Guest Mati13k Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 W. - wpadnij do GROMu na Rembridż i nagraj koledze, niech usłyszy jak HaKusia strzela. Quote Link to post Share on other sites
witold1981 Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 (edited) Mnie nie interesuje z czego strzelałeś gdzie strzelałeś itp itd. Ja się nie będę z tobą licytował też w tym temacie, kto więcej z czego i jak. Reasumując, zawsze na żywo jest inaczej niż na filmikach. A to że odgłosy były nagrywane na poligonie to nie Ja sobie wymyśliłem. A czy z dupy czy nie to się zawsze można przyczepić. Dla mnie gra jest świetna i nie zamierzam się do niej przyczepiać. Bo jak bym chciał typowy symulator wojny to bym co innego odpalił. Edited June 10, 2011 by witold1981 Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Teraz Cię nie interesuje, ale wcześniej wspomniałeś o misjach zagranicznych, taaaa. Czy ktoś tutaj oczekuje symulatora? NFS to nie symulator jazdy samochodem, ale grając w niego oczekuję, żeby silnik brzmiał jak silnik samochodu, a nie kosiarki. Tutaj sytuacja jest analogiczna. Oczywiście to detaliczne czepianie się, dla mnie gra MOŻE być świetna (trzymam kciuki), a że dla Ciebie już jest... no cóż. Jeszcze mają czas na poprawę, mam nadzieję, że dźwięk z dupy nie zostanie. Już w BF2 był lepszy. ;) Quote Link to post Share on other sites
perils Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 kolego to ty sie wymadrzasz teraz jak dla ciebie jest dzwiek Z DUPY. Jezeli chodzi o nagranie robiac taka gre nie nagrywa sie mikrofonem za 25 zl do skype'a tylko sprzete na ktory szarego czlowieka nie stac.Wszystko zostalo nagrane na poligonach a nie w studiu i brzmi tak jak brzmi na poligonie czyli tak jak na ZYWO.Z tego co wiem wszystkie dzwieki byly nagrywane dynamicznie i brzmia tak jak powinny brzmic. Widzialem na yt gp z multi na PC i bowiem JUZ - cod moze sie schowac. Quote Link to post Share on other sites
Hawk995 Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 (edited) Dźwięk na strzelnicy zamkniętej będzie zupełnie inny niż ten na otwartym terenie. Z resztą dźwięk jest dużo przyjemniejszy niż ten w CoDzie. @Up Filmik na prawdę fajny. Podoba mi się ten efekt, gdy przy podskoku napotyka się na przeszkodę. Edited June 11, 2011 by Hawk995 Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 (edited) kolego to ty sie wymadrzasz teraz jak dla ciebie jest dzwiek Z DUPY. Jezeli chodzi o nagranie robiac taka gre nie nagrywa sie mikrofonem za 25 zl do skype'a tylko sprzete na ktory szarego czlowieka nie stac.Wszystko zostalo nagrane na poligonach a nie w studiu i brzmi tak jak brzmi na poligonie czyli tak jak na ZYWO.Z tego co wiem wszystkie dzwieki byly nagrywane dynamicznie i brzmia tak jak powinny brzmic. Zrozum, jest z dupy i tylko twórcy mogą to zmienić. W-I-E-M gdzie nagrywali, ale jak napisał kolega EmperorPalpa - liczy się jak. Kolega wyżej napisał, z resztą również bzdury, tak jak i Ty, że dźwięk jest inny. Nie jest inny aż tak jak to zrobili w grze. Pomieszczenie powoduje większe skupienie dźwięku, nie może się tak ładnie rozchodzić i czasami bywa wręcz efekt odbicia fali (echo). Nie wiem czym nagrywali dźwięk tej eMki, ale jest fatalny. PS Nie wymądrzam się - wymądrzacie się wy. Ja piszę tylko to co mogę powiedzieć zestawiając swoje doświadczenia, wy możecie tylko ględzić