gotrik Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Nie polecam, Panom z Azteko.pl poprzewracało się trochę w dupciach... Jak wiadomo Azteko.pl oferuje wysyłkę od kwoty 99zł packzomatami i PP za symboliczny 1 grosz. Nie raz kupowałem parę rzeczy na promocji. Zamówiłem 8 paczek 4000 0,25 G&G PIERWSZY MAIL Na zamówienie składa się: Produkt / usługa Nr katalogowy Cena jednostkowa (brutto) Ilość Wartość brutto G&G Kulki - 0,25g - 4000szt. ILOŚĆ OGRANICZONA 330 25,00 zł 8 200,00 zł Wartość produktów: 200,00 zł Zniżka dla stałych klientów Zniżka nie obowiązuje w przypadku wyboru darmowej dostawy. (1.00%): 2,00 zł Koszt wysyłki: 0,01 zł Razem do zapłaty: 200,01 zł DRUGI MAIL Status zamówienia Nr: 19652 został zmieniony. Data złożenia zamówienia: 21-06-2014 Nowy status: Zamówienie przyjęte- oczekujemy na płatność Witamy Kwotę za zamówienie proszę wpłacić na poniższe konto (podając jako tytuł przelewu numer zamówienia): Tytuł przelewu: ZAMÓWIENIE 19652-inp Kwota: 210,00 TRZECI MAIL Status zamówienia Nr: 19652 został zmieniony. Data złożenia zamówienia: 21-06-2014 Nowy status: ANULOWANE Zamówienie anulowane z powodu nie zaakceptowania punktu regulaminu § 3 punkt 8. Po otrzymaniu innej kwoty zamówienia niż przy pierwszym mailu poprosiłem o wyjaśnienie, dostałem odpowiedź, że promocje i rabaty nie łączą się. Nie traktowałem wysyłki od 99zł jako promocje i dotychczas zamawiałem np przecenioną lufę, tłumik i wysyłka kosztowała 1 grosz, więc poprosiłem o zweyfikowanie po raz kolejny. Bez żadnego wyjaśnienia zamówienie anulowane. U Azteko.pl nie kupię już nic. Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 To ciężko do nich zadzownić i wyjaśnić sprawę telefonicznie? Ja zamawiałem ostatnio kilka pierdół, zmieniając co chwilę zawartość zamówienia po zapłacie. Połączyli kilka zamówien, i za friko wysłali kurierem, mimo że za pocztę płaciłem. Link to post Share on other sites
Znachor Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Heh, kolejny "roszczeniowiec" :) W takich wypadkach należy zadzwonić do nich i wyjaśnić sprawe telefonicznie - zawsze to lepiej niż bawić się w wymianę maili itp. Na 100% doszedłbyś do porozumienia z nimi. Po prostu zaliczyli zniżke dla stałych klientów a nie wysyłke za 1 grosz, wystarczylo zadzwonić i dogadać się- ja tak zrobiłem, bo na początku też została naliczona zniżka lojalnościowa. Po krótkiej rozmowie wszystko grało i buczało :) Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Po co powielasz tematy ? Link to post Share on other sites
Recommended Posts