Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Battlefield 3


Recommended Posts

  • Replies 699
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I masz raczej rację, widać charakterystyczne mocowanie panelu, na którym jest admin, do szelek. Hełm to raczej LWH niż PASGT, Mich na 100%, gdyż pod goglami widać charakterystyczne dla dwóch pierwszych hełmów podłużne wybrzuszenie tworzące swoisty daszek.

Edited by HellMaker666
Link to post
Share on other sites

Można by się teraz pobawić w polonistów (jeśli można tak to nazwać) i dokładnie zinterpretować, dlaczego ten pan wygląda tak jak wygląda. Otóż sądzę iż:

 

-Hełm wskazuje na to, że nie będzie hitbox'a z hardcore'a cod 4

-Woda, ekwipunek survival, arafata, gogle wskazują na to, że będą przeważać klimaty ciepłe

-Noktowizor, lampa chemiczna, tłumik mówi- to będą jednostki specjalne

-Broń z EoTechem, dwoma magami, tłumikiem- będzie można modyfikować broń

-Ładownice- znów będą magazynki, a nie ilość amunicji

-podwinięte rękawy, opuszczone alty- to jednak nie będzie symulacja, tylko odejście od realizmu

-amerykańska flaga- znów będziemy ratować świat po tej stronie

 

Napisane po ogólnych domysłach, poczekajcie na premierę i zobaczymy, czy dużo się myliłem :]

 

PS.

Czyżby konkurencja dla CoD Black Ops?

Edited by Shagg
Link to post
Share on other sites
Guest Mati13k

aciepk - wtedy nie będę oglądał już tego tematu! :-D Tak serio to liczę, że BF3 posieka BC2. Tutaj głowną platformą jest pececik, więc leżenie powinno być, a reloady.. no cóż. Będzie wspieranie modów. Może powstanie PR do BF3. ;)

 

 

Shagg - w BF3 nie będą tylko jednostki specjalne. Nie ma sensu oceniać gry po jednym zdjęciu. Proponuję zajrzeć do mojego linka i poszukać tam panów w np. MARPAT.

Link to post
Share on other sites

Można by się teraz pobawić w polonistów (jeśli można tak to nazwać) i dokładnie zinterpretować, dlaczego ten pan wygląda tak jak wygląda. Otóż sądzę iż:

 

-Hełm wskazuje na to, że nie będzie hitbox'a z hardcore'a cod 4

-Woda, ekwipunek survival, arafata, gogle wskazują na to, że będą przeważać klimaty ciepłe

-Noktowizor, lampa chemiczna, tłumik mówi- to będą jednostki specjalne

-Broń z EoTechem, dwoma magami, tłumikiem- będzie można modyfikować broń

-Ładownice- znów będą magazynki, a nie ilość amunicji

-podwinięte rękawy, opuszczone alty- to jednak nie będzie symulacja, tylko odejście od realizmu

-amerykańska flaga- znów będziemy ratować świat po tej stronie

 

Napisane po ogólnych domysłach, poczekajcie na premierę i zobaczymy, czy dużo się myliłem :]

 

PS.

Czyżby konkurencja dla CoD Black Ops?

 

Mi się wydaje, że ten Pan to tylko reklamówka gry. Tak samo na ekranie startowym BC2 są żołnierze US Army we współczesnym rynsztunku, a w grze biegają w tym co sobie projektant wymyślił. Jeśli jednak się mylę i będzie postać wyglądająca jak ten jegomość w grze, to stawiam, na powrót klasy special forces w BF3.

Link to post
Share on other sites

Info z battlefield.pl

 

 

Do sieci wyciekły zdjęcia zawartości marcowego numeru magazynu Game Informer, w którym to znajduje się obszerny artykuł dotyczący Battlefield 3. Ze skanów możemy dowiedzieć się nowych, interesujących informacji (oraz zobaczyć pierwsze zdjęcia z gry!) na temat nadchodzącego Battlefielda - więcej w rozwinięciu.

 

 

 

Destrukcja 3.0

 

W silniku Frostbite 2 zaimplementowano najnowszy system destrukcji od Dice. W nowym BF nic nie może się uchować przed zniszczeniami. Podczas zamkniętej prezentacji pokazano demo, w którym trzęsienie ziemi rozerwało ulice miasta oraz spowodowało zawalenie się 7-piętrowego budynku. Pocisk RPG wystrzelony w budynek wyzwala wielką siłę uderzeniową, która powoduje pękanie szyb na wielu piętrach, oraz rozrywa najbliższe fragmenty budynku na setki drobnych kawałków.

