czeczen3 Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Witam, czy można sprawdzić replikę zasilaczem komputerowym? Nie wiem, czy przypadkiem bateria nie jest walnięta. Broń to G3 T3-K3, bateria 8,4v. Sprawdzałem miernikiem i niby naładowana, ale nie zapomniałem sprawdzić, jak jest pod obciążeniem. Problem w tym, że mam do wyboru albo 7v albo 12v. Broń długo wisiała na ścianie, z tego co pamiętam to na słabej baterii się zablokowała, teraz po wciścnięciu spustu słychać tylko cyknięcie, a akumulator i przewody się nagrzewają dosyć mocno. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Pociągnij 12V na semi. Jeśli miałeś zacinkę to tylko takim, wysokim jak na warunki AS, napięciem przepchniesz wszystko na miejsce. Do wyboru masz zasilacz albo akumulator z samochodu (pod warunkiem że jeździsz na 12V, a nie 24V) Quote Link to post Share on other sites
BBombello3 Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Jeśli Ci się grzeje układ to raczej bateria sprawna, może coś się na amen zablokowało, w G3 masz chyba GBv2 a tam się lubi urypać taki dynks co blokuje kostkę stykową i mógł wpaść między zęby. Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 2, 2014 Author Report Share Posted January 2, 2014 (edited) No niestety, coś innego musi być przyczyną. Broń dalej tylko cyka, a przewody grzeją się jeszcze bardziej. Musi płynąć srogi prąd, bo aż wentylator w zasilaczu zwalnia. Czyżby GB do rozbiórki? No nic, zerknę w weekend czy nic tam w środku nie wpadło w nieodpowiednie miejsce. Edited January 2, 2014 by czeczen3 Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 (edited) Jaki prąd daje ten zasilacz? 5 Amperów? Jest to stanowczo za mało. Z braku laku podłącz pod akurat samochodowe, choć jest to poroniony pomysł przy zacince boxa. Rozebierz, zobacz co nie hula, nasmaruj , wypodkładkuj. Jak to nic nie da to batka do wymiany, choć w pierwszej kolejności by u mnie kable do kosza poszły. Edited January 2, 2014 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 3, 2014 Author Report Share Posted January 3, 2014 (edited) Znaczy się, mam jakiś stary zasilacz typu ibox czy inny syf, ale zazwyczaj wyrabia, nie zwróciłem uwagi na nalepkę, na linii 12v 9A więc raczej za mało :icon_biggrin: jak by co to w kompie mam zasilacz OCZ, na linii 12v 45A więc na pewno wyrobi :icon_biggrin: A i jeszcze pytanko, jeżeli zablokowało się w momencie naciągu sprężyny, to nic mi nie wybuchnie jak bym rozbierał? :D (oczywiście najpierw sprawdzę, czy ruszy z zasilacza) Edited January 3, 2014 by czeczen3 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Wyskoczą części tylko. Gorzej jak coś pogubisz albo źle złożysz. Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 3, 2014 Author Report Share Posted January 3, 2014 Ok, jutro się temu przyjżę :) Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 4, 2014 Author Report Share Posted January 4, 2014 (edited) a tam się lubi urypać taki dynks co blokuje kostkę stykową i mógł wpaść między zęby. Chodz ci o to? Ten dinks jest urwany, ( Od razu spytam, czy można to kupić?) Wybaczcie post pod postem, nie mogę już poprzedniego edytować Edited January 4, 2014 by czeczen3 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Nie, chodzi o to co w filmiku poniżej. Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 4, 2014 Author Report Share Posted January 4, 2014 (edited) Zastanawiam się co z tym fantem zrobić.. Myślałem, że może po prostu to skleić, ale nie wiem jakie tam obciążenia są. No i pozostaje mi jeszcze odblokowanie tłoka, bo jest w tylnej pozycji, ale nie za bardzo wiem jak się za to zabrać :D Edited January 4, 2014 by czeczen3 Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 8, 2014 Author Report Share Posted January 8, 2014 Ok, odblokowałem gb bez problemu, ale czy ktoś mógłby mi powiedzieć, co to za ułamany element? Przejrzałem kilka sklepów z częściami, ale po wyglądzie nic takiego nie znalazłem, może to jest sprzedawane z czymś w komplecie? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Ale gdzie tam widać jakieś coś urwane ?? Ja się dopatrzeć nie mogę... Aaaaa, chodzi Ci o ten pin z filmiku który został złamany ? Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 8, 2014 Author Report Share Posted January 8, 2014 Chodzi mi o element zaznaczony na zdjęciu widać pod sprężynką, że jest urwany, można go normalnie wyjąć. trochę mnie zdziwiło, kiedy chciałem odblokować, bo u mnie anti reversal można było sobie odciągać, a się okazało, że musiałem lekko popchnąć zębatkę, żeby się mocno oparła o niego i wtedy zaskoczyło. Jak pociągnąłem szydełkiem to odblokowało się. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 To jest dźwignia blokady spustu. Składa się z trzech elementów. Popychacz przy płytce selektora, dźwignia blokująca a miedzy nimi sprężynka. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_310&products_id=10969&name=SHS_-_Blokada_Spustu_-_Ver._2_-_NB0016 Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 8, 2014 Author Report Share Posted January 8, 2014 (edited) No, mam nadzieję, że tylko to wymaga wymiany. A na domiar złego przed chwilą zgubiła mi się sprężynka płytki selektora :icon_biggrin: Wypstryknęła gdzieś.. jak bym znalazł podobną ale np nieco dłuższą, to nie zaszkodzi? dobra znalazłem :icon_biggrin: wpadła do kubka po herbacie. Mam jeszcze jedno pytanie, po rozbiórce i złożeniu z powrotem gb, będzie potrzebna jakaś regulacja? Edited January 8, 2014 by czeczen3 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Jeśli nie ruszałeś śruby od regulacji wysokości silnika to nie, pod warunkiem że ustawienie silnika jest poprawne. Jeśli złożysz wszystko tak jak rozłożyłeś, niczego nie pominiesz, nie zmienisz podkładek miejscami, sprawdzisz wszystko to nie powinno być problemu. Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 8, 2014 Author Report Share Posted January 8, 2014 Ok, przy okazji znalazłem dedykowaą blokadę do mp5/g3 to sobie kupię Quote Link to post Share on other sites
czeczen3 Posted January 10, 2014 Author Report Share Posted January 10, 2014 (edited) No, niestety.. W pierwszej zębatce wyłamany jeden ząb antyrewersa, a w drugiej trzy zęby. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale pamiętam, że na semi broń się zablokowała kiedyś kilka razy. Trzeba było seryjkę na full walnąć, myślę, że to był zalążek uszkodzenia. Mam pytanie odnośnie podkładkowania. Jeżeli kupię nowe zębatki to mogę spodkładkować je tak jak stare? U mnie akurat wszędzie była jedna. Tylko od spodu drugiej zębatki nie było podkładki wcale - czy tak może być? przy GB nikt nie grzebał raczej, bo oryginalna plomba była. Dodam, że bez tego dużego zęba broń musiała trochę pracować, bo w GB były tylko dwa małe ząbki, reszta gdzieś musiała wylecieć dawno. Edited January 10, 2014 by czeczen3 Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 Przy nowych zębatkach wypadałoby zrobić podkładkowanie na nowo - na yt są świetne tutoriale o tym ;). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.