głupoty niepoparte jakimikolwiek doświadczeniami (nie licząc pieprzenia o tym, że nagrywali na strzelnicy). No i perils - skąd możesz wiedzieć, że brzmi tak jak na żywo, skoro na żywo nawet pierdnięcia kbk nie słyszałeś. :) Edited June 11, 2011 by Mati13k Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 EDIT - pierwszy lepszy filmik z YT, słychać wyraźne bang bang (strzelnica otwarta) - dźwięk eMki brzmi jak wydalanie moczu. Tssssssss. Nic na to nie poradzę. Myślę, że dalej nie ma sensu się kłócić. Zamiast wydawać kupę kasy na gry, polecam wydać kilkaset złotych i wybrać się na strzelnicę (najlepiej do jakiegoś byłego specjalsa) i wyrobić sobie opinię. Gra zapowiada się nieźle i nie ma sensu więcej zaśmiecać tego tematu. Musiałem dodać w 2 poście, w 1 się już nie dało, nie wiem czemu. Quote Link to post Share on other sites
aciepk Posted June 11, 2011 Author Report Share Posted June 11, 2011 Czepiasz się pierdół jak zawsze zresztą. Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Owszem, ale póki co to największa pierdoła z wielu pierdół, na tyle ważna, że warto się czepić. Jeszcze zostaje animacja przeładowania eMki w "sposób kanadyjski" (nie wiem czy wiesz o czym mówię), zamiast użycia poczciwej dźwigni zwalniania zamka. Poza tym wydaje się okej, żadnego realizmu tutaj nie oczekuję. Świetnie wygląda walka czołgowa skopiowana z Project Reality, jeżeli pojazdy będą na tak wielkich mapach w MP to szczęka opadnie. ;) Quote Link to post Share on other sites
aciepk Posted June 11, 2011 Author Report Share Posted June 11, 2011 (edited) Biorąc pod uwagę proces tworzenia gier to jest to pierdoła. Otóż gdyby od dźwięku wystrzału (i nie tylko) wymagano maksymalnego realizmu to twórcy musieliby nagrywać wystrzał każdej broni dajmy na to co metr. Zdajesz sobie sprawę z tego ile by zajmowało audio na dysku twardym i jak bardzo by pożerało zasoby? Poza dźwiękami BF3 będzie miał też dużo tekstur, zaawansowany system oświetlenia i fizykę. A tu zrobili coś takiego jak w BFBC2 czyli nagrali 4-5 odgłosów z różnej odległości i tak oto by usłyszeć soczyste dźwięki wystrzału trzeba się znaleźć się bezpośrednio przy strzelającym, a gdy ten będzie 5-10 metrów od Ciebie to usłyszysz dźwięki jak z odległości 50-100 metrów. To jest gra nie rzeczywistość jak chcesz słyszeć prawdziwe dźwięki i używać dźwigni zwalniania zamka to miast kupować BF3 i inne gry wydaj te pieniądze na wypad na strzelnicę :) A co do sposobu przeładowania. Nie pamiętam żebyś czepiał się animacji przeładowania ACRa w MW2 tam też mimo obecności dźwigni zwalniania zamka jej nie używano. Powinieneś się raczej cieszyć, że w końcu w serii BF pojawiłą się róznica między animacją przeładowania po całkowitym i niepełnym opróżnieniu magazynka. Ale cóż nie bylibyśmy Polakami gdybyśmy nie narzekali na najmniejszą nawet pierdołę :D. A sposób kanadyjski (jak najbardziej zdaję sobie sprawę z tego o czym mówisz) działa? Działa więc co w tym złego, że jest używany? Nie rozumiem jak hamerykanie coś wymyślą to należy używać wyłącznie tego? Edited June 11, 2011 by aciepk Quote Link to post Share on other sites
