Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

To będzie pasować do AUGa JG, prawda? Czy w takim razie przy obecnym kursie dolara opłaca się coś takiego sprowadzać (przy okazji sprowadzania zbiorowego)? Czy lepiej kupować części w Polsce? I czy tuning na podzespołach Guardera to dobry tuning? I czy opłaca się kupować taką komorę Guardera?
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

To będzie pasować do AUGa JG, prawda? Czy w takim razie przy obecnym kursie dolara opłaca się coś takiego sprowadzać (przy okazji sprowadzania zbiorowego)? Czy lepiej kupować części w Polsce? I czy tuning na podzespołach Guardera to dobry tuning? I czy opłaca się kupować taką komorę Guardera?

 

Szczerze powiedziawszy, najlepiej by było, gdybyś miał kogoś w USA, kto by to kupił na miejscu i wysłał paczką. A tak w ogóle to wyjdzie Ci bardzo drogo za sprowadzenie tych bebechów. Produkty Guardera na pewno są 100 razy lepsze od stockowych części JG, na Twoim miejscu bym się jednak wstrzymał z tymi zakupami i poszukał czegoś na rodzimym rynku...

 

:!: A tak przy okazji mam pytanie do osób, które montowały Boreup w swoich Aug'ach, mianowicie: kupiłem zestaw o powiększonej średnicy i wszystko jest cacy oprócz jednej rzeczy: otworki w głowicy cylindra są zbyt wąskie aby bolce w skorupie gearboxa się zmieściły do końca. Sprawdzałem wielkość i okazuje się, że będę musiał je rozwiercić o 0,5mm żeby się dopasowały i żebym mógł zamknąć do końca gearboxa. Czy u Was też tak było? Głowica cylindra JG ma wyraźnie większe otworki od zakupionej DeepFire. Dzięki i POZDRO! ;-)

Link to post
Share on other sites

Witam,

chcialbym wrocic do sprawy dokladnego opisu instalacji hop-up'a. mam problem z dwoma czesciami widocznymi na obrazku (to z innego guna ale czesci sa te same):

 

1. małą cylindryczną gumką

2. metalowym pierścieniem

 

hopup1um5.th.jpg

 

wczesniej jeden kolega napisal ze wystarczy wyjac lufe wykrecic dwie srubki i gotowe no ale jakos u mnie to tak latwo nie poszlo wykrecilem srubki i dostalem sie do komory hop'upa ale od tego momentu nic nie szlo zgodnie z planem.

nie moglem wydostac elementu nr 3 widocznego na ponizszym obrazku. wyglada u mnie na przyklejony. nie jestem pewien czy w ogole da sie go wyciagnac.

 

hopup2om3.th.jpg

 

zatem aby zdjac gumke hu poprostu pociagnalem za komore hop'upa do momentu az nie zdjalem jej z lufy. komora przylegala tak ciasno do gumki ze jak ja zdejmowalem to zgniotlem cala gumke, pierscien (nr 2) mi wyskoczyl nie wiadomo skad, a malej cylindrycznej gumki (nr 1) w ogole nie znalazlem nie wiem nawet czy byla w srodku. :???:

 

W zwiazku z tym mam nastepujace pytania:

 

1. Gdzie ma sie znajdowac metalowy pierscien (nr 1) i jak go tam zalozyc? (narazie zalozylem go na samym koncu komory hop-upa przed sprezyna tak jak na schemacie ale ten schemat malo czytelny jest wiec pytam zeby sie upewnic :P)

2. Gdzie ma sie znajdowac mała cylindryczna gumka (nr 2) i jak ja tam zalozyc?

3. Jak zdejmujecie komore hu? tak jak ja? czy tylko ja taki neizdarny jestem i nie umiem jej zdjac?

4. Czy w stockowym augu znajduje sie w ogole element nr 1?

5. Czy element nr 3 jest u Was tak jak u mnie przyklejony, czy raczej mozecie go bez wiekszego trudu wyjac?

 

to na razie tyle mam pytan, sorry za przydlugawego posta

 

bede dzwieczny za pomoc ;-)

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

1. Ten pierścień służy wypełnieniu przestrzeni między gumką a lufą, więc tak, myślę, że włożyłeś go poprawnie.

2. To jest dystanser. Aby go założyć musisz wyjąć część nr. 3 i zdjąć dźwigienkę.

3. Jak zdejmowałem to nie było żadnego problemu.

4. No raczej.

5. Prawdopodobnie jest przyklejony lub bardzo "spasowany", ponoć idzie go wyjąć kombinerkami.

Link to post
Share on other sites

dzieki za pomoc, juz sie uporalem z ta dzwignia i widze ze nie zgubilem tego malego cylindrycznego gowna pozostala jednak sprawa pierscienia. nie do konca rozumiem w ktorym miejscu ma sie on znajdowac. :cry:

 

Napisales ze ma byc miedzy gumka a lufa tzn. ze ma byc wewnatrz gumki?!? ale on ma taki sam obwod jak gumka jezeli nie wiekszy .... to mam tak na chama go w ta gumke wcisnac a potem nalozyc na lufe? czy moze cos zle zrozumialem? :wink:

 

moglby ktos sprobowac mi to dokladniej wyjasnic? albo w paincie narysowac jak sie nie da slowami? ;-)

Link to post
Share on other sites

To jescze moje i pytania i wyjasnienia.

