Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z dyszą-zostaje w tylnym położeniu.


Recommended Posts

Witojcie!

Mam problem z dyszą w moim Gb v2.

Wcześniej pisałem o wadliwym szkielecie. Wymieniłem go na CA i już jest ok. Ale mam problem, ponieważ po ustawieniu trybu ognia na SEMI, po oddaniu strzalu (wykonaniu przez mechanizm całego cyklu) dysza nie zostaje w przednim położeniu, a w tylnym. Co prawda mam zamontowany opóźniacz popychacza, ale owy opóźniacz, nie powinien sprawiać, że po wykonaniu cyklu dysza zostaje z tyłu ;)

Dodam, że na auto jak i na semi dysza działa jak należy, problem leży jedynie w tym, że zostaje z tyłu po wykonaniu w/w pełnego cyklu. Pierwszy raz mam taki problem.

Wygląda to tak, jakby cykl nie do końca był zgrany z pracą zębatek. Nie wiem co robić. Pomóżcie.

Link to post
Share on other sites

Jeśli dysza zostaje w tylnym położeniu to i tłok jest trochę naciągnięty. Efekt? ubijanie się sprężyny , strata FPS. Można zamontować mosfet z AB albo wyregulować blaszki stykowe tak aby po rozłączeniu styków przez przerywacz od razu łącznik styków "odłączał" zasilanie silnika.

Link to post
Share on other sites

Jeśli dysza zostaje w tylnym położeniu to i tłok jest trochę naciągnięty. Efekt? ubijanie się sprężyny , strata FPS. Można zamontować mosfet z AB albo wyregulować blaszki stykowe tak aby po rozłączeniu styków przez przerywacz od razu łącznik styków "odłączał" zasilanie silnika.

 

Przeczytaj co wyżej napisałem i porównaj ze swoją wypowiedzią.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...