Puloman Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Witam przymierzam się właśnie do kupna i myślę co wybrać cm.028c czy od jg 608-6. Co będzie lepsze na sam początek ? Jestem dosyć zielony w tych sprawach i chciałbym się dowiedzieć czym będą się od siebie te dwie repliki różniły (nie chodzi mi tu o wygląd tylko o specyfikacje co dłużej pożyje). Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 CM28 Quote Link to post Share on other sites
majkiki Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 CM28 Miałem 2 lata i jeszcze się sprzedać udało. Działała bez zarzutu. Wymieniłem tylko gume hopsiup na guardera i preclufe na src. Kulki jak po sznurku. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Kup to co Ci się bardziej podoba. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Obie są na porównywalnym poziomie, kwestia twojego gustu, ewentualnie przyszłej stylizacji Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 cm028c jest jako jedyne z 028 całe czarne... co daje duży + jednak jeśli chodzi o to "które lepsze" to stawiałbym na cyme. Jednak! jeśli miałbym ci coś polecać to cm031 bo ma akumulator w kolbie i jest "bardzo dostatecznie" wykonana zewnętrznie a do 028c masz sticka :( Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Kup to co Ci się bardziej podoba. Obie są na porównywalnym poziomie, kwestia twojego gustu, ewentualnie przyszłej stylizacji Dokładnie :icon_exclaim: Choć osobiście wybrałbym 608-2 [JG]. :maniak_OK: Quote Link to post Share on other sites