kapi2341 Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 Witam, dostałem od kolegi ostatnio v.3 z kałacha do ogarnięcia, bo kupił i sobie dla zabawy gb rozebrał -.- . Właściwie tylko były kable do przylutowania i gb do złożenia nic więcej. To tak kable zlutowane, gb wypodkładkowany poprawnie, silnik dokręcony a mimo tego na pełnej baterii 9,6 strzeli pare razy i się podda. Ma ktoś jakiś pomysł ? Bo na moje to jest coś z silnikiem bo tak jakby po prostu nie miał w sobie siły żeby to naciągnąć, a sprężyna nie jest jakaś mocna bo wsadziłem jakiegoś pierwszego lepszego chinola ze starej mp5 żeby tylko sprawdzić czy działa, a mimo tego nic. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 29, 2012 Author Report Share Posted October 29, 2012 dobra już chyba ogarnąłem, sprężynka od antireversala się wyrobiła silnik miał pod górkę, bo ciągnął tyle prądu że muszę znowu ładować batkę Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 Sprężynka od antireversala nie ma nic wspólnego z ciężką pracą silnika. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 29, 2012 Author Report Share Posted October 29, 2012 fakt to raczej nie to bo nadal nic, z tym że teraz strzeli pare razy i łapie zacinke i tylko cykanie zębatek jakby chciały a nie mogły. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 Jaka sprężyna, jaki silnik? Baterię inną próbowałeś podłączyć? Częściej to jej wina niż silnika.Sprawdzałeś obrót zębatek bez oporów?(wyjęta sprężyna, tłok, cylinder, i targasz je palcem przy skręconym szkielecie) Quote Link to post Share on other sites
Ice Men Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 (edited) Moim zdaniem na bank złe podkładkowanie za bardzo sciścięte zębatki lub bateria Edited October 29, 2012 by Ice Men Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 Tak to podkładki, miałem identycznie w m4 które kupiłem od... nie ważne, długa historia. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 Kable przy strzelaniu się grzeją? Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 29, 2012 Author Report Share Posted October 29, 2012 zębatki sprawdzałem z podkładkami wszystko ok. batka też jest raczej dobra, w mojej emce wszystko chodzi bez problemu. Spring teraz siiedzi guarder 110. a silnik jakiś stary cymowski próbowałem na silniku od cymki kolegi ale w między czasię kabel się urwał -.- gadałem jeszcze z innym kolegą mówi że to może być wina tłoka ponieważ nie ma spiłowanego przed ostatniego zęba dobra to raczej nie silnik ani nie batka, ogarnę jeszcze raz te podkładki i ten tłok jak bd coś wiedział to dam znać Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 30, 2012 Author Report Share Posted October 30, 2012 (edited) mam problem teraz tak mniej więcej jak kolega w tym temacie http://forum.wmasg.pl/topic/119421-podkladkowanie-zebatek-chrobotanie/ ,próbowałem na trzech zębatkach silnikowych silnik reguluje narazie tylko przesuwając ręką w koszyku, jak bym nie przesunął ciągle coś chorbocze, próbowałem miliard konfoguracji podkładek i to samo. Czy to może być przyczyną takiego strzelania ? Łożyska ślizgi a i sprawdzałem sama zębatka tłokowa i środkowa chodzą cichutko bez żadnych oporów Edited October 30, 2012 by kapi2341 Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 30, 2012 Author Report Share Posted October 30, 2012 Wygląda to tak Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Ten film ma opcje nagranie " prywatne" -popraw ustawienia do oglądania. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 30, 2012 Author Report Share Posted October 30, 2012 Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 A jak oceniasz stan zębów na zębatkach bo coś mi się wydaje że są już starte/ przeciągnięte i ten odgłos może robić się miedzy silnikową a środkową zębatką. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 30, 2012 Author Report Share Posted October 30, 2012 wątpie bo na tym filmiku jest sama silnikowa zresztą wszystkie trzy zębatki na których próbowałem miały by być tak starte że tak pierdzi, próbowałem na dwóch silnikach, i jeszcze jakieś łożyska plastiki znalazłem to też zobaczyłem i nadal to samo Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Ups no tak. No to moze trzeba by sprawdzic na innym silniku. A na tym silnku co masz zebatka jest dobrze osadzona i zeby nie wytarte. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 30, 2012 Author Report Share Posted October 30, 2012 tak zębatka nówka sztuka, mówie że sprawdzałem na dwóch silnikach, jeden z cymy 0.28 kolegi u niego wszystko ładnie śmiga. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Sam nie wiem, moze zle odlany szkielet lub polowki gb zlozone z 2 roznych szkieletow. Postaraj sie regulowac polozenie silnika srubka i sprawdzaj czy cos ciszej chodzi a smaru daj bo on tez wycisza prace. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 30, 2012 Author Report Share Posted October 30, 2012 dzięki naprowadziłeś mnie na dobry trop bo sobie przypomniałem że ten mój kolega od mówił że on 2 gb dostał i nie wiem czy mu się przypadkiem szkielety nie pomyliły. a silnik próbowałem regulować pisałem już zresztą boże czytajcie wszystko. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted October 31, 2012 Author Report Share Posted October 31, 2012 problem rozwiązany, była nim zła zębatka na silniku, wymieniłem na taką z silnika boyi i wszystko śmiga Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.