Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CA36(K) CA


Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Dyć to lewoskrętny jest, więc jak kręciłeś w złą stronę, to rzeczywiście takie wzorki mogły wyjść...

U mnie była to kwestia mocnego chwycenia lufy zewnętrznej kombinerkami, wsadzenia nożyczek do tych nacięć na krawędzi tłumika i odrobiny zaparcia. Jak się okazało, hong-kongski syf blokował gwint, ale dało radę.

 

Przy okazji warto tłumik ognia trochę poszerzyć (jak to było ileś stron temu pisane), żeby dłuższa lufa wewnętrzna weszła. U mnie to jest kwestia jakiejś ćwierci milimetra, a zawsze można preckę pod np. m14 wstawić.

Link to post
Share on other sites
Przy okazji warto tłumik ognia trochę poszerzyć (jak to było ileś stron temu pisane), żeby dłuższa lufa wewnętrzna weszła. U mnie to jest kwestia jakiejś ćwierci milimetra, a zawsze można preckę pod np. m14 wstawić.

 

U mnie bez poszerzania spokojnie weszła dłuższa. :)

A co do odkręcania tłumika płomienia to u mnie jest raczej ta wersja bez możliwości odkręcenia.

Link to post
Share on other sites

Było na forum, pamiętam, że czytałem. Ktoś chyba pisał, że dragona trzeba piłować, żeby dobrze siedział, a pro-wina nie, ale znajdź tamten temat :)

 

Może z tym tłumikiem ognia to jest kwestia tego, że ja mam długą wersję, a nie K... Tak czy siak, odkręcić powinno się dać. A lufa mi się blokowała o przewężenie w tłumiku, nie dało rady jej dalej wsunąć (czyli np zdjąć komory hopa bez odkręcenia lufy zewnętrznej).

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Pamiętam, że też miałem problem z tłumikiem (mam CA) i dałbym sobie rękę uciąć, że się nie da go odkręcić... i teraz chodziłbym bez ręki. Często tak jest, że tłumik się "zakleszcza" czy coś w tym stylu i na prawdę trzeba przyłożyć dużo siły, żeby puścił.

Dobrym patentem po odkręceniu jest założenie małego gumowego o-ringa na koniec gwintu, co uniemożliw ponowne zakleszczenie się tłumika.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Może ktoś wie - ten model G36K CA - [CA054P] ma jakąś szansę być obecny w Polsce (czy gdziekolwiek, bo: "Stock: Not Available")? Z tego co piszą wydawać się może, że wiele wad wcześniejszych wersji powinno zniknąć. Póki co - ani widu ani słychu (choć w Crazy Bee mają wersję C).

 

http://www.classicarmy.com/product_info.php?products_id=1321

 

Skądinąd nieco dziwi, że nie wstawili szyny nad lunetą czy nowszych zwalniaczy magazynka i bolt catch. Tak czy inaczej i tak wygląda ciekawiej niż "standardowa" wersja.

Edited by Ghandi2
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jak się gdzieś pojawiło to sorry, ale szukałem i szukałem i nie znalazłem. Czy low-capy SRC pasuję do G36k CA? Nie mogę znaleźć low-capów CA i szukam dostępnego zamiennika. A jak nie SRC to może coś innego daje radę. Bo słyszałem, że niektóre magi zawodzą. Z góry dzięki za pomoc. :)

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Witam.

Jestem zainteresowany kupnem repliki G36 marki CA. Lecz czytając zauważyłem że ludzie mają problemy z tymi replikami(bardzo zżerają batki nawet na woltarzu 9,6)

Ale były to posty z lat 2007\2008 a teraz jest rok 2011, więć tu się rodzi pytanie.

czy te repliki zostały jako tako poprawione ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...