Talib Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 witam! mam pewien problem, mianowicie mam stockową mp5a4 ics. podczas jednej ze strzelanek zamiast strzału słychać było jedynie silnik wydajacy dźwięk podbny do wiertarki... pobabrałem się [rzy silniku, wyjąłem, włożyłem jeszcze raz i dizałało dobrze...problem w tym, ze po kilkunastu seriach karabin wczoraj znów zrobił to samo, a mi nie udaje się go naprawic.... moim zdaniem to złe wpasowanie i wyregulowanie silnika, ale gdy prubuję usawić silnik to dalej wydaje on ten sam dźwięk... miał ktoś moze cos podobnego w swoich modelach?? prosze o pomoc i z góry dzięki za odpowiedź... Pozdro Talib Quote Link to post Share on other sites
Cybul Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Mozliwe ze Ci poszla ostatnia zebatka w GB, czyli ta ktora laczy sie z zebatka na silniku. Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 27, 2005 Author Report Share Posted June 27, 2005 witam zębatka jest cała, przynajmniej z tego co widze na razie przez otwór od silnika.... rozbieram ją właśnie i zobacze, moze jak złoze z powrotem to zadziała :D hehe prosze o porady co w takim razie mogło się stac... Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Też obstawiam na pierwszą zębatkę, pewnie oddzieliła się górna część zębatki od dolnej i zębatka nie przekazuje teraz energii do naciągnięcia sprężny. Dodam, że tego właśnie nie zobaczysz bez rozbierania, a nawet mając zębatkę w ręce możesz tego nie zauważyć. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 27, 2005 Author Report Share Posted June 27, 2005 mozliwe,..ale wczesniej tez to miałem tak samo....włożyłem jescze raz silnik, pokręciłem reguatorem silnika i działało....a teraz znów.....ehhh...na razie mecze sie nad odkręceniem śrubki moującej rekojesć do gb ponieważ mam tam zjechany łeb śrubki i ni cholery nie idzie.... Poprawiłem, by było przejrzyściej. Medium. Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Bardzo prosta przyczyna i na pierwszy rzut oka mozesz nie zwracac na to uwagi, jedna ze srobek od pokrywy silnika moze sie odkrecac. Wystarczy dokrecic. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Upewnij się też, że ten mały imbusik do regulacji silnika nie odkręca się sam. Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 27, 2005 Author Report Share Posted June 27, 2005 Pokrywa jest dobrze dokręcona....imbus się nie rozregulowywuje sam... jak narazie to nie mogę ustawić silnika tak, zeby strzelało dobrze... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Jeżeli tylko jednej śruby trzymającej grip nie możesz odkręcić to zrób tak: :arrow: wyjmij cały grip z gearem z body :arrow: zdemontuj selektor ognia :arrow: odciągaj gearbox od gripa jednocześnie kręcąc śrubą Powinno wyjść ;) Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 27, 2005 Author Report Share Posted June 27, 2005 hmmmmmm......dobra...mój błąd....przyznaję....więc mówiac łopatologicznie zniszczone jest gniazdo na łbie sruby w które wkłąda się śrubokręt w celu odkręcenia śruby..... a jak bym ją tak przewiercił dremmelkiem, duze jest prawdopodobieństwo ze rozwalę coś w gb?? jak to tam w srodku wygląda?? ta srubka której nie moge odkręcić to ta w rękojeści od strony lufy.... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Rozwierć sam łeb. Po zdjęciu gripa powinien zostać kawałek śruby, który będzie się dał chwycić kombinerkami. O gearbox się nie bój ;) Możesz jakoś zatkać otwór, przez króty wchodzi silnik, co by opiłki metalu nie wleciały do środka. A na przyszłość naucz się dokręcać śruby tak żeby łbów nie niszczyć :lol: Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 27, 2005 Author Report Share Posted June 27, 2005 dzięki jeszcze popróbuję odkręcic srubokrętem.... a tą śrudę to nie ja wkręcałem tylko kolega Kosa jak naprawiał mi to za pierwszym razem.... :D :D Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 29, 2005 Author Report Share