Megakarolus Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 Witam...mam problem z moją gietką od g36 JG a problem tkowi wtym ze nie jest już na gwarancji wieć pytam sie was- specjalistów :D A więc tak...wymieniłem baterie na 7.4 2300 no i pewien czas elegancko chodziła replika ale jak przyszedł czas na pożądne strzelanie to coś sie zacinało...tzn strzelałem na ciągłym/pojedyńczym i ogień przerywał...po czym replika wogóle nie reagowałą na spust...dopiero po przekręceniu selektora ognia na bezpieczny i późniejszym przełączeniu go na ciągły strzelała lecz na krótko...-dziieje sie to samo...znajomi an innych forach mówili mi ze to moze być problem płytki selektora lecz musze mieś potwierdzone info ze w tej płytce tkwi błąd...prosiłbym również o np. jakiś poradnik rozbierania g36 i dosatniu sie do tej płytki Z gory bardzo dziekuje Pozdrawiam, Karol Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 Jak by to Arend napisał, kolejny analfabeta... http://lmgtfy.com/?q=g36+JG+disessembly Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Zdejmujesz front i gnaizdo maga , odkręcasz trzy krzyżakowe śruby, wyjmujesz blok gazowy z komorą hop-upa, wykręcasz dwa ampule po pobokach korpusy, wykręcasz innego ampula który znajduję się z tyłu korpusu pod kolbą (jak ją złożysz na bok powineś go widzieć). Wyjmujesz chwyt pistoletowy razem z gearboxem, odkręcasz największą śrubę znajdującą się od dołu na chwycie pistoletowym, wybijasz pin znajdujący się koło spustu, wyjmujesz Gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 Ale po rozkręceniu co mam zrobic jak niewiadomo jaka jest przyczyna niedziałąnie poprawnie repliki? Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 (edited) W giecie nie trzeba wykręcać zespołu lufy. Wystarczy odkręcić śrubę za kolbą, ściągnąć gniazdo magazynka i naciskając na komorę hu wyciągnąć chwyt razem z gb. Śrub imbusowych po bokach nie trzeba wykręcać (przynajmniej u mnie) i przed wyjęciem gb trzeba selektor przestawić na semi. Zrób zdjęcia z zewnątrz i wstaw tutaj, może akurat ktoś coś dostrzeże. Edited May 11, 2014 by Urban47 Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 (edited) juz daje zdj http://scr.hu/1ut5/2vpgk http://scr.hu/1ut5/egnpu http://scr.hu/1ut5/dmv1r http://scr.hu/1ut5/1typz dodam ze nadal sie zacina... trzymając spust na auto strzela a po pewnym czasie strzela wolniej i wogóle nie reaguje na spust Edited May 11, 2014 by Megakarolus Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 Po1 miałe dać zdjęcia samego gb. Wyciągnij to z chwytu pistoletowego. Po2 akumulator w ogóle masz naładowany? Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 dodam ze nadal sie zacina... trzymając spust na auto strzela a po pewnym czasie strzela wolniej i wogóle nie reaguje na spust Stawiałbym na batkę. Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 bateria nałądowana 100% i sprawdzana na innech 2 bateraich lipo i nimh...działo sie to samo. a zdj gb już daje http://scr.hu/1ut5/2c9mu http://scr.hu/1ut5/eho6m http://scr.hu/1ut5/vwxgo Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 A może uszkodzłeś silnik jeśli strzelałeś zbyt długą serią Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 (edited) ok..mam jjuż poszlake..po zdjęciu chwytu wswzystko działa poprawnie...jak zaoże...zacina sie :icon_biggrin: Co teraz robić? jakieś propozycje? Edited May 11, 2014 by Megakarolus Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 Miałeś wstawić zdjęcia... Sprawdź czy zębatki od selektora chodzą jednakowo, czy docisk silnika coś zmienia. Odkręć sam silnik i sprawdź czy na samym silniku dzieje się to samo że zmniejsza obroty. Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 zarza sprawde z zjdęcie są 3 komentarze wyżej :) Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 (edited) Ale tamte zdjęcia sią w chwycie, więc nawet nie widac płytki selektora. Mniejsza, sprawdz to co ci napisałem EDIT: Zwracam honor, teraz widze że wstawiłeś inne. Widać że gb masz przychylone bardziej na jedna strone (przetarcie przy cylindrze) - to raczej nie jest przyczyna ale wartałoby gb ustawić tak by było w jednej osi z komorą hu. Brakuje ci jednej śrubki (po drugiej stronie od przewodów, przed spustem). Sprawdź tez czy nie masz np odłamanych przewodów przy kostce stykowej. Edited May 11, 2014 by Urban47 Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 (edited) odkręcony silnik dział poprawnie..zębatki wg mnie są poprawnie ale dam zdjecie ale nw jak zsprawdzic docisk silnika...z której strony mam go docisnąć? http://scr.hu/1ut5/96a2x http://scr.hu/1ut5/optzg według mnie są one równo EDIT: Śróbka jest wykręcona i mam ją przy sobie, kable sa ok,a ten gb jak ustawić? :) Edited May 11, 2014 by Megakarolus Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 średnio widać ale chyba są tak jak trzeba. Od spodu silnika (koszyka silnika) powinna być mała śrubka, zwykle jest na imbusa (ampula) 1,5 lub 2mm. Pokręć tą śrubką i sprawdź czy zmiana docisku silnika coś zmienia. Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 (edited) nope...dokręciłem i co 1 obrót sprawdzałem czy sie coś zmienia i nic...to samo.. ;/ Ale nw w którym momencie juz nie strzela wolniej tylko poprostu strzela a potem nie reaguje na spust... Edited May 11, 2014 by Megakarolus Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 A podłączasz akumulator przez bezpiecznik czy nie? jesli tak, to spróbuj podłaczyć od razu do gb (nie podłączaj do przewodów w zespole lufy) Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 podłączam do gb ;/ Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 Urban47, wiesz co moze byc problemem? jak mówilem bez chwytu wszystko smiga a po załozeniu przerywa Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 Sprawdź każdy milimetr kabla, możesz mieć przerwane/ przetarte. Zaizoluj i sprawdź jeszcze raz. Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 (edited) pan kozaq, jakby kable byłyby przetrte to by sie zacinało z i bez chwytu..ale tylko z chwytem przerywa ;/ Edited May 11, 2014 by Megakarolus Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 Jak wkładasz gb do chwytu to kable na bank się z chwytem stykają. Aha, sprawdź jeszcze czy są dobrze do silnika przyczepione. Ja mam np. w słuchawkach tak, że tylko w określonej pozycji kabla leci muzyka. Niemniej poruszaj kablami przy wyjętym gb, tzn. poruszaj i zobacz, czy na jakimś ustawieniu nie przerywa. I dla pewności zaizoluj ;) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 Problem opisywany to typowy problem w G36. Rozbierz GB i ustabilizuj sobie kostkę stykową. Podczas wkładania dolnej części korpusu z gearboxem, sztywne kable przesuwają blaszki w stykach powodując brak połączenia. Quote Link to post Share on other sites
Megakarolus Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 verb007, moge wiedzieć w którym miejscu ta kosta stykowa sie zanajduje? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.