perils Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Lol2 ogarnij sie chlopaku bo wiesz tyle o mnie co kot naplakal. To raz. Dwa ze robisz z siebie komando hgw kogo co nie robiles z czego nie strzelales co brzmi conajmniej smiesznie. Trzy ty siedzisz w szarym miescie a oni robia jedna z najwiekszych produkcji na rynek gier komputerowych i ty kwestionujesz co i jak zle zrobili ?. To ich zawod znaja sie na tym lepiej 100000000000x lepiej niz ty. Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Biorąc pod uwagę proces tworzenia gier to jest to pierdoła. Otóż gdyby od dźwięku wystrzału (i nie tylko) wymagano maksymalnego realizmu to twórcy musieliby nagrywać wystrzał każdej broni dajmy na to co metr. Zdajesz sobie sprawę z tego ile by zajmowało audio na dysku twardym i jak bardzo by pożerało zasoby? Poza dźwiękami BF3 będzie miał też dużo tekstur, zaawansowany system oświetlenia i fizykę. A tu zrobili coś takiego jak w BFBC2 czyli nagrali 4-5 odgłosów z różnej odległości i tak oto by usłyszeć soczyste dźwięki wystrzału trzeba się znaleźć się bezpośrednio przy strzelającym, a gdy ten będzie 5-10 metrów od Ciebie to usłyszysz dźwięki jak z odległości 50-100 metrów. To jest gra nie rzeczywistość jak chcesz słyszeć prawdziwe dźwięki i używać dźwigni zwalniania zamka to miast kupować BF3 i inne gry wydaj te pieniądze na wypad na strzelnicę :) Czy ktoś tu pisał o maksymalnym realizmie? Dźwięk jest gorszy niż można było zrobić małym kosztem, nigdzie nie napisałem, że ma być dzielony na dystanse i pomieszczenia, bez przesady. polecam oglądać od 5;10, jak widać da się. I gra nie waży nie wiadomo ile. A co do sposobu przeładowania. Nie pamiętam żebyś czepiał się animacji przeładowania ACRa w MW2 tam też mimo obecności dźwigni zwalniania zamka jej nie używano. Powinieneś się raczej cieszyć, że w końcu w serii BF pojawiłą się róznica między animacją przeładowania po całkowitym i niepełnym opróżnieniu magazynka. Ale cóż nie bylibyśmy Polakami gdybyśmy nie narzekali na najmniejszą nawet pierdołę :D. A sposób kanadyjski (jak najbardziej zdaję sobie sprawę z tego o czym mówisz) działa? Działa więc co w tym złego, że jest używany? Nie rozumiem jak hamerykanie coś wymyślą to należy używać wyłącznie tego? Jasne, czuję się tak polski, że muszę ponarzekać. :D O MW2 nie ma sensu nawet się rozwodzić, "błędy" można tam wymieniać tonami, chociażby przeładowanie nie tylko ACR (które nie do końca było błędne, tak jak błędne nie jest to z BF3, po prostu było nie do końca poprawne) FALa. MW2 to niemalże arcade, co do serii BF (nie licząć BC i BC2) mam większe nadzieje. ;) Lol2 ogarnij sie chlopaku bo wiesz tyle o mnie co kot naplakal. To raz. Dwa ze robisz z siebie komando hgw kogo co nie robiles z czego nie strzelales co brzmi conajmniej smiesznie. Trzy ty siedzisz w szarym miescie a oni robia jedna z najwiekszych produkcji na rynek gier komputerowych i ty kwestionujesz co i jak zle zrobili ?. To ich zawod znaja sie na tym lepiej 100000000000x lepiej niz ty. Widzę po Tobie to, co sobą reprezentujesz. Czyli nieumiejętność sensownego sformułowania zdania, pisanie głupot i wybuch agresji. Ich zawód to robienie gier, a nie strzelanie o ile się nie mylę. Z resztą strzelanie moim zawodem również nie jest, może w przyszłości to się zmieni, nieistotne w dyskusji. Są tam błędy, które zdarzają się w każdej superprodukcji, mało kto patrzy na animacje przeładowania czy zachowanie broni, ważniejsze są aspekty audiowizualne. Wymieniłem rzeczy, które moim zdaniem powinny zostać poprawione (rażą w oczy jedynie osoby zainteresowane) i mam pełne prawo wymienić te rzeczy na forum w danym temacie. To że uważasz iż te błędy nie są błędami, a nie potrafisz nawet poprzeć jasno swojego twierdzenia świadczy jedynie o Twoim małym móżdżku. W pełni mogę się zgodzić ze zdaniem aciepka - reload czy audio to pierdoły w porównaniu z resztą, nie ma sensu dalej drążyć. Jeszcze zleci się więcej (...) Twojego pokroju i będziemy mieli totalny śmietnik. Quote Link to post Share on other sites