 

Ja tego bolca trzymajacego dzwigienke nie moglem wyjac nawet kombinerkami, ale tez nie probowalem bardzo mocno. Nie chcialem zepsuc, a poza tym do gumki systemy i tak nie dodaja dystansera, wiec nie musialem zdejmowac starego. Jak sprawdzalem "od srodka" komory, to wydaje sie byc dosc mocno przylepiony.

 

Rowniez mam problem z pierscienem. Domyslam sie, ze powinien zostac "wepchniety" pomiedzy lufe a komore jak najdalej, za te zdejmowana plastikowa obejme. Tylko, ze gumka systemy jest dluzsza od stockowej i pierscien sie nie miesci (w najlepszym wypadku uniemozliwia zalozenie wspomnianej obejmy). Czy powinienem przyciac gumke, czy ten pierscien nie jest taki wazny?

Edited by Patso Redneb
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ponawiam moje zapytanie...

 

:!: (...) mam pytanie do osób, które montowały Boreup w swoich Aug'ach, mianowicie: kupiłem zestaw o powiększonej średnicy i wszystko jest cacy oprócz jednej rzeczy: otworki w głowicy cylindra są zbyt wąskie aby bolce w skorupie gearboxa się zmieściły do końca. Sprawdzałem wielkość i okazuje się, że będę musiał je rozwiercić o 0,5mm żeby się dopasowały i żebym mógł zamknąć do końca gearboxa. Czy u Was też tak było? Głowica cylindra JG ma wyraźnie większe otworki od zakupionej DeepFire. Dzięki i POZDRO! (...) ;-)

Link to post
Share on other sites

Miałem to samo... najpierw bawiłem się w rozwiercanie głowicy ale to bardzo głupi pomysł - ten metal jest cholernie twardy....

Znalazłem takie malutkie "kleszcze" do przecinania przewodów i za ich pomocą poprostu obracając je zmniejszyłem bolce w gearboxie i działa :)

Link to post
Share on other sites

:!: Wątek z poprzedniego tematu... :mrgreen:

 

Czy mógłby ktoś, kto posiada gumkę silikonową Guardera porównać ją z stockową? Bo u mnie guma Guardera i stock się różnią długością całkowitą, jak i długością kołnierza, co skutecznie blokuje kulki.

 

Jak ja wymieniłem gumkę to nie było żadnych problemów.

Różnicy w długości nie zauważyłem - może u Ciebie siedzi jakaś inna guma

 

Ja stockową gumkę zastąpiłem SYSTEMY - obie wyglądały identycznie i nie było do tej pory żadnych problemów. ;-)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy batka KAN NiMH 9.6V 1400mAh specjalna do AUG nie zjedzie mi niczego? Mam full stocka. Czy na pewno zmieści się do środka bez żadnych przeróbek (bezpiecznik jak mniemam trzeba będzie dać za tą przegrodę), stopka nie będzie odstawać?

 

I pytanie pośrednie - na machinegun.pl można ponoć bez problemu zamawiać wszystko prócz replik (których już de facto nie mają), wysyłają i jest wszystko ok? Chcę się upewnić.

Link to post
Share on other sites

Czy batka KAN NiMH 9.6V 1400mAh specjalna do AUG nie zjedzie mi niczego? Mam full stocka. Czy na pewno zmieści się do środka bez żadnych przeróbek (bezpiecznik jak mniemam trzeba będzie dać za tą przegrodę), stopka nie będzie odstawać?

 

I pytanie pośrednie - na machinegun.pl można ponoć bez problemu zamawiać wszystko prócz replik (których już de facto nie mają), wysyłają i jest wszystko ok? Chcę się upewnić.

 

Osobiście, nie polecam Ci stosowania batki 9,6V do AUG'a JG - większy ROF przekłada się na intensywniejszą pracę gearboxa i szybsze zużycie bebechów. Mój kumpel zamontował do UMP DE batkę 9,6V i od razu poszły mu zęby na metalowym kółku. Co prawda, słyszałem o przypadkach, kiedy ludzie montowali w swoich chinolach mocniejsze akumulatory i nie mieli żadnych problemów... mimo tego odradzam, na stockowej batce ROF i tak jest całkiem przyzwoity.

 

Na Machinegun.pl zrealizują Twoje zamówienie pod jednym warunkiem - wartość zamówienia przekroczy 300 zł. Kiedyś sklep ten zbierał potworne opinie, sam niczego w nim nie kupowałem - polecam ze 100% przekonaniem ASGSHOP, błyskawiczna realizacja, wymiana, serwis, kurier pod drzwiami w ciągu 48 godzin... ;-)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...