EnvilEu Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Czy opłaca się modyfikować/ulepszać replikę wykonaną z Abs'u? Link to post Share on other sites
MarekMac Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 (edited) O jaką replikę chodzi i o jakie ulepszanie chodzi? Taką gumkę HU opłaca się wymienić w prawie każdej replice, ale już na przykład ładowanie precki Promyka do Cm 028 to średni pomysł. Edited August 23, 2013 by MarekMac Link to post Share on other sites
Tabun Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Uszczelnij sobie układ i już masz tuning koszt: 3zł na taśme teflonową. Link to post Share on other sites
EnvilEu Posted August 23, 2013 Author Report Share Posted August 23, 2013 O jaką replikę chodzi i o jakie ulepszanie chodzi? Taką gumkę HU opłaca się wymienić w prawie każdej replice, ale już na przykład ładowanie precki Promyka do Cm 028 to średni pomysł. Chodzi mi o replikę G-001 [boyi] G36c Link to post Share on other sites
SirHawk Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Od razu ostrzegam - załatw sobie serwisanta, bo sobie na pewno nie poradzisz. Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Tak opłaca się. Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 G36c Boya chyba jak najbardziej opłaca się tuningować. Gumka silikonowa, teflon fix, uszczelniona dysza, kable niskooporowe, smar miedziany na styki. Wszystko to poza gumką kosztuje bardzo mało. Szczelność głowica tłoka-cylinder jest bardzo dobra więc tam nie kombinuj na start. Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 smar miedziany na styki. Wszystko to poza gumką kosztuje bardzo mało. Szczelność głowica tłoka-cylinder jest bardzo dobra więc tam nie kombinuj na start. Buahahahhahhahahahahhahahahahahaha :F Link to post Share on other sites
Kudlaty-GR Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 styki z miedzi to i smar miedziany, a co, podwójna miedź ma 10x większą moc przekazu energii, zwanej też LiPo. Link to post Share on other sites
Borovix Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Nie rozumiem o co Ci chodzi, z tym, że masz wątpliwości co do sensu tunigowania G36, bo jest z plastiku. Wiesz że oryginał też jest plastikowy? Link to post Share on other sites
Voo-Doo Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Buahahahhahhahahahahhahahahahahaha :teethh: styki z miedzi to i smar miedziany, a co, podwójna miedź ma 10x większą moc przekazu energii, zwanej też LiPo. Nie ma to, jak wypowiadać się na tematy, na które ma się mgliste pojęcie. Panowie eksperci - smar miedziowy na stykach zapobiega palenia się w.w. gdy nie mamy mosfeta. Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Panowie, ale to nie jest dział poświęcony tuningowi. Zamykam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts