Rikardo015 Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 No jak żeś ją ładował 1 godzinę, podładuj ok 6 godzin i w tedy sprawdź. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Ładowałem ponad 3 , tyle wyszło ze wzoru. Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Ładowałem ponad 3 , tyle wyszło ze wzoru. To jaka to kategoria repliki? Do 100 zł aeg? Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 500+. No tyle wyszło ze wzoru. Teraz ładuje już 4 h i jest ciepła , że masakra. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Coś mi się nie chce wierzyć :) Daj parametry sprzętu, bo coś kręcisz. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 replika to RK 02 , bateria 9.6V 1200mAh , ładowarka 9.6V 450mA Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 (edited) Niby masz rację. Tylko te 450mA na ładowarce to AC czy DC? Edited March 1, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 W niektórych stockowych ładowarkach tej marki jest tyle na wyjściu. Sam się kiedyś zdziwiłem Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 2, 2014 Report Share Posted March 2, 2014 DC Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted March 2, 2014 Report Share Posted March 2, 2014 (edited) 450 mAh to aż tak dużo? Gdzie kupiłeś giwerke? Jeżeli bateria padła po 1 hi-capie to pewnie jest źle silnik ustawiony jak już wcześniej pisali. Ustaw go dobrze - dokręć albo odkręć, tak żeby replika pracowała jak najciszej i strzelała jak najszybciej. Nie powinno zgrzytać. Jeżeli nie da się tak ustawić to zostaje podkładkowanie kół zębatych. No chyba, że bateria popsuta [?] Edited March 2, 2014 by Rosomak15 Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Bateria ma 1200mAh a ładowarka 450mA. Nie wiem dokładnie jak ma chodzić ten silnik , jak ma brzmieć, Kupowałem nową na taiwangunie. Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Bez zgrzytania/czeszczenia. Jak masz możliwość to wsłuchaj się w pracę repliki kolegów, możesz ewentualnie pożyczyć od kogoś baterie i sprawdzić ile wytrzyma na niej. Jeden Hi-cap to zbyt mało, nawet jak mieści 500 kul. Inną drogą ustaw silnik, jeżeli to jakieś AK to raczej musisz odkręcić chwyt pistoletowy i tam pod silnikiem powinien być imbus (całkowicie od dołu), w niektórych replikach nie trzeba odkręcać chwytu (śrubka jest w stopce chwytu - zazwyczaj ta środkowa :D). Dokręć trochę i strzel, jak będzie pracować gorzej (głośniej i wolniej strzelać) to kręć w drugą stronę. Po prostu musisz znaleźć najlepszy moment. Jak Ci się to uda to bachnij na śrubkę krople lakieru do paznokci coby się dalej nie rozregulowała. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Tak to AK od BOYI. Dzięki za info. Naładuje baterie i będę kombinował. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Mam ciepły chwyt pistoletowy po kilku strzałach. Nie wiem czy było tak wcześniej, bo nie zwracałem uwagi. Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Po kilku strzałach to raczej chwyt powinien być normalny, chyba że go ręką podgrzałeś :D Jeżeli silnik się szybko grzeje to również może być spowodowane jego ciężką pracą, czyli złym ułożeniem. Regulowałeś silnik? Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Odkręciłem już i się nie grzeje , był za bardzo dokręcony ^^ dziwne, bo tak przyszedł do mnie , sam sie przycisnął? Quote Link to post Share on other sites
czaja135 Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Nie wyregulowali Ci go po prostu na przeglądzie zerowym - zdarza się. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Ok dzięki :) mogliby bardziej dbać o klienta . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.