Equil Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 To będzie pasować do AUGa JG, prawda? Czy w takim razie przy obecnym kursie dolara opłaca się coś takiego sprowadzać (przy okazji sprowadzania zbiorowego)? Czy lepiej kupować części w Polsce? I czy tuning na podzespołach Guardera to dobry tuning? I czy opłaca się kupować taką komorę Guardera? Quote Link to post Share on other sites
siemionman Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 To będzie pasować do AUGa JG, prawda? Czy w takim razie przy obecnym kursie dolara opłaca się coś takiego sprowadzać (przy okazji sprowadzania zbiorowego)? Czy lepiej kupować części w Polsce? I czy tuning na podzespołach Guardera to dobry tuning? I czy opłaca się kupować taką komorę Guardera? Szczerze powiedziawszy, najlepiej by było, gdybyś miał kogoś w USA, kto by to kupił na miejscu i wysłał paczką. A tak w ogóle to wyjdzie Ci bardzo drogo za sprowadzenie tych bebechów. Produkty Guardera na pewno są 100 razy lepsze od stockowych części JG, na Twoim miejscu bym się jednak wstrzymał z tymi zakupami i poszukał czegoś na rodzimym rynku... :!: A tak przy okazji mam pytanie do osób, które montowały Boreup w swoich Aug'ach, mianowicie: kupiłem zestaw o powiększonej średnicy i wszystko jest cacy oprócz jednej rzeczy: otworki w głowicy cylindra są zbyt wąskie aby bolce w skorupie gearboxa się zmieściły do końca. Sprawdzałem wielkość i okazuje się, że będę musiał je rozwiercić o 0,5mm żeby się dopasowały i żebym mógł zamknąć do końca gearboxa. Czy u Was też tak było? Głowica cylindra JG ma wyraźnie większe otworki od zakupionej DeepFire. Dzięki i POZDRO! ;-) Quote Link to post Share on other sites
megaluj Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 Witam, chcialbym wrocic do sprawy dokladnego opisu instalacji hop-up'a. mam problem z dwoma czesciami widocznymi na obrazku (to z innego guna ale czesci sa te same): 1. małą cylindryczną gumką 2. metalowym pierścieniem wczesniej jeden kolega napisal ze wystarczy wyjac lufe wykrecic dwie srubki i gotowe no ale jakos u mnie to tak latwo nie poszlo wykrecilem srubki i dostalem sie do komory hop'upa ale od tego momentu nic nie szlo zgodnie z planem. nie moglem wydostac elementu nr 3 widocznego na ponizszym obrazku. wyglada u mnie na przyklejony. nie jestem pewien czy w ogole da sie go wyciagnac. zatem aby zdjac gumke hu poprostu pociagnalem za komore hop'upa do momentu az nie zdjalem jej z lufy. komora przylegala tak ciasno do gumki ze jak ja zdejmowalem to zgniotlem cala gumke, pierscien (nr 2) mi wyskoczyl nie wiadomo skad, a malej cylindrycznej gumki (nr 1) w ogole nie znalazlem nie wiem nawet czy byla w srodku. :???: W zwiazku z tym mam nastepujace pytania: 1. Gdzie ma sie znajdowac metalowy pierscien (nr 1) i jak go tam zalozyc? (narazie zalozylem go na samym koncu komory hop-upa przed sprezyna tak jak na schemacie ale ten schemat malo czytelny jest wiec pytam zeby sie upewnic :P) 2. Gdzie ma sie znajdowac mała cylindryczna gumka (nr 2) i jak ja tam zalozyc? 3. Jak zdejmujecie komore hu? tak jak ja? czy tylko ja taki neizdarny jestem i nie umiem jej zdjac? 4. Czy w stockowym augu znajduje sie w ogole element nr 1? 5. Czy element nr 3 jest u Was tak jak u mnie przyklejony, czy raczej mozecie go bez wiekszego trudu wyjac? to na razie tyle mam pytan, sorry za przydlugawego posta bede dzwieczny za pomoc ;-) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 1. Ten pierścień służy wypełnieniu przestrzeni między gumką a lufą, więc tak, myślę, że włożyłeś go poprawnie. 2. To jest dystanser. Aby go założyć musisz wyjąć część nr. 3 i zdjąć dźwigienkę. 3. Jak zdejmowałem to nie było żadnego problemu. 4. No raczej. 5. Prawdopodobnie jest przyklejony lub bardzo "spasowany", ponoć idzie go wyjąć kombinerkami. Quote Link to post Share on other sites
