SnajperSWD Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 Mam problem przy składaniu. Antireversal wciąż zaskakuje, gearbox ma zdemontowany blowback, części stock. Ma ktoś jakiś pomysł jak ten problem rozwiązać? Wiele replik już składałem ale przy tej zaczynam w siebie wątpić. Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 Nie rozumiem. Antireversal ma zaskakiwać na zebatke silnikowa. Troche glupie ale moze masz "lewe" obroty na silniku. Quote Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted March 27, 2013 Author Report Share Posted March 27, 2013 Sprawdzałem na 2 silnikach gb był składany z 2 rodzajami zębatek, łożysk i tłoków. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 Opisz łopatologicznie na czym polega problem. Zgadzam się z Troche glupie ale moze masz "lewe" obroty na silniku. to znaczy pomylony + z - Quote Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted March 27, 2013 Author Report Share Posted March 27, 2013 Gdy naciskam na spust tłok silnik naciąga tłok do 1/4 długości czasem trochę więcej i wszystko się zacina, tzn silnik się nie kręci. Żeby znowu dało się go naciągnąć muszę zwolnić antireversala. Quote Link to post Share on other sites
Gray Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 Mi to wygląda na objawy słabej baterii, sprawdź w tym kierunku. Quote Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted March 27, 2013 Author Report Share Posted March 27, 2013 Sprawdzałem na firefoxie 9.6v i prawie pełnym lipo 7,4v Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 Przełożenie zębatek odpowiednie? Jaki silnik i jaka sprężyna? Quote Link to post Share on other sites
Pan_Flint Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 części stock SirHawk, czytaj ze zrozumieniem. Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 Zmieniałeś tłok ? Teraz robię aps na nowym tłoku shs to wyskakuje z szyb prowadzących tłok ? Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 Pfu ... editu brak szyn prowadzących tłok co prowadzi do zębatek i tłoka . Quote Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted March 28, 2013 Author Report Share Posted March 28, 2013 (edited) Sprawdzałem ze stockowym tłokiem i z SHSem. Bez antireversala potrafi zrobić ze 2-3 cykle. Edited March 28, 2013 by SnajperSWD Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 A może źle wypodkładkowane i po skręceniu polówek gejboxa jest tak ciasno że wszystko się zatrzymuje.... Quote Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted March 28, 2013 Author Report Share Posted March 28, 2013 Podkładkowanie jest ok, sprawdzałem już na innych łożyskach, w kilu konfiguracjach podkładek i bez. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 Kable się grzeją w momencie zatrzymania tłoka ?? Quote Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted March 28, 2013 Author Report Share Posted March 28, 2013 Tak, sprawdzałem też na innym silniku, kable są niskooporowe 1,5mm Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 Masz miernik z przedzwonką pod ręką ? Jak tak to wyjmij silnik i sprawdź czy nie masz zwarcia na konektorach silnika z GB i korpusem repliki jeśli jest metalowy, na rozłączonym spuście i załączonym spuście. Quote Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted March 28, 2013 Author Report Share Posted March 28, 2013 Panowie sprawdziłem na innym szkielecie GB śmiga aż miło a na APSie lipa jakieś rady?? Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 Wymień gb i silnik :C tak samo mam w emce aps :C Quote Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted March 29, 2013 Author Report Share Posted March 29, 2013 Witam już strzela po jakiś 10 godzinach zabaw wymieniłem sprężynę, łożyska i zębatki ale dalej nie wiem co było przyczyną. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 29, 2013 Report Share Posted March 29, 2013 Może przekoszony szkielet GB? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.