lup Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Jest tu o tym, ale fakt, że to już czterdzieści parę stron :) Są egzemplarze, gdzie niestety nie idzie tego odkręcić. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Ktoś w komisie wystawił front wersji K z lufą zewnętrzną, bez tłumika - była ostro zjechana przy gwincie tłumika ("po multitoolu"), więc pewnie się da, ale mocno siedzi, a może nawet przyklejony jest. Quote Link to post Share on other sites
lup Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Eee tam da czy nie da. Uwierz. Są takie gdzie jedną ręką z palcem w d... odkręcisz, a są takie gdzie hydraulika skręciła tłumik ognia :) Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Dyć to lewoskrętny jest, więc jak kręciłeś w złą stronę, to rzeczywiście takie wzorki mogły wyjść... U mnie była to kwestia mocnego chwycenia lufy zewnętrznej kombinerkami, wsadzenia nożyczek do tych nacięć na krawędzi tłumika i odrobiny zaparcia. Jak się okazało, hong-kongski syf blokował gwint, ale dało radę. Przy okazji warto tłumik ognia trochę poszerzyć (jak to było ileś stron temu pisane), żeby dłuższa lufa wewnętrzna weszła. U mnie to jest kwestia jakiejś ćwierci milimetra, a zawsze można preckę pod np. m14 wstawić. Quote Link to post Share on other sites
lup Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Taaa... mam jedną taką co nikt nie dał jej rady niezależnie od kierunku kręcenia, a przynajmniej jeszcze o jednej takiej na arnim czytałem. Quote Link to post Share on other sites
Seba_stian Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Przy okazji warto tłumik ognia trochę poszerzyć (jak to było ileś stron temu pisane), żeby dłuższa lufa wewnętrzna weszła. U mnie to jest kwestia jakiejś ćwierci milimetra, a zawsze można preckę pod np. m14 wstawić. U mnie bez poszerzania spokojnie weszła dłuższa. :) A co do odkręcania tłumika płomienia to u mnie jest raczej ta wersja bez możliwości odkręcenia. Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Cześć, mam pytanie odnośnie komory hop-up'a, którą lepiej kupić (jak będą dostępne): http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=6299&name=Big_Dragon_-_Komora_HopUp_-_G36 http://www.asg.com.pl/Komora_Hop_Up_G36_Metalowa_CNC_Pro-Win,p,1986.php Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Było na forum, pamiętam, że czytałem. Ktoś chyba pisał, że dragona trzeba piłować, żeby dobrze siedział, a pro-wina nie, ale znajdź tamten temat :) Może z tym tłumikiem ognia to jest kwestia tego, że ja mam długą wersję, a nie K... Tak czy siak, odkręcić powinno się dać. A lufa mi się blokowała o przewężenie w tłumiku, nie dało rady jej dalej wsunąć (czyli np zdjąć komory hopa bez odkręcenia lufy zewnętrznej). Quote Link to post Share on other sites
esco Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Pamiętam, że też miałem problem z tłumikiem (mam CA) i dałbym sobie rękę uciąć, że się nie da go odkręcić... i teraz chodziłbym bez ręki. Często tak jest, że tłumik się "zakleszcza" czy coś w tym stylu i na prawdę trzeba przyłożyć dużo siły, żeby puścił. Dobrym patentem po odkręceniu jest założenie małego gumowego o-ringa na koniec gwintu, co uniemożliw ponowne zakleszczenie się tłumika. Quote Link to post Share on other sites
Ghandi2 Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 (edited) Może ktoś wie - ten model G36K CA - [CA054P] ma jakąś szansę być obecny w Polsce (czy gdziekolwiek, bo: "Stock: Not Available")? Z tego co piszą wydawać się może, że wiele wad wcześniejszych wersji powinno zniknąć. Póki co - ani widu ani słychu (choć w Crazy Bee mają wersję C). http://www.classicarmy.com/product_info.php?products_id=1321 Skądinąd nieco dziwi, że nie wstawili szyny nad lunetą czy nowszych zwalniaczy magazynka i bolt catch. Tak czy inaczej i tak wygląda ciekawiej niż "standardowa" wersja. Edited November 25, 2010 by Ghandi2 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 Wątpię, aby poprawili, CA bardzo wolno się rozwija. Kiedy G&P tłukło nowe wersje to CA dopiero wprowadzało swoje i to tak bez rozgłosu. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 masz tutaj (z tym, ze C, ale to 'tylko' wymiana frontu): http://ww.crazybee.pl/index.php?products=product&prod_id=531 Quote Link to post Share on other sites
Seba_stian Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Jak się gdzieś pojawiło to sorry, ale szukałem i szukałem i nie znalazłem. Czy low-capy SRC pasuję do G36k CA? Nie mogę znaleźć low-capów CA i szukam dostępnego zamiennika. A jak nie SRC to może coś innego daje radę. Bo słyszałem, że niektóre magi zawodzą. Z góry dzięki za pomoc. :) Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Ostatnio obiło mi się o uszy, że ponoć wychodzi jakaś nowa komora metalowa do g36. Wie ktoś coś o tym? Quote Link to post Share on other sites
Pergan Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Witam. Jestem zainteresowany kupnem repliki G36 marki CA. Lecz czytając zauważyłem że ludzie mają problemy z tymi replikami(bardzo zżerają batki nawet na woltarzu 9,6) Ale były to posty z lat 2007\2008 a teraz jest rok 2011, więć tu się rodzi pytanie. czy te repliki zostały jako tako poprawione ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Wątpię, aby poprawili, CA bardzo wolno się rozwija. Kiedy G&P tłukło nowe wersje to CA dopiero wprowadzało swoje i to tak bez rozgłosu. Quote Link to post Share on other sites
Pergan Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Czyli dalej klapa ?? Rozmyślałem nad kupnem G36 JG ale CA raczej jest lepsze(czytałem już posty dotyczące JG). Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Kup G36 Cymy, a jak chcesz I klasy to Ares'a Quote Link to post Share on other sites
Pergan Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Ja chce długą gietke, G36C odpada. Tylko nie nie wiem jak z wytrzymałością GB w ARES'ach bo w nowych modelach jest EBB. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.