michałSz Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Podbijam, @samael16 moglbyś porzucić jakaś linkę plus troche więcej o samym "składzie" konwersji? Co jak i za ile? Pytam o wersje do msr'ki czyli w standardzie vsr, ale wciśniętą do tej repliki Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Link do zdjęć https://www.dropbox.com/sh/zu631cufwvvsz29/AABT1_N5NIC-7t2mcMtX9ZCSa?dl=0 michałSz co chcesz więcej wiedzieć bo chyba wszystko co ważne zostało opisane? Quote Link to post Share on other sites
michałSz Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Konkretnie interesuje mnie ten system na dwa naboje co2 Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Zwykły średni, drogi adapter prosto od kitajców. Sprzedaje to ares i s-thunder. Adapter na 2 naboje, z zaworem igłowym, przebicie kapsuł następuje po uszczelnieniu układu, standardowe uszczelki są o kant dupy rozbić i wymagają natychmiastowej wymiany. Quote Link to post Share on other sites
michałSz Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 A ten od madbulla znasz, macałeś? Z manomentrem od razu. Albo jeszcze ten od mancrafta standardowy. Nadaje się do czegoś? Czy zmieniles właśnie ze wzgledu na możliwość podpiecia dwóch co2? Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 (edited) Adapter jest od s-thunder a reduktor mancrafta ale to stara wersja jeszcze z czasów 20 atmosfer, adapter wybrałem przez wzgląd na 2 naboje co2 inne rozwiązanie są inne i też dobre. Madbull jest ok ale mancraft tańszy. Edited August 27, 2014 by samael16 Quote Link to post Share on other sites
michałSz Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 (edited) Dobra odkopuję temat bo zabieram się za tuningu mojej MSR'ki Plan jest nastepujący: PIERWSZY ETAP - Wizyta u tokarza (frezarza, ślusarza jak zwał tak zwał generalnie gościa co dorobił parę części nie tylko do MSR, stad tez poniekąd pomysł na ten tuning) i dorobienie tego zaczepu tłoka bo spodziewam się pękania - w następnej kolejności wkładam do środka springa 150 i tłok first silent shaft od LayLax plus prowadnice łożyskowaną od PDI - lufa pozostaje stockowa póki co ETAP DRUGI - jak wszystko dobrze wyjdzie wkładam precke PDI - może troszkę mocniejszego springa - pobawie się też przy szczelności układu i może uda mi się wsadzić do środka ten zachwalany tłok od bart_a - R Hop od hunterseeker5 (Z Kit i M Nub) TRZECI I OSTATNI - Mancraft - dopieszczenie detali - zero trigger. Przy każdym etapie mam w planie kilka testów w różnych warunkach i z różnym kompozytem. Każdy z etapów bedzie trwał minimum miesiąc i raz w tygodniu wpadnę na strzelankę plus o ile czas pozwoli przestrzelanie zestaw z różnych kulek w jak najbardziej idealnych warunkach. Postaram się wrzucać w miarę na bieżąco info z tego co mi wychodzi. Jeśli ktoś ma jakieś specjalne zamówienie na testy piszcie tu, postaram się też to ogarnąć o ile czas i $ na to mi pozwolą. Tym czasem zaczynam od tej niedzieli i testu na zielonej w "półleśnym" terenie. In tacz .m EDIT: zapomniałem o erhopie ;) Edited October 7, 2014 by michałSz Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 Zaczep tłoka wykonaj w wersji 90 stopni a nie 45 jak jest w oryginale. Quote Link to post Share on other sites
michałSz Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 Możesz mi to zilustrować obrazowo? :) Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 http://www.airsoftcanada.com/showthread.php?t=149315&page=6 Tylko końcówka tłoka musi być pod katem 90 stopni a nie jak w stocku 45 bo mogą być jaja w stylu zaczep nie zaskoczy itp. Sugeruję wykonać nowy zaczep z stali i go obrobić a nie bawić się na oryginalnym spuście co by nie stracić wzornika. Quote Link to post Share on other sites
