Maczupiczu Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 Witam. Na wstępie powiem, że pierwszy raz rozkręcałem jakikolwiek gb. No i cóż. Rozkręcać potrafię, a skręcać średnio. Popatrzyłem na parę filmików i jak na moje jest całkiem spoko jednak Jest parę rzeczy które mnie niepokoją: - Jakie powinno być ułożenie zębatek, by nie było później problemu? W sensie gdzie ma być ta gładka część, a gdzie zęby, - Położenie tłoka jakie powinno być(położenie jego zębatej części w stosunku do zębów koła), - Jak powinna leżeć ta plastikowa część na kole bezpośrednio ruszającym tłokiem, - Czy tak powinien wyglądać przód gb? Wg mnie jakoś dziwnie odchodzi, Przypominam, że to moje pierwsze rozłożenie dlatego proszę o wyrozumiałość. Poniżej umieszczam linki do zdjęć gb. http://speedy.sh/pGb3X/IMGP0475.JPG http://speedy.sh/ZRGDc/IMGP0483.JPG Quote Link to post Share on other sites
Hatch Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 Spróbuj wstawić fotki na witrynie, z której nie trzeba ich pobierać. Z pewnością nie wszyscy będą chcieli je ściągać. Quote Link to post Share on other sites
Maczupiczu Posted February 20, 2014 Author Report Share Posted February 20, 2014 Spróbuj wstawić fotki na witrynie, z której nie trzeba ich pobierać. Z pewnością nie wszyscy będą chcieli je ściągać. Już się robi! Quote Link to post Share on other sites
Maczupiczu Posted February 21, 2014 Author Report Share Posted February 21, 2014 Ponad sto wyświetleń i nikt nie jest wstanie nic wykombinować? Jeśli ktoś by mi pomógł byłbym naprawdę wdzięczny. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 Tłok wsuwasz na maksa do cylindra, zahaczasz pierwszym zębem zębatki o ząb tłoka. Cylinder obróć tak, by ten otwór był bokiem. Ta plastikowa część ma leżeć tak, jak jest teraz. Części z przodu gearboxa wyglądają normalnie, nie wiemy natomiast, czy szkielet masz w całości czy w kawałkach :>. Quote Link to post Share on other sites
Agresywny_Spawacz Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 (edited) Może mieć problem z zahaczeniem o ząb bo przy złożeniu listwa się nie będzie układać w prowadnicy, tłok schować w cylindrze całkowicie a zęby od zębatki tłokowej do dołu, reszta jest ok. Pamiętaj ułożyć tłok tak żeby po złożeniu Gb od razu wszedł w prowadnice przy pierwszym strzale. Raz miałem tak że po włożeniu sprężyny po prostu o tym zapomniałem i po złożeniu zębatka wyciągnęła tłok ale nie za zęby tylko za korpus (sic!) i mi się nieco objechał więc uważaj na to. Edited February 21, 2014 by Agresywny_Spawacz Quote Link to post Share on other sites
Maczupiczu Posted February 22, 2014 Author Report Share Posted February 22, 2014 Właściwie to największy problem mam z antireversem i spustem. Znacie może jakieś sposoby, by to sukcesywnie zgrać? Normalnie dostaje szewskiej pasji przy tym. Siedzę ponad godzinę i próbuję. Jak nie jedno to drugie, jak nie drugie to sprężyna wyskoczy i przeleci pół pokoju. Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Magnes neodymowy pod antireversala - propagowany na forum sposób serwisantów ;). Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 w tym miejscu w którym sprężynka spustu dotyka szkieletu zaginasz ją w dół. A co do antireversala :) Są 2 patenty na nitkę :D obwiązujesz antireversal nitką i przez 2 dziurki przepuszczasz. A 2 to włożyć mały śrubokręt który będzie dociskał antireversal Quote Link to post Share on other sites
Maczupiczu Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 No, GB złożony. Wielkie dzięki Panowie za zainteresowanie! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.