 

 

 

Nowy system oświetlenia

 

Dynamiczne oświetlenie było zaimplementowane już w BF Bad Company 2, jednak proces ustawienia odpowiedniego oświetlenia i cieniowania wszystkich obiektów był czasochłonny. W silniku Frostbite 2 zawarte są zaawansowane technologie, taki jak deferred lightning, real-time radiosity oraz system dynamicznych cieni (obejrzyj pokaz tych technologii tutaj). Dzięki temu cały proces umieszczania nowych źródeł światła w lokacjach zajmuje dużo mniej czasu dla programistów. Pozwala to także na bardziej rozbudowane oświetlenie - jeden fragment wąskiej uliczki z Battlefield 3 może mieć więcej źródeł światła, niż cała mapa wzięta z Bad Company 2!

 

 

 

Lepsze animacje, AI oraz dźwięki na polu bitwy

 

Twórcy gry pierwszy raz w historii gier spod znaku Battlefield stworzą w BF3 dwa oddzielne systemy animacji postaci: oddzielny dla trybu singleplayer, oddzielny dla trybu wieloosobowego. Postać kontrolowana przez gracza ma zachować szybką reakcję na zmiany kierunku celowania itp., przy zachowaniu realistycznego wyglądu i odwzorowania ruchu. Poczynione zostały także postępy w kwestii AI (sztucznej inteligencji) dla trybu pojedynczego gracza. Aby Battlefield 3 był porządnie udźwiękowiony, ekipa z Dice wybrała się z mikrofonami na poligon w Szwecji, aby jak najrealistyczniej oddać w grze odgłosy przelatujących pocisków, przejeżdzających czołgów itp.. Całe udźwiękowienie gry ma być czyste, zaprojektowane tak, aby można było łatwo zorientować się w położeniu przeciwnika. Na przykład: odgłosy wroga przebiegającego obok mają być głośniejsze, niż oddawane w oddali strzały. Gracz posługujący się dobrym sprzętem audio usłyszy różnicę pomiędzy czołgiem mierzącym końcówką lufy w ścianę, za którą się schował, niż gdyby czołg celował w inną stronę. Karabin maszynowy który za chwilę ma się przegrzać będzie wydawał nieco inne dźwięki podczas strzelania, nie będzie więc potrzeby stosowania wskaźnika temperatury broni. I tak dalej.

 

 

 

Odznaczenia i modyfikowanie własnej postaci w trybie multiplayer

 

W Battlefield 3 ma być dużo więcej rzeczy do odblokowania, niż w Bad Company 2. Jednakże do odblokowania mają być nie tylko nowe giwery i celowniki, jak to było w BC2. System statystyk ma wspierać graczy w drodze do zdobycia najwyżej rangi w BF3. Prawdopodobnie oznacza to, że do każdego wojskowego stopnia w grze do zdobycia będzie także jakiś dodatkowy unlock. Programiści z Dice nie chcą pozwolić graczom na przesadną edycję swoich mundurów, tak aby nie mogli się zakamuflować jako zawodnicy z przeciwnej drużyny, lub biegali w absurdalnych, różowych gatkach. Mimo to, modyfikowanie swojego żołnierza w trybie wieloosobowym będzie możliwe. Na razie nie wiadomo w jakim zakresie, ale gracze mają być z tego rozwiązania "bardzo zadowoleni".

 

 

 

Gameplay. Tryb komendanta, drużyny, klasy, tryb hardcore, killcam

 

Choć Patrick Bach w wywiadzie dla GI nie mówi tego wprost, to wyraźnie sugeruje, że dla trybu komendanta znanego z BF2 nie będzie miejsca w jego następcy. Powody, dla których tryb komendanta prawdopodobnie nie pojawi się w BF3 to przekonanie Dice, że taka funkcja nie cieszyła się dużym zainteresowaniem zawodników. Większość graczy z BF2 jest wg. autorów BF3 zainteresowana jedynie graniem w swojej drużynie i otrzymywaniem rozkazów od dowódcy. Poza tym podczas rozgrywania bitwy w "dwójce" z trybu komendanta mogły korzystać tylko 2 osoby jednocześnie, a panowie z Dice są zainteresowani tym, aby jak najwięcej sprzętu było dostępne dla każdego i bez ograniczeń. Bach podaje jako przykład takiego rozumowania UAV w Bad Company 2, z którego może korzystać każdy gracz na serwerze, a nie tylko komendant, którego zresztą w "złej kompanii" nawet nie ma.

 

System drużyn ma być znacznie poprawiony w stosunku do BF2, a przede wszystkim w stosunku do BC2, gdzie system składów jest wyjątkowo kulawy. Nieznane są jeszcze żadne konkrety na ten temat, ale można się spodziewać podniesienia limitu żołnierzy w jednej drużynie, nowego systemu wydawania rozkazów itd.

 

Od czasów Battlefield 2 posiadającego siedem klas postaci, każdy następny Battlefield miał 4 rodzaje żołnierzy do wyboru (lub nawet tylko 3 jak w BF1943). W BF3 najprawdopodobniej również znajdą się 4 specjalizacje żołnierzy. Zamiast robić wiele klas postaci, programiści z Dice wolą dać graczowi jak najwięcej broni i gadżetów do wyboru , tak aby mógł dostosować swój ekwipunek jak najlepiej do funkcji, jaką chce pełnić.