Posted June 29, 2005 Witam Dziś dokonalismy operacji na otwartym Gear Boxie i nie stwierdziliśmy prawie żadnych nieprawidlwości....poza lekkim obtarciem na jednej z zębatek... zadowoleni złożyliśmy wszystko do kupy włożylismy bateryjkę i pociągneliśmy za spust....... łup-łup-łup-wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....znów muka..... zrezygnowany spojrzałem w bok, gdzie smetnie leżała MP5SD2 z CA i wpadłem na pomysł.... wmontowalismy silnik ca i działał jak marzenie... okazało się ze zwalona jest juz zębatka na silniku, na co nie zwracałem uwagi.... dlatego mam pytanie: jakiej firmy zębatki pasują na silnik ics?? bo nie wiem czy ca pasi bo tam nie ma tego wejscia na imbus... czy ma ktoś moze takową do sprzedania nie uzywaną, albo cały silnik CA bądź ICS z zębatką w dobrym stanie i w miarę tanio?? wiem ze to nie komis ale moze ktos cos będzie miał... żeby nie zaśmiecać niech wali na gg 4555794 prawie zawsze niewidoczny..... Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!! Talib Quote Link to post Share on other sites
kris3k Posted July 2, 2005 Report Share Posted July 2, 2005 Cholerka, ostatnio na strzelance to samo przytrafilo sie mojej MP5SD2 :( tyle, ze zebatka na silniku wyglada okej. GB nie chce rozkrecac, bo nie poskrecam pozniej do kupy... chyba wysle do machinegun, niech cos z tym zrobia, bo szlak mnie trafia.... Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted July 2, 2005 Author Report Share Posted July 2, 2005 u mnie poza tym, że zębatka na silniku jest zjechana, lekko zeszlifofały się trzy-cztery zeby na pierwszej zębatce... Spróbuj ją obejrzeć, bo to moze być dla odmianu u Ciebie właśnie to, albo rozregulwał Ci się imbus do regulacji silnika, spróbuj lekko podkrecić i oddac strzał, jak będzie dalej piszczał to oddaj do MG skoro masz jeszcze gwarancje....(nie trzymaj za długo spustu bo zjedziesz zębatki ) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Lis Posted July 3, 2005 Report Share Posted July 3, 2005 GB nie chce rozkrecac, bo nie poskrecam pozniej do kupy... Ależ poskręcasz. Mnie już za drugim razem się udało. :) Gdybym miał instrukcję obrazkową to pewnie bym i za pierwszym razem dał radę, a tak musiałem pamiętać co i kiedy skąd wymontowywałem i jak wsadzić na miejsce. :) Tak czy siak -- jeśli masz gnata na gwarancji to odsyłaj do MG, przynajmniej Ci to porządnie zrobią i nie będziesz miał do siebie pretensji jak coś popsujesz. :) Quote Link to post Share on other sites
NAT_Mastah Posted November 20, 2005 Report Share Posted November 20, 2005 Szkoda że jednak nie zdecydowałem się na opisywanie wszytskich dokonanych przezemnie napraw, ale chybą będzie miło. Otóż drogi talibie. W b. podobnej repice działo się dokładnie to samo i niestety było to na początku mojej airsoftowej przygody więc postąpiłem tak jak ty. Nie ma po co w tej sprawie odkręcać GB a tym bardziej go rozkręcać, jeżeli jednak już zdecydowałeś się na ten krok to wymień śrubki trzymające GB (wewnątrz chwytu pistoletowego) na takie od kompa z małym gwintem - ich nie zjedziesz. 2. Sprawdź i upewnij się czy wszytskie podkładki stalowe nad i pod zębatkami są na swoich miejscach - podzas składania zazwyczj się przesuwają a kleją się do smaru. 3. Problem niedziałania twojego karabinu polega na za słabym dociśnięciu silnika weź imbus (ics stosuje imbusy o rozmiarze ułamkowych części CALA więc możesz miec porblem ze spasowaniem imbusa - europejskie nie pasują). Dokręć tą śrubkę do końca (przedtem sprawdź bezpiecznik - żeby nie spalić silnika), nasmaruj ten metalowy krążek dociskający silnik bardzo delikatnie ŁT4 i zamaluj lakierem do paznokci tego imbusa po dokręceniu - problem zniknie jak reką ująć. Jak będe miał chwile to odrazu napisze ci co robić w przyszłości. Aha, i nie licz na pomoc ogółu na forum. Pisałem w sprawie dubletów - to mi odpisali ( To ty 0L0), że ics ma GBv2 no to kupiłem GB wzmocniony v2 - dobrze że mam emke bo musiałbym