perils Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 No to chciałeś mi pojechać inteligetna gadką ale słabiutko ci to poszło.Oczywiście możesz pisać to chcesz na forum i nikt ci tego nie zabroni.Ale robisz z siebie speca a ja takich ludzi nie trawie.Bawi mnie wytykanie błedów przez szaraczka profesjonalistom. Piszesz co ja soba reprezentuje? Proponuję przeczytanie swoich postów bo jak narazie widze ze wiesz wszystko najlepiej.Dlatego ci napisalem OGARNIJ SIE :).I to co odbierasz za AGRESJE to czyste wysmianie twojej osoby po stwierdzeniu "skoro na żywo nawet pierdnięcia kbk nie słyszałeś. " A nawet nie wiesz jak wygladam , to tymbardziej nie wiesz co robilem a czego nie :) czyli sie wymadrzasz w tym momencie sugerujac ze ja nie slyszalem kbk a ty slyszales wszystko.Nie bede sie wdawal w dyskusje z toba bo nie lubie ludzi ktorzy WIEDZA WSZYSTKO LEPIEJ itp a ty takie cos wlasnie wg mnie soba pokazujesz wiec zakonczmy rozmowe:). Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 (edited) Nie chce mi się nawet czytać do końca tych bzdetów - zadam tylko jedno pytanie: skoro ja jestem szaraczkiem to kto jest tym profesjonalistą, któremu wytknąłem błędy? Ty? Już mogę się śmiać? Co do wyglądu - no cóż, akurat zaryzykuję stwierdzenie, że wiem jak wyglądasz. http://static1.asg.pl/var/images/community_gallery/profil/15542/main.jpeg :D Nie ma sensu dyskutować nt. ostrej broni z osobą, która nosi beton. Edited June 11, 2011 by Mati13k Quote Link to post Share on other sites
Wachta Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 EDIT - pierwszy lepszy filmik z YT, słychać wyraźne bang bang (strzelnica otwarta) - dźwięk eMki brzmi jak wydalanie moczu. Tssssssss. Nic na to nie poradzę. Myślę, że dalej nie ma sensu się kłócić. Zamiast wydawać kupę kasy na gry, polecam wydać kilkaset złotych i wybrać się na strzelnicę (najlepiej do jakiegoś byłego specjalsa) i wyrobić sobie opinię. Gra zapowiada się nieźle i nie ma sensu więcej zaśmiecać tego tematu. Musiałem dodać w 2 poście, w 1 się już nie dało, nie wiem czemu. Kiepskie porównanie. Odgłosy strzałów z tej samej jednostki broni na strzelnicy garnizonowej: obwałowana, ściany kulochwytów lecz odkryta, a poligonowej w otwartym terenie były zupełnie inne. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Mati, zostaw, po co się kopiesz z koniem? Nie wytłumaczysz ;). Z drugiej strony to tylko gra, gra dla mas, które swoją wiedzę o wojsku czerpią z kinowych blockbusterów. Ja się po nowym BF nie spodziewam wiele, podobnie jak po serii CoD. Dla ludzi chcących symulacji pola walki jest Arma II, jej podstawowa wersja na multi lada dzień będzie kompletnie za free dla wszystkich, którzy będą chcieli poświęcić czas na jej ściągnięcie. Odpuść, bo niektórym tutaj widzę już żyłka mało nie pęknie, bo ktoś śmiał coś skrytykować. Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Wy się kłóćcie dalej a ja zamawiam pre-ordera :) Quote Link to post Share on other sites