michałSz Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 Taki jest plan od samego początku, te rzeczy które dorabiam będą używane, stockowe zostają w domu i będą tylko (albo aż) wzorem. Teraz tylko zacząłem się zastanawiać czy ten tłok od LL mi do tego podejdzie. A i jakby kogoś interesowało tu jest porównanie jednego (stockowego) i drugiego (zaproponowanego przez samaela) zaczepu tłoka. http://www.airsoftsniperforum.com/36-rifles-parts-reviews/6451-ares-ms-700-msr-review.html Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 Tłok jest chyba pod zaczep 45 stopni, pod zaczep 90 tłok ma inną końcówkę. Jeśli mam być szczery to olałbym tuning. I zrobiłbym tak: Tokarz zaczep plus prowadnica do zestawu wypolerowałbym prowadnicę, dał lufę pdi pobawił się aż padnie stockowy tłok i kupił mancrafta, taka zabawa jaką ty proponujesz wyjdzie ostatecznie bardzo drogo i szczerze kupiłbyś zestaw pdi bore-up za cenę tych kombinacji albo mancrafta ode mnie. Quote Link to post Share on other sites
michałSz Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 Może i masz racje ale za springa, prowadnice i tłok zaplacę łącznie mniej niż te półkowe ceny, a po zabawie ze springiem mam zamiar pogonić ten zestaw czyli odzyskać cześć zainwestowanego hajsu albo zostawić go sobie bo jak pewnie wiesz czasem z mancraftem na strzelanki nie wpuszczają. PDI to PDI na tym raczej nie oszczędzę a do mancrafta jeszcze muszę dojrzeć, tak juz mam, ze wszystko muszę dobrze przemyśleć stąd taki a nie inny plan na tuning Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 Przemyśl sprawę raz jeszcze zanim wydasz kasę. Jak masz zaczep 90 to musisz kupić tłok pod 90 bo potem są jaja a takiego od laylaxa w pl nie widzę. Prowadnicę sugeruję dorobić u tokarza na wymiar i ją wypolerować kupno PDI nie ma sensu skoro chcesz zostawić ten zestaw. Czy ja wiem czy PDI jest drogie, ostatnio ściągałem cały zestaw bore-up wraz z spustem i lufą do vsr i wyszło około 2 tyś tylko. Jak już robisz to pamiętaj o jednym, sprzedaż części laylaxa to kłopot bo ciagle w tematach snajperskich mało kto miał w ręku części laylaxa więc są zachwalana chińskie wynalazki, Bart-a robi postępy ale dalej to nie klasa laylaxa/pdi, ale na pewno lepsza opcja niż chińszczyzna czy czeskie części. Quote Link to post Share on other sites
michałSz Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 Tego Tłoka nie ma nigdzie na oficjalnej stronie trafiłem go przypadkiem w zaprzyjaźnionym sklepie :) kwestia prowadnicy jest jeszcze otwarta zobaczymy co wymyślę, do czwartku chce podjąć decyzje tzn w piątek chce mieć gotowy zestaw na pierwsze testy. BoreUp od PDI mnie kompletnie nie interesuje jedynie preclufa, wczesniej musiałem to jakoś niejasno napisać ;) No i jeśli nie uda mi się tego później sprzedać tez płakać nie będę bo tak jak mówię, rozważam żeby sobie to zostawić :P Quote Link to post Share on other sites
Yelon Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Czy jakieś pomysły odnośnie springowego tuningu pojawiły się od października czy dalej jedyny możliwy i opłacalny to gaz? Quote Link to post Share on other sites
BackLogers Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Dalej nie wiele się zmieniło, ogólnie odradzam zakup MSRek, ładne wyglądają na półce w praktyce ciężko z tego zrobić snajperkę. Quote Link to post Share on other sites
michałSz Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Co Ty gadasz?! Masz? Tuningowałeś? Ja ze swoją MSR planowalem przejść przez wiele etapów tuningu jak zresztą pisalem gdzieś powyżej. Okazało się jednak, że dorobienie jednej części u tokarza rozwiązało problem tuningu mocowego z wykorzystaniem sprężyny zamiast mancrafta. Mi się akurat pofarciło bo z niejasnych przyczyn Chińczyk zamiast standardowo plastikowego tłoka i prowadnicy springa wrzucił mi ALU. Czyli reasumując jeśli ktoś się zabiera za tuning msr albo rozważa jej zakup i późniejszy tuning polecam dorobić najpierw u tokarza element, o którym rozmawiamy wyżej z @samael'em, później kupić jakiś wzmacniany, aluminiowy tłok, aluminiową prowadnicę sprężyny oraz samą sprężynę. Co do jakości lufy nic nie mogę jej zarzucić, moja msr'ka z powyższym tylko tuningiem (spring 140-150 bo nie jestem pewien) osiąga 580 f/s oraz skuteczny zasięg na poziomie 75mterów (skuteczne mam na myśli 8/10 strzałów w kartce a4) nośność jest większa oczywiście. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 A nie mówiłem xD Quote Link to post Share on other sites