go sprzedać - ICS nie ma gb v2 - tylko bardzo podobny! [/url] Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted November 20, 2005 Author Report Share Posted November 20, 2005 Siema!! nie wiedziałem że ten temat tak się rozrósł!! hehe Drogi *Mastah*GF (chyba dobrze :D ) dzięki od razu za opisanie problemu, niestety to też próbowałem zrobić i nie wyszło wymieniłem silnik na CA okazyjnie i zębatkę przysilnikową (pierwszą) i działał elegancko, nawet przy poruszaniu regulatorem (imbusikiem) Tego samego dnia karabin oddałem do Fire armsa w komis (stoi tam za 1000 :D ) i kupiłem CA33 (które chętnie sprzedam ale zeby nie zasmiecać to jak cos to pw) :D A co do tego, zebym nie korzystał z pomocy ludzi na forum to chyba trochę przeginasz, bo wielokrotnie mi juz pomogli w różnych sytuacjach dot aegów i nie tylko i zawsze trafnie. Tak wiec nie trktój ludzi wypoowiadajacych się na forum jak idiotów którzy piszą coś o czym nie wiedzą, bo tak nie zawsze jest ale nie bede tutaj prawił morałów Pozdro i jeszcze raz dziękuję za wcześniejszą pomoc Quote Link to post Share on other sites
NAT_Mastah Posted November 20, 2005 Report Share Posted November 20, 2005 No w sumie może i masz racje, ostatnio ktoś (niestety nie pamiętam kto) wytłymaczył mi na PW zasade działania semi. Ale to na pw bo wypowiedzi w wątkach często są sprzeczne. A może ja też sprzedam tego ICS'a :?: , daj znać jak sprzedasz swojego :F Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted November 20, 2005 Author Report Share Posted November 20, 2005 ja swojego wziąłem w zamian, znaczy sięałem im starego dopłaciłem i wziąłem nowego, z tym ze za cenę jaką oni podyktowali (Dali mi za niego 900 zeta) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
NAT_Mastah Posted November 20, 2005 Report Share Posted November 20, 2005 A kiedy to było ? I czy dalej tak robią ? Quote Link to post Share on other sites
N.A.T.puszek Posted November 20, 2005 Report Share Posted November 20, 2005 ICS nie ma gb v2 - tylko bardzo podobny! co prawda jeszcze osobiscie nie rozkrecalem zadnej repliki ale jak ostatnio na zlociku porownywalismy gb v2 CA (z mojej sd2) i z tej Twojej to... sa identyczne, z reszta popatrz :D http://www.machinegun.pl/sklep/popup_image.php?pID=173 & http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...GB_srch_gearbox no chyba ze osleplem i cos przegapilem :F Quote Link to post Share on other sites
NAT_Mastah Posted November 21, 2005 Report Share Posted November 21, 2005 Rozstaw osi zębatek jest o kilka milimetrow inny pozatym cylinder ma inną długość, inna jest szerokośc zębu prowadnicy sprężyny i kilka innych różnic. Ale masz racje są PODOBNE. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted November 21, 2005 Report Share Posted November 21, 2005 Rozstaw osi zębatek jest o kilka milimetrow inny pozatym cylinder ma inną długość, inna jest szerokośc zębu prowadnicy sprężyny i kilka innych różnic. Ale masz racje są PODOBNE. Witam ponownie :twisted: Nie wytrzymałem i porównałem 2 gearboxy (CA z M15 i ICS z MP5). Długość cylindra jest identyczna - 72mm Rozstaw osi zębatek również - 20 i 21mm (licząc od pierwszej zębatki) Inne wymiary też są identyczne ;) Rację masz tylko co do ząbków na prowadnicy sprężyny, w ICSie są szersze... ale raczej świadczy to o tym, że CA się wyłamuje i stosuje inne wymiary niż inni producenci (ICS, TM używają szerszych ząbków). Pozdrawiam :ok: Quote Link to post Share on other sites
Pikace Posted November 21, 2005 Report Share Posted November 21, 2005 Kiedys z Mediumem przekladalismy zebatki i inne czesci gearboxow pomiedzy MP5 ICS a M15 CA. Czesci sa w 100% zamienne, bo po przekladkach gearboxy dzialaly bezproblemowo. Drobne roznice sa, ale nie maja wplywu na funkcjonowanie, np zebatka na osi silnika. Poza tym mialem wrazenie, ze zebatki i sam szkielet ICSa jest zrobiony lepiej (nieco dokladniej). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.