megaluj Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 dzieki za pomoc, juz sie uporalem z ta dzwignia i widze ze nie zgubilem tego malego cylindrycznego gowna pozostala jednak sprawa pierscienia. nie do konca rozumiem w ktorym miejscu ma sie on znajdowac. :cry: Napisales ze ma byc miedzy gumka a lufa tzn. ze ma byc wewnatrz gumki?!? ale on ma taki sam obwod jak gumka jezeli nie wiekszy .... to mam tak na chama go w ta gumke wcisnac a potem nalozyc na lufe? czy moze cos zle zrozumialem? :wink: moglby ktos sprobowac mi to dokladniej wyjasnic? albo w paincie narysowac jak sie nie da slowami? ;-) Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 Po załozeniu komory HU, poprostu nasuwasz przez lufe ten pierścień, i edlikatnie go wpychasz "w komore". Quote Link to post Share on other sites
megaluj Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 aha no to tak zrobilem przypadkowo, dziekuje bardzo za pomoc nie wiem co bym bez Was zrobil :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Patso Redneb Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 (edited) To jescze moje i pytania i wyjasnienia. Ja tego bolca trzymajacego dzwigienke nie moglem wyjac nawet kombinerkami, ale tez nie probowalem bardzo mocno. Nie chcialem zepsuc, a poza tym do gumki systemy i tak nie dodaja dystansera, wiec nie musialem zdejmowac starego. Jak sprawdzalem "od srodka" komory, to wydaje sie byc dosc mocno przylepiony. Rowniez mam problem z pierscienem. Domyslam sie, ze powinien zostac "wepchniety" pomiedzy lufe a komore jak najdalej, za te zdejmowana plastikowa obejme. Tylko, ze gumka systemy jest dluzsza od stockowej i pierscien sie nie miesci (w najlepszym wypadku uniemozliwia zalozenie wspomnianej obejmy). Czy powinienem przyciac gumke, czy ten pierscien nie jest taki wazny? Edited November 15, 2007 by Patso Redneb Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Pierścień jest stabilizatorem... dziwne - mi gumka systemy wchodzi bez przycinania, i pierścień też :) Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Ja aktualnie mam gumkę Systemy i o ile pamiętam to pierścień też wszedł. O ile się nie mylę to nawet lepiej będzie jak zamiast pierścienia założysz taśmę teflonową :) Quote Link to post Share on other sites
batonszalony Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 (edited) Czy ktoś używa 12V Intellect'a albo 10.8V ? nie wiem którą kupić do springa 110m. Czy czasem przy 12V nie spale JG'owego silnika? Edited November 25, 2007 by batonszalony Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 12V + M110 + stokowy silnik to głupi pomysł, bardzo głupi. Quote Link to post Share on other sites
siemionman Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Ponawiam moje zapytanie... :!: (...) mam pytanie do osób, które montowały Boreup w swoich Aug'ach, mianowicie: kupiłem zestaw o powiększonej średnicy i wszystko jest cacy oprócz jednej rzeczy: otworki w głowicy cylindra są zbyt wąskie aby bolce w skorupie gearboxa się zmieściły do końca. Sprawdzałem wielkość i okazuje się, że będę musiał je rozwiercić o 0,5mm żeby się dopasowały i żebym mógł zamknąć do końca gearboxa. Czy u Was też tak było? Głowica cylindra JG ma wyraźnie większe otworki od zakupionej DeepFire. Dzięki i POZDRO! (...) ;-) Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Miałem to samo... najpierw bawiłem się w rozwiercanie głowicy ale to bardzo głupi pomysł - ten metal jest cholernie twardy.... Znalazłem takie malutkie "kleszcze" do przecinania przewodów i za ich pomocą poprostu obracając je zmniejszyłem bolce w gearboxie i działa :) Quote Link to post Share on other sites
siemionman Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Dzięki wielkie !!! Chciałem zrobić to samo, tylko że z użyciem pilnika - niestety cholernie trudno sie dostać do tych bolców. Kupiłem więc super twarde wiertło do stali nierdzewnej, ale jeszcze niczego nie wierciłem. Zobaczę co da się zrobić z tymi bolcami! ;-) Quote Link to post Share on other sites
