l_isek Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 (edited) |_isek "NIE Lipo" ;] Z tego względu dodałem stosowny opis w nawiasie (myślałem ze wystarczający) Domyślnie jeśli chcesz mieć lepszy roof to zastanów się nad lipo, Jak masz dobrą (wydajną) batkę na tradycyjnych ogniwach roof też powinien być w miarę dobry. Edited February 14, 2013 by l_isek Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Wracając Zębatki cymy pociągną sp140? Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 130 guardera pociągnęły, dodatkowo zmieliły kawałek śruby, przeżyły i miały się dobrze jeszcze długo (i może jeszcze mają - replika sprzedana). Więc z 140 nie powinno być problemu. Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 a co powiecie na to: Sprężyna http://azteko.pl/sprezyna-sp140-m140-guarder-p-378.html Tłok http://azteko.pl/jbu-tlok-alu-metalowymi-zebami-full-teeth-p-456.html Borek: http://azteko.pl/guarder-zestaw-boreup-do-ak47-ak74-p-989.html Prowadnica http://azteko.pl/guarder-wzmocniona-lozyskowana-prowadnica-sprezyny-v3-p-972.html Silnik http://azteko.pl/shs-silnik-krotki-high-torque-jak-systema-magnum-p-2164.html Podkładki http://azteko.pl/gg-zestaw-podkladek-p-4869.html popychacz http://azteko.pl/guarder-popychacz-dyszy-wzmocniony-p-975.html Przerywacz http://azteko.pl/guarder-przerywacz-ognia-p-4286.html Łożyska http://azteko.pl/shs-lozyska-kulkowe-7mm-p-2552.html Smar http://azteko.pl/smar-teflonowy-do-replik-25g-p-5483.html coś dodać? zmienić? Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 (edited) U mnie zębatki cymy ciągną jak na razie (testowo) M140 (cisnęły też na M150) guardera, do tego Li-Po 11.1v - Rof około 18 k/s i to na stockowym, gorszym od cymowskiego, szarym silniku BOYIa. Więc po co pchać nie wiadomo ile kasy w tunning, jak możesz mieć te 450 FPS na M130 i niezłego ROF-a nawet na dobrym Li-Po 7.4v, lub dobrej batce 9.6 V ? Wystarczy wstawić M130, ładnie wszystko złożyć, spasować i przesmarować... Silnik cymy z niebieską dupą, jest naprawdę świetny. Edited February 14, 2013 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 (edited) a zębatki cymy jakie mają to coś typu 18;1 13;1? EDIT: jeszcze jedno Porównując Cyma-SHS co lepsze? Edited February 14, 2013 by TheMango Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 (edited) cyma ma stockowe dobre części, cymowski silnik jest bardzo mocny. W swojej mp5 w gearbxie wymieniłem tylko spręzynę, tłok i głowicę tłoka (głowicę na ciężką, ale stockowa też jest bardzo dobra) bardziej od części liczy się dobre złożenie i dopieszczenie gearboxa co do smaru kup syntetyczny smar w castoramie do cylindra idealny. do zębatek ten sam lub najprostszy smar grafitowy. Edited February 14, 2013 by l_isek Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 (edited) Dobra! inaczej ten cały zestaw co podałem w jakiej kolejności wszystko kupować? (zależy mi żeby pozmieniać jak najwięcej) Edited February 14, 2013 by TheMango Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Ile chcesz fps osiągnąć? Na tym zestawie jak dobrze poskładasz będzie ponad 500fps. Po co zmieniasz przerywacz i popychacz dyszy? Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 bo im nie ufam a te drogie nie są ;] Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Albo nie masz pojęcia o częściach. Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 jeśli chodzi o te z cymy to mało o nich wiem :( to teraz najważniejsze, najmagiczniejsze, najlepsze pytanie! jaki na tym zestawie będzie ROF? Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Nie ładuj tego tłoka... weź coś nie-aluminiowego. Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 to w takim razie: http://azteko.pl/jbu-tlok-pom-metalowymi-zebami-full-teeth-p-458.html nadal pytanko o ROF :D Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 SHS z metalową szczęką. Ten niebieski. Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 wytrzyma sp140? ROF!? LUDZIE!!! wytrzyma sp140? ROF!? LUDZIE!!! Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 A co my, wróżbici Macieje? Podaj wszystkie specyfikacje techniczne, bo poza stockowym gearboxem są jeszcze inne czynniki... Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 cały ten zestaw o którym mówiłem tylko zamiast tamtego tłoka ten niebieski z metal zębami +lufa guarda 455 +komora stock +guma czarny guard +akum 10.8v Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 szkielet? Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 stock cyma Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Gumkę też od razu wymień, czarny guarder to zło, kup zieloną G&G/systemę. ROF ciężko będzie ocenić tak na oko, wystarczy, że poskłada to ktoś kto nie ma o tym pojęcia i ROF będzie tragiczny. Skoro robisz już taki tuning to polecam zmienić też okablowanie, zamontować deansy i najlepiej dobry mosfet. Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 czarny guarder dobry jest... mam dobry serwis blisko a co daj ten mosfet? tak w skrócie? Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 Mówisz, że dobry jest? Błagam.. Skoro taką wiedzę masz to czemu się pytasz o tuning? Ten temat służy porównaniu silnika Cymy z Guarderem, każdy kolejny post nie na temat będzie kasowany! Quote Link to post Share on other sites
Guest TheMango Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 raczej już nikt się nie wypowie o silniku cymy i guardera więc proszę w imieniu autora o przeniesienie Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.