BackLogers Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 U mnie tak łatwo nie było :) Tak mam i tuningowałem, z repliki wyleciało wszystko prócz komory hop-up. Większość części jest niestandardowa głownie mowa tu o zestawie spustowym który został wykonany na zamówienie z resztą jak cała reszta. Dodatkowy wypada dorobić stabilizator lufy wewnętrznej która lubi się kiwać, oraz po około 1,5 roku użytkowania zaczęła latać lufa zewnętrzną trzymająca się na 2 śrubach z aluminiowym gwintem który się szybko wyrobił (wymienione na stalowe gwinty). Ułamał mi się także ten śmieszny dosyłasz kulek przy wejściu do komory ale to akurat bardziej moja wina (choć mogli by go wykonać z trochę lepszego plastiku). Dodatkowo body przy cylindrze był nie osiowo wykonane i sam cylinder wchodził krzywo do komory (trochę śmieszne w replice za tą cenę). Ogólnie było tego jeszcze trochę co prawda wszystko do zrobienia przy minimalnych nakładach finansowych ale tak podsumowując to teraz za te środki kupił bym sobie VSR od TM zrobił na full PDI + EdGi + gumekczka Km-head i miał w nosie godziny spędzone przy tej Msrce. Quote Link to post Share on other sites
michałSz Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Tyle że vsr tm nie wygląda tak jak msr. A co do niestandardowych czesci to masz racje, z tego co wymieniłeś pasują tylko czesci od msr jednak np stabilizacje lufy (bo rzeczywiscie sie delikatnie gibała w zewnetrznej) zrobiłem z taśmy teflonowej. Lufa zewnetrzna lubi sie przekrzywić ale jak już raz sobie z tym poradzisz wiesz jak tego uniknac. Na ten dosyłacz kulek trzeba uważać. Co do tego co jest w osi a co nie, u mnie ten problem nie wystepuje. Mi za to odłamała się blokada spustu koło dzwigni przeladowania - nie zablokowałem odpowiednio po przeladowaniu i przy oddaniu strzalu odrzut przy pomocy wspomnianej rączki urwał mi ten wichajster Quote Link to post Share on other sites
BackLogers Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 No oczywiście masz racje vsr to nie msr :) Sam pokierowałem się właśnie wyglądem repliki do którego nie mam zastrzeżeń. Rozwiązanie z taśmą to raczej przyznasz że nie jest do końca profesionalne choć na pewno działa. Tak czy siak zostaje przy swoim, albo gaz + delikatne modyfikacje, albo spring + masa zabawy. Taki standard z replikami aresa. Quote Link to post Share on other sites
Człowiek Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 (edited) Wie ktoś czy do mcm700x też zespół spustu od vsr nie pasuje, albo może gdzie można dostać pasujący? (Czy ten karabin jest w pełni identyczny jeżeli chodzi o bebechy jak msr 338?) Edited February 16, 2015 by Człowiek Quote Link to post Share on other sites
Dave-o Posted February 24, 2015 Report Share Posted February 24, 2015 Witam Zabieram się za tuning msrki, nie chce być tym mądrym po szkodzie dlatego zwracam się z zapytaniem do was. Otóż sprawa przedstawia się tak: jak już wspomniałem chce wycisnąć z tej pokraki coś więcej, dzięki uprzejmości użytkownika @samael16, mam już odpowiednią preckę PDI, co jest już dobrym startem, teraz zastanawiam się nad zakupieniem elementów: LayLax - FIRST - VSR Sprężyna SP170 LayLax - FIRST - VSR Tłok Silent Shaft PDI - Gumka HopUp - W Hold Chamber Packing - TM VSR-10 Całość wychodzi ok 400zł Teraz pytanie, czy to będzie działać? Czy lepiej spiąć poślady i dozbierać tę stówkę do konwersji mancrafta? + butla z reduktorem? Chciałbym mieć dość - mobilną- replikę i nieco mnie przerażają te wystające rurki( jestem chorobliwym estetą) Jaka jest wasza opinia w tej materii? Quote Link to post Share on other sites
dawka4012002 Posted March 24, 2015 Report Share Posted March 24, 2015 Własnie Dave-o też mam podobny problem jak będziesz coś wiedział więcej w temacie daj znać Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.