siemionman Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 :!: Wątek z poprzedniego tematu... :mrgreen: Czy mógłby ktoś, kto posiada gumkę silikonową Guardera porównać ją z stockową? Bo u mnie guma Guardera i stock się różnią długością całkowitą, jak i długością kołnierza, co skutecznie blokuje kulki. Jak ja wymieniłem gumkę to nie było żadnych problemów. Różnicy w długości nie zauważyłem - może u Ciebie siedzi jakaś inna guma Ja stockową gumkę zastąpiłem SYSTEMY - obie wyglądały identycznie i nie było do tej pory żadnych problemów. ;-) Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 Siemionman, ja miałem tak samo, tylko przy ftk hurricane i w GB cymy, to chyba standard, chociaz do mojego szkieletu wella wszystkie glowice wchodzą az miło:F Quote Link to post Share on other sites
NFZ Miro Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Czy przy wymianie łozysk mieliście jakies problemy? Ja kupiłem łozyksa king armsa ,kulkowe i nie pasoja do standardowych zebatek, sprawdziłem na zebtakach GG i pasowały,czy łozyska innych firm pasoja.. deep fire itp.? Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 M130 + Bore-up CA = 460 - 470fps Quote Link to post Share on other sites
PYZIO Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 (edited) pytanie: mam sprężyne M90 Hurricane - podobno sprezyny tej firmy sa w rzeczywistości mocniejsze. Czy powiniennem ją wstawić zamiast stockowej? Jak na razie wszystko mam w stocku. Edited December 16, 2007 by PYZIO Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Czy batka KAN NiMH 9.6V 1400mAh specjalna do AUG nie zjedzie mi niczego? Mam full stocka. Czy na pewno zmieści się do środka bez żadnych przeróbek (bezpiecznik jak mniemam trzeba będzie dać za tą przegrodę), stopka nie będzie odstawać? I pytanie pośrednie - na machinegun.pl można ponoć bez problemu zamawiać wszystko prócz replik (których już de facto nie mają), wysyłają i jest wszystko ok? Chcę się upewnić. Quote Link to post Share on other sites
siemionman Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Czy batka KAN NiMH 9.6V 1400mAh specjalna do AUG nie zjedzie mi niczego? Mam full stocka. Czy na pewno zmieści się do środka bez żadnych przeróbek (bezpiecznik jak mniemam trzeba będzie dać za tą przegrodę), stopka nie będzie odstawać? I pytanie pośrednie - na machinegun.pl można ponoć bez problemu zamawiać wszystko prócz replik (których już de facto nie mają), wysyłają i jest wszystko ok? Chcę się upewnić. Osobiście, nie polecam Ci stosowania batki 9,6V do AUG'a JG - większy ROF przekłada się na intensywniejszą pracę gearboxa i szybsze zużycie bebechów. Mój kumpel zamontował do UMP DE batkę 9,6V i od razu poszły mu zęby na metalowym kółku. Co prawda, słyszałem o przypadkach, kiedy ludzie montowali w swoich chinolach mocniejsze akumulatory i nie mieli żadnych problemów... mimo tego odradzam, na stockowej batce ROF i tak jest całkiem przyzwoity. Na Machinegun.pl zrealizują Twoje zamówienie pod jednym warunkiem - wartość zamówienia przekroczy 300 zł. Kiedyś sklep ten zbierał potworne opinie, sam niczego w nim nie kupowałem - polecam ze 100% przekonaniem ASGSHOP, błyskawiczna realizacja, wymiana, serwis, kurier pod drzwiami w ciągu 48 godzin... ;-) Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Na MG jest wyprzedaż, a asgshop... Ceni się. Na batce 9.6 i springu m120 rof powinien być standardowi i nie powinien niczego uszkodzić. Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Tak też myślę. Nurtuje mnie tylko sprawa czy ta bateria się zmieści. Niby zrobiona do AUGa, ale... patrząc na stockową mini, miejsce w środku i tą do AUGa ze zdjęć kiwam głową. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Czytałem o jakichś szmuglach z kablami, komorą i bezpiecznikiem, pewnie tego wymaga ta bateryja :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.