nie poskładał. Link to post Share on other sites
Nath Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Masz 1000zł i kategorycznie odmawiasz dołożenia do 2000zł (przydało by się do 3000...)?? No to zmień dział, nie będzie snajperki :(. Dex snajperki nie będzie, ale sniperka już tak :D. Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 (edited) Ja znam paru, w tym siebie :icon_wink: Na vsra wydałem ok 1300pln, mój kumpel na sr25 wydał 1400. Mamy zasięgi i moce karabinków snajperskich ;) Da się. Edited October 12, 2012 by Wojdatuz Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Chętnie zobaczę :D. Udostępnisz? Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Vsr, jest na wymianie cylindra a srka będzie na strzelaniu na tetmajera 28, zapraszam. Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Poczekam bo mnie tylko vsr interesuje :D. Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 A dlaczego sr25 Cie nie interesuje? Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Bo to elektryk. Ja nie zajmuję się elektrykami. Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 A co ma to czym się zajmujesz do tego czy dana replika jest snajperką czy nie? Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 No, bo ja nie wiem jak strzela porządnie poskładana replika SR25 więc nie będę mógł ocenić, czy budżetowo poskładana strzela równie dobrze/lepiej/gorzej. A z VSR- wiem jak strzela taka za 5000zł, taka za 3000zł i taka za 1500zł :D. To sobie będę mógł odpowiedzieć na pytanie jak się ma budżetówka do firmówki. Link to post Share on other sites
fusi Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Tak z czystej ciekawości spytam. Dexter jakie osiągi ma taka snajperka zbudowana za ~5000zł? :D Chodzi mi o powtarzalność strzałów, zasięg. :) Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Uzależniony już bardziej od kulek niż od gnata jako takiego. Na MB 0,4 (czy tam guarderach? Co paczka to inne... A wszystkie badziewne :D) 100m skutecznego. Z tym, że w tych 5000zł jest również cena za to, jak replika wygląda, ile waży, jak jest wkonana itp. To jak strzela kończy się gdzieś przy 4000zł. Link to post Share on other sites
fusi Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Wow! Sto metrów skutecznego - pięknie słowa :D Ciekawe czy dałoby się osiągnąć coś lepszego na jakiś kulkach typu ceramiczne lub coś podobnego. Link to post Share on other sites
Lambert Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 (edited) Daje się ale niewiele ponad - ja miałem dopracowanego DSRa ( co2 ) ustawionego na 90m, bo zależało mnie na strzelaniu prawie w punkt. Celne strzelanie dalej niż 100m staje się już problematyczne z kilku powodów: - system stabilizacji kulki tzw. "HU" przy bardzo dużych prędkościach początkowych staje się nieefektywny - pociski ( kulki ) są za lekkie, nawet te najcieższe - "problematyczny" napęd; czyli mało stabilny ( gaz, co, elektryczny ) lub niewygodny ( spring ) - potem zaczyna się już rzeźbienie trochę na siłę, bo skoro osiągneliśmy tyle to spróbujmy więcej ale rezultaty nie rekompensują starań. O ile prędkość można "wyczesać" do ponad 800 fps to już celność powyżej 100m jest niesatysfakcjonująca. Przynajmniej w moim przypadku tak było.. Pozdrawiam, Lambert Edited October 12, 2012 by Lambert Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 Skąd pomysł jakoby HU przy dużych fpsach był nieefektywny? Link to post Share on other sites
Lambert Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 Przy bardzo dużych prędkościach. Tu już "fizyka" się kłania. Na początku nie rozumiałem, dlaczego przy 670 fps HU nie "prostuje" paraboli tak skutecznie jak przy 300 lub 400. Wyglądało to tak, że pomimo dokręcania pokrętłem reakcja była ale nie tak znacząca jak by należało się tego spodziawać. Krzywa paraboli przy tej prędkości ( i ciężkiej kulce ) jest znaczna - coś w rodzaju "przewyższenia" na końcowym odcinku. Czyli zamiast prawie płaskiej trajektorii ( o ile można tak to nazwać.. ) miałem powolne wznoszenie z wyraźnym przewyższeniem gdzieś w okolicy 70-80m po czym wyraźny i gwałtowny opad. Oczywiście można tak strzelać na dalsze odległości ale moim zdaniem jest to "ograniczenie" systemu opartego na różnicy ciśnień na powierzchnii kulki. Dzieje się tak chyba ( ? ) dlatego, że cieżka i bardzo szybka kulka nie reaguje tak mocno na mięką, jakby nie było powierzchnie gumki HU. Sądzę, że powyżej pewnej prędkości w ogóle to nie zadziała. Jakiej? Nie wiem, bo nie sprawdziełem tego mniemania. :) Pozdrawiam, Lambert Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 14, 2012 Report Share Posted October 14, 2012 Przeczytawszy Twój post wydaje mi się, że jest tak jak ja myślę- HU działa jak działał a jedynie nie spełnia TWOICH oczekiwań. Porównaj gnata z 670fps i HU na zero (realne 0 a nie "minimum" hu) a porównaj z wyregulowanym optymalnie. Optymalnie tzn bez podbijania kulek ku górze. Nazwijmy to tak (przykładowo). HU daje 15m zasięgu gratis. Przy 45m to jest jedna trzecia. Przy 90m to raptem jedna szósta. Więc wydaje się, że daje mniej. Link to post Share on other sites
Lambert Posted October 14, 2012 Report Share Posted October 14, 2012 Tak, HU działa ale: Myślę, że "bardzo ciężka" kulka mijając wierzchołek gumki HU z "bardzo dużą" prędkością zostaje wprawina w ruch obrotowy ale o mniejszej prędkości niż zakręciłaby się lekka kulka. Dzieje się tak z kilku powodów, jak sądzę: - jej masa i prędkość powoduje, że jest mniej wrażliwa na działanie HU - mija gumke w otoczeniu szybciej przemieszczającego się gazu ( większe ciśnienie..? ) - w moim przypadku był to "zimny" co2 co mogło mieć też wpływ na powierzchnie gumki W rezultacie ruch obrotowy kulki był słabszy co potwierdza jej powolne wznoszenie mimo znacznego dokręcenia HU. I dalej; ruch był wolniejszy ( ruch obrotowy ) ale znaczny ciężar kulki powodował, że szybciej traciła prędkość postępową w stosunku do obrotowej czego skutkiem bym wyraźny "lob" w okolicach 70-80m a to dlatego, że dopiero przy zmniejszonej prędkości postępowej ta różnica dawała efekt zwany hop-up. Mogę się jednak mylić.. Pozdrawiam, Lambert Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 14, 2012 Report Share Posted October 14, 2012 Kumam o czym piszesz... po prostu HU mi zawsze działał normalnie przy ponad 700fps nawet. Link to post Share on other sites
Recommended Posts