Cybul Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Witam. Jeszcze raz ja , tym razem opiszę problem trochę dokładniej : -wsadziłem sprężynę 150 % pdi , podłączyłem baterię 8.6V 1300 mAh i silnik ruszył lekko sprężyną po czym dalej nie dał rady więc antireversal zatrzasnął zębatki . Zwolniłem antireversal , podłączyłem baterię 9.4 V 600 mAh - to samo. -włożyłem z powrotem sprężynę stockową - ruszył bez zająknięcia -silnika regulować nie próbowałem , ale jeżeli na stockowej sprężynie chodzi jak trzeba to nie widzę potrzeby regulowania go na 150 % pdi -zębatki nie był pozycjonowane , ale na stockowej sprężynie również nie były , a z tą silnik poradził sobie bez problemu dlatego sądzę że to też nie to. -z podkładkami pod zębatki jest wszystko w porządku , skąd pewność ? na stocku działa . -antireversal był na pewno dobrze złożony - dowód - na sprężynie stockowej działało , a ja zawsze zakładam go tak samo , poza tym nie jestem ułomny żeby źle założyć tak prostą w budowie rzecz -próbowałem strzelać i na sigle , i na auto - nie działał ani na tym , ani na tym -wszysto w środku wygląda jak należy , nie widać żadnych uszkodzeń itp. poza tym znów powołam się na to , iż na stockowej sprężynie działą , więc uszkodzenia można odrazu wykluczyć. Moze zapytam tak , czy po zmianie sprężyny na mocniejszą trzeba cokolwiek jeszcze zmieniać ? (chodzi mi o pozycjonowanie zębatek które przykładowo nie jest potrzebne na stocku, zmiana doboru podkłądek) . A jeżeli nie - co może być przyczyną? Pozdrawiam ps. czemu nikt nie podejrzewa tego , że poprostu sprężyna która jest rzekomo 150 pdi ma większą wartość (pomyłka w fabryce, cokolwiek) . Według mnie tak własnie może być . Tylko zapomniales dodac ze bateria byla zle naladowana :) Bo u mnie 8,4 V pociaga bez problemow 190 PDI. Quote Link to post Share on other sites
PA Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 dobrze naładowana bateryjka 8,4 1300 powinna pociągnąć Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 Dodajmy jeszcze, że oprócz woltażu liczy sie też pojemność i opór wewnętrzny, bo od tego zalezy max. prąd rozładowania. Np. bateria 8,4 1800 na ogniwach KR-1800SCE naciąga sprężynę PDI 150% swobodniej niż 10,8V 1700 na KR-1700AU na CA 130%. Pierwsze ogniwo ma 6,4 ohma a drugie 17 ohmów. Razy liczba ogniw, bo połaczone są szeregowo. Więc fakt, że 9,6v 600 nie ciągnie w momencie kiedy nie ciągnie 8,4 np. 1500 to żadna rewelacja. Dla ciekawych poniższy link: http://www.schive.no/sheets%20nicd%20sanyo.htm Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 29, 2006 Report Share Posted May 29, 2006 a ja mam takie http://www.wamtechnik.com.pl/pdf/akumulato...we/HHR380AL.pdf ogniwa i wedlug tego co piszesz to sa chyba ogniwa idealne choc tak nie jest powiewaz maja opor wewnetrzny zaledwie 25 mili ohmow czyli 0,025 ohmow! Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted May 30, 2006 Report Share Posted May 30, 2006 Bravo za odgrzewanie kotletów - jeszcze 9 dni i byłby równo rok a baterie które pokazujesz to totalne dno - 25 mOhmów??? w AEGach najszmatławsze maja po 17 a konkretne (SCE / RC) w okolicach 4,5-6 mOhmów Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 30, 2006 Report Share Posted May 30, 2006 no to sie panowie zdecydujcie jeden pisze w jednostce podstawowej (jack) a ty piszesz te same wartosci w mili ohmach Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted June 1, 2006 Report Share Posted June 1, 2006 Myślę że Jack robi uproszczenia/skróty myslowe pisząc o Ohmach, sam tak robię - tutaj jest opis Sanyo SCE 1800 z Batimexu: KR-1800SCE Sanyo 1800mAh NiCd 1.2V SC Wymiary: 22,9x43 mm. Waga 49 g. Rezystancja wewnętrzna 6,5 mOhm. jak widać wyraźnie - jest 6,5 mOhm tutaj link do moich ogniw - jak widać w tabeli 5 mOhmów: http://www.wamtechnik.com.pl/obrazki/nicd_...nic/p200scp.pdf Quote Link to post Share on other sites
shadowkiller Posted June 1, 2006 Report Share Posted June 1, 2006 ja mam m15a4 rifle 380 fps i umnie chodzi na 9,6 1800mah. na 8,4 kolegi ani rusz. Quote Link to post Share on other sites
sweety_killer Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Ja w M15 SPC mam 150pdi , wmontował mi chaota jakby coś to chyba się podejmie wymiany springa za jakąś tam opłatą Jest z wawy i upgrady robi dobrze i na batkach się zna :wink: pisz do mnie na prv ,dam ci jego telefon Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.