perils Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Twoja inteligencja jest ponizej podeszwy od buta.Profesjonalisci - DICE ale widze ze trzeba ci napisac bo slabo czytanie u ciebie wyglada.Kim ja jestem ? Szaraczkiem jak ty. Trzeba byc idiota zeby odebrac moje zdanie w sposob w ktorym niby ja JESTEM PRO.Nigdzie tak nie napisalem:). Co do pre ordera;] tez mam. :) Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 (edited) Przysadzę OTem, a co. perils, kto jak kto, ale najbardziej ogarnąć to powinieneś się Ty. Śmiem twierdzić, że Mati ma o wiele większe doświadczenie z "zabawą" ostrą bronią niż kiedykolwiek Ty będziesz miał okazję zdobyć. Nie chcę już poruszać typowego pieniactwa i obrażania osób, które potrafią Cię kulturalnie zgasić. Więc proszę chłopcze, OGARNIJ SIĘ i nie wykłócaj z ludźmi, którzy mają wartościową opinię popartą doświadczeniem. BTW, pewnie to nie dotrze do "betonowej" główki, ale zawsze można spróbować. PS. To jest polski portal z polskojęzycznym forum więc pisz po polsku. Pokuszę się też o pewne stwierdzenie dotyczące Twojej osoby - "koks w necie, dupa w świece". Edited June 12, 2011 by HellMaker666 Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Wachta - podałem później przykład z Project Reality - jak widać da się. ;) Nath - racja, na tym poście skończę tą syzyfową dyskusję. HM666 - bez przesady z tym doświadczeniem, po prostu czepiłem się tego, czego mogłem porównać z życiem. Jak żem słyszał tak żem napisał. :P Co do betoństwa kolegi perilsa - fakt, to taki airsoftowy beton (myśli, że jego zdanie jest święte i patrzy ślepo w to DICE i ich doświadczenia z bronią niczym połowa WP, która patrzy na wschód :D) A teraz powiem wam i sobie: odetchnijmy. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Dać się nabrać tak oczywistemu trolowi :angry: Szkoda że moderatorzy nie usuwają tu takieg OT A gra jaka będzie taka będzie. Nie ma co się jarać filmikami nad którymi siedzi sztab marketingowców by był zachęcający, jednak dla mnie z tych gemplejów MP to zwykły CoD Quote Link to post Share on other sites
Hawk995 Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Dobra ja to może podsumuję tak. BF NIE JEST SYMULATOREM I NIGDY NIE MIAŁ BYĆ!!!! A według mnie przyjemniejszy dla ucha jest ten odgłos z filmika BF3 niż z prawdziwej broni. Quote Link to post Share on other sites
Hawk995 Posted June 16, 2011 Report Share Posted June 16, 2011 (edited) kolejny filmik z gry. Jako bonus można się pośmiać z typowego kanapowca z USA. Chłop na ściągę musiał patrzeć czym się chodzi i skacze. I jeszcze jeden. *Engineer będzie mógł podczepić pod broń latarkę którą będzie można oślepiać wrogów *Główna broń będzie posiadać 3 sloty na modyfikację *Sniper będzie posiadał bipod jako unlock *Tryby gry: Conquest (max 64 graczy), Rush (max 32) Team Death Match (?) Edited June 16, 2011 by Hawk995 Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted June 16, 2011 Report Share Posted June 16, 2011 Hehe, skok,skok,skok. Można się trochę pośmiać. Co do filmików - panowie z DICE odkryli boltcatch w eMce... Duży plus. PS aciepk - czego ja się będę teraz czepiał? Chyba dźwięk broni został ;) Quote Link to post Share on other sites
aciepk Posted June 16, 2011 Author Report Share Posted June 16, 2011 Ojtam ojtam :-P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.