Asiorathor Posted June 8, 2014 Report Share Posted June 8, 2014 Witam chciałem się was poradzic jaki sprzęt wybrać na pierwszy raz bo jestem kompletnie w tym zielony. ;) Najważniejsza dla mnie jest pierwszą replika i preferowal bym modele typu ACR(Masada) bo jakoś AK i M4 mnie nie przekonuja bo każdy je ma, wiadomo że to też dobrze bo części są wszechdostepne ale one to ostateczność ;) Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted June 8, 2014 Report Share Posted June 8, 2014 Ogólnie masada jest fajną repliką, choć te od A&K jakością się nie wybijają. Ot zwykłe v2 ze wszystkimi jego wadami i zaletami. Jeżeli chcesz koniecznie masade, to bierz. Na początek będzie dobra. Z czasem pewnie zrobisz jakiś tuning, a jako, że gearbox to v2, części zamiennych jest na pęczki, bo ten sam gearbox siedzi w każdej m4/m16/mp5 i jeszcze paru innych. Z czasem albo sam nauczysz się tuningować, albo oddasz jakiemuś magikowi i też będzie dobrze. Bebechy zawsze można wymienić na lepsze, ale z m4 masady już nie zrobisz. Oczywiście, za 1800zł można kupić naprawdę porządne repliki jak np. m4 od KWA czy G&P, czy sprzęt od aresa, kałachy od LCT itp. Ja jednak nie będę cie do nich na siłę przekonywał jak co poniektórzy na tym forum. Bo nie ma to sensu. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted June 8, 2014 Report Share Posted June 8, 2014 Ładna się pogoda robi i każdy pragnie bawić się w AS :D Sprecyzuj, masz 1800zł na samą replikę czy na cały loadout ? Quote Link to post Share on other sites