 

Tryb hardcore, znany z Battlefield: Bad Company 2 ma szansę pojawić się w Battlefield 3. Kolejna rzecz znana z BC2, killcam, najprawdopodobniej będzie obecna także w "trójce", z możliwością jej wyłączenia przez administratora serwera.

 

 

 

Tryb spectator / theater mode ?

 

Prace nad trybem pozwalającym na podgląd rozgrywki / odtwarzaniu dem w BF3 trwają mimo wielu trudności napotkanych po drodze, jednak szczegółów dot. funkcjonalności nowej funkcji itp. są nieznane.

 

 

 

Wieloplatformowość. Mody dla BF3

 

W przeciwieństwie do większości dzisiejszych gier, Battlefield 3 jest grą stworzoną na PCty, oraz dodatkowo przerobioną w wersji na konsole. BF3 w wersji na komputery osobiste będzie oferował wiele funkcji, jakich nie będzie w wersji na konsole, takie jak możliwość grania w 64 osoby jednocześnie na jednym serwerze czy korzystanie z zaawansowanej grafiki, obsługującej anty-aliasing i rozmycia obrazu. Niestety, oczekiwane przez fanów serii modyfikacje gry Battlefield 3 tworzone przez samych graczy raczej nie powstaną. BF3 nie będzie zawierał w sobie narzędzi modderskich, jak było to w przypadku BF2. Ponieważ silnik Frostbite 2 jest bardzo zaawansowany technologicznie, stworzenie dla niego odpowiedniego SDK (software development kit) zabrałoby mnóstwo czasu programistom, a ci z kolei wolą się skupić na dopracowywaniu samej gry. Jednakże umożliwienie graczom na "jakieś" modyfikacje Battlefield 3 nie są jeszcze całkowicie wykluczone. Szczegóły są jeszcze nieznane, ale być może sprawa edytowania BF3 nie będzie wyglądała tak czarno, jak wygląda na pierwszy rzut oka.

 

 

 

Singleplayer

 

Podczas prezentacji dla dziennikarza GI pokazano krótki fragment z trybu jednoosobowego, rozgrywany w miejscowości As-Sulajmanijja (Irak), w roku 2014. Ma to być misja naszpikowana budującym się napięciem, przekleństwami towarzyszy broni oraz klimatyczną muzyką. Kampania w trybie singleplayer ma toczyć się w "wielu różnych miejscach, nie tylko na Bliskim Wschodzie".

 

 

 

odemnie:

 

 

BF3 kupuje na kompa :) mam win7 , dx10.1 . mam tez xbox360 . ale na kompie bedzie mozna grac 32v32 ^^:)

 

 

1. Destrukcja destrukcja destrukcja :)<3. Za to kocham BFBC2 ze nie ma gdzie sie chowac w budynku :) nie ma kampienia itp.

 

2.Co do modyfikacji mam nadzieje ze bedzie mozna doczepiac sobie wszystko co sie chce na RISach , raczke , laser , kolimator tlumik itdale zobaczymy

 

3.Mam nadzieje ze hitbox bedzie lepszy niz w BF BC2 bo wiele razy strzelajac w m95 w klate przeciwnik nie ginal :) - dodam ze w kazda gre "wojskowa" gram tylko na HARDCORE.Denerwowalo mnie to strasznie.

 

Na bank kupie na kompa , juz mi sie podoba :)

Link to post
Share on other sites
Guest Mati13k

Ludzie, wszystko pięknie ładne, ale PO CO dajecie linki, które już ktoś wkleił. Aciepk dał link do battlefield.pl a perils wkleił to co tam pisze do tematu. Jakby nikt nie umiał linka otworzyć. Tylko niepotrzebny syf robicie.

 

 

Miejmy nadzieję, że wymagania nikogo nie zabiją psychicznie. Różnie to może być, a patrząc na możliwości i np. wypadające szyby z okien kiedy 5 metrów dalej wybuchnie RPG można się domyślić, że łatwo nie będzie. ;)

Link to post
Share on other sites

Miejmy nadzieję, że wymagania nikogo nie zabiją psychicznie. Różnie to może być, a patrząc na możliwości i np. wypadające szyby z okien kiedy 5 metrów dalej wybuchnie RPG można się domyślić, że łatwo nie będzie. ;)

Jeżeli mój podkręcony HD5870 nie będzie dawał rady to nie ma bata będzie trzeba kupić nową kartę :-D A co do samych wypadających szyb z okien to takie efekty są już w BFBC2, mało tego szyby wylatują nawet kiedy stojąc blisko budynku wypali się z głównego działa czołgu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...