Finem Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 Witam, jutro otrzymam swoja replike (mam nadzieje, ze kurier dojedzie) chcialbym sie dowiedziec co zrobic po rozpakowaniu, baterie niestety bede musial meczyc stockowa, wiec jak ja ladowac? druga sprawa, ponoc jest strasznie nasmarowana, jak pozbyc sie zbednego smaru nie uszkadzajac repliki jak i plomby? tak zeby zostalo jeszcze go tyle ile musi byc? PS zaloze ten temat by pisac o waznych rzeczach o eksploatacji repliki JG g36c (608). Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 Nie wytrzesz smaru znajdującego się we wnętrzu gearboxa bez rozbierania go, a tym samym łamania plomb. Link to post Share on other sites
arend Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 PS zaloze ten temat by pisac o waznych rzeczach o eksploatacji repliki JG g36c (608). A zgadnij ile o rzeczach ważnych, mniej ważnych i całkowicie nieważnych napisano w tematach dotyczących tej repliki które znajdzują się w dziale technicznym dla replik elektrycznych. PS czy w Oławie zaprzestano użytkowania znaków diakrytycznych? Link to post Share on other sites
Finem Posted May 25, 2013 Author Report Share Posted May 25, 2013 spoko, prosze o zamkniecie tematu. PS uzywamy, ale po co ? jak i tak wiadomo o co chodzi + szybciej sie pisze. Link to post Share on other sites
Nath Posted May 25, 2013 Report Share Posted May 25, 2013 Szanując język pisany szanujesz też ludzi, którzy Cię czytają. Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted May 25, 2013 Report Share Posted May 25, 2013 Wedle prośby zamykam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts