Znachor Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 Witam, mam problem z nowym silnikiem GFC F1 Tornado HT (krótki). Zaczęło się od masakrycznego grzania silnika nawet na bardzo małym obciążeniu. Posiadam GB v3, m130 Guardera na pokladzie, lipo 7,4, kable niskooporowe i właśnie nieszczęsny nowy silnik F1 tornado. Później podczas używania silnik zwolnił, działał na pół gwizdka - przy przebiegu 5k kulek, zdjąłem chwyt pistoletowy i dokładnie obejrzałem silnik. Zobaczyłem, że ta sprężynka dociskająca szczotkę na biegunie (-) jest wygięta, rozebrałem silnik, dogiąłem tą blaszkę spowrotem, złożyłem silnik raz jeszcze, podpiąłem baterię i podczas pierwszego nacisnięcia spustu dochodzi do tego, że ta sprężynka wręcz zaczyna świecić i się wygina spowrtem. Próbowałem już wszystkiego - innych sprężynek, innych szczotek i zawsze topi sprężynkę na biegunie (-). Sprawdziłem też stockowy silnik który co prawda ledwo daje rade uciągnąć m130 ale coś kręci i jest wszystko spoko. Jest jakaś szansa na naprawe tego silnika? Gdzie szukać usterki? Co robić? Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 A testowałeś na innych bateriach? Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 Stara partia tych silników na gunfire była zepsuta, dlatego też zostały wycofane, nie wiem czy kupiłeś na allegro gdyż tam te silniki były jeszcze niestety dostępne. Najlepiej odeślij na gwarancji Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted June 22, 2014 Author Report Share Posted June 22, 2014 Kupilem ze dwa miechy temu na gunfire. Można powoedzieć, że go naprawiłem: rozkręciłem go na części pierwsze. Z montażu tej sprężynki usunąłem nalot który powstał, popsikałem kontaktorem do styków w sprayu, następnie po zlożeniu go i wsadzeniu do koszyka minimalnie dokręciłem śrubę od regulacji i silnik odżył oraz mój problem zniknął. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 ale znów się to powtórzy, w tych silnikach była wada iż szybciej się zużywały... więc stąd ten nalot Quote Link to post Share on other sites
John Petrucci Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 (edited) odkopie temat, Jak sie sprawuja nowe silniki f1 z gunfire? Czy dalej wystepuje ten problem. planuje zakup silnika HT krótkiego. Warte sa ceny? czy lepiej wziasc PJ z taiwana za 100 lub dorzucic do shsa? Czy dobrze wnoskuje ze według tego testu do m150 lepiej wkupic HS? Edited March 14, 2015 by John Petrucci Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Nie, HS na 150 się zwyczajnie spali. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 http://www.airsoftcommunity.it/it/home/206-gear-box-e-componenti/982-gfc-tornado-motors Quote Link to post Share on other sites
White1981 Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Z moich informacji wynika, że problem został wyeliminowany i silniki F1 w swojej cenie ponownie są górą :) Quote Link to post Share on other sites
John Petrucci Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Nie, HS na 150 się zwyczajnie spali. Szkoda bo z testów wynika ze nieźle by kręcił :) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Nic się nie spali, nie ruszy tłoka najwyżej. Jak tak bardzo masz ciśnienie na te 5rps więcej to sobie taki wsadź - bo zakładam że nie zwróciłeś uwagi na tabelkę prezentującą pobór prądu... Quote Link to post Share on other sites
John Petrucci Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 zwróciłem :) bateria i okablowanie dadzą takie możliwości :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.