Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Repliki Steyr AUG A3 - Porównanie body.


Recommended Posts

Pierwsze co trzeba zrobić żeby zacząć tuningować wypada "zmajstrować" tylną klapkę dopychającą najlepiej z grubej blachy za którą wsadzić piankę. Ahh jeszcze komorę na g&p i śrubki przy montażu klapki. :)

 

Miałem okazje macać Tm'a, Jg oraz ASGDK.

 

Co do A3 najlepiej wypada JG. Asgdk a2.

Link to post
Share on other sites

Pierwsze co trzeba zrobić żeby zacząć tuningować wypada "zmajstrować" tylną klapkę dopychającą najlepiej z grubej blachy za którą wsadzić piankę.

 

Popieram, tylna ścianka łapie luzy i w efekcie bywa, że robią się nieszczelności na komorze. Miałem ten problem w swoim AUG-u. Co do korpusu - AUG A2 JG jest na pewno najgorszy (nie licząc Both Elephanta). W moim korpus był słabej jakości, śrubki z czasem złapały luz i zaczął się rozchodzić.

Edited by Stalker
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...