sypa Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 Wiem, że podobny temat prawdopodobnie przewijał się milion razy na forum ale niestety nie znalazłem zadowalającej odpowiedzi i jestem już zdesperowany :/ Otóż składam od jakiegoś czasu gearboxa v2 na częściach od różnych producentów i za każdym razem po złożeniu, replika strzela z dużym rofem po czym tłok nagle zacina się w tylnym położeniu. Bateria jest nowa, sprężyna bez problemu chowa się w tłoku. Przyjmę każdą poradę :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 Prowadnica siedzi sztywno? Quote Link to post Share on other sites
sypa Posted July 2, 2014 Author Report Share Posted July 2, 2014 Prowadnicę umieściłem prawidłowo , chodzi Ci o to czy mogę nią poruszać na boki przez otwór w gearboksie? :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 Tak o to mi chodziło. Quote Link to post Share on other sites
sypa Posted July 2, 2014 Author Report Share Posted July 2, 2014 Mogę nią lekko poruszyć na boki, da się ten luz jakoś usunąć czy prowadnica jest do wymiany? Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 to nie to, co to za spring, jaki silnik, jakie zębatki, jaka batka, czy na 100% masz dobre podkładkwoanie Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 ^ kolega miał krzywą prowadnicę i tłok zacinał się na ścianie gb bo nie mógł się zmieścić :icon_lol: Wszystko jest możliwe ale zazwyczaj bateria ma za małe napięcie lub mistrz lutownicy porobił opory na kablach. Quote Link to post Share on other sites
sypa Posted July 2, 2014 Author Report Share Posted July 2, 2014 Z tą prowadnicą może być prawda, bo reszta jest w 100% ok, jutro obejrzę ją dokładniej :D Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 Last co racja to racja. Odpowiedz na moje pytania.... To tak jakby pytać czemu mój samochód nie chce zapalić, co mam z tym zrobić... Nie podjąć nawet marki nosz kur Quote Link to post Share on other sites
sypa Posted July 2, 2014 Author Report Share Posted July 2, 2014 Spoko, generalnie jest to składak z różnych części: - zębatki a&k - szkielet JG z łożyskami ślizgowymi 8mm - sprężyna chińska (nie mam pojęcia jaka teraz ale 2 lata temu to było m120 :D) - prowadnica łożyskowana stockowa Wszystko testowane na batce 9,6v (jest w pełni sprawna więc odpada) - silnik stockowy - podkładkowanie jest dobre, zębatki chodzą bez problemu, nic o siebie nie ociera itp. Problem leży w tym, że można strzelać przez długi czas bez problemów i nagle tłok po prostu blokuje się w tylnym położeniu Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 podkładkowanie sprawdzałeś gdy gb był skręcony? czy tylko go złożyłeś? czasem myk jest taki że jak tłok stanie z tyłu a masz złe podkłałdkowanie silnik ma za mało mocy by ruszyć zębatkami :) Quote Link to post Share on other sites
sypa Posted July 2, 2014 Author Report Share Posted July 2, 2014 (edited) No właśnie zębatki kręcą się jak szalone, podkładkowanie zrobiłem zachowując wszelkie "procedury", a replika zacina się w losowych momentach, może to być po kilku strzałach lub pod koniec strzelanki :icon_biggrin: Edited July 2, 2014 by sypa Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 Dobra to teraz dla was geniusze rozkminka tematu. Autor chyba pisze o tym że tłok zostaje mu w tylnej pozycji po skończonym strzelaniu. Nie że tłok się zacina tak żeby musiał rozkręcać wszystko i odblokować mechanizm. Dobrze prawię ? Quote Link to post Share on other sites
sypa Posted July 3, 2014 Author Report Share Posted July 3, 2014 Właśnie tak :D Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 (edited) Verb007, jak Ty na to wpadłeś? Przeczytałem temat jeszcze raz i wszędzie mowa o "zacince" i "blokowaniu". :icon_wink: Czyli tłok się nie zacina, nie blokuje, tylko zostaje w tylnym położeniu, tak? I można dalej normalnie strzelać? Przy strzelaniu auto jest to oczywiście normalne, przy strzelaniu pojedynczym byłoby normalne przy słabej sprężynie i mocnej baterii, ale nie 9,6V. Może jakiś problem z przerywaczem, stykami? Edited July 3, 2014 by Huba_lbn Quote Link to post Share on other sites
BackLogers Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 Miałem identyczny problem, losowe zacinki i ciągle otwieranie repliki. Problemem okazał sie silnik, spaliło sie jedno z uzwojeń. Gdy replika zatrzyma sie na uszkodzonym uzwojeniu to więcej nie ruszyła. Wymieniłem silnik na inny i problem znikł. Quote Link to post Share on other sites
sypa Posted July 3, 2014 Author Report Share Posted July 3, 2014 Dzięki za pomoc, sprawdzę na innym silniku :D Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 Allahy poproszę :teeth: Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 Dobra to teraz dla was geniusze rozkminka tematu. Autor chyba pisze o tym że tłok zostaje mu w tylnej pozycji po skończonym strzelaniu. Nie że tłok się zacina tak żeby musiał rozkręcać wszystko i odblokować mechanizm. Dobrze prawię ? :D po czym tłok nagle zacina się w tylnym położeniu. :D Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 No co ? Źle kminie problem użytkownika ? Nie napisał nigdzie że musi rozkręcać GB po tym jak mu się tłok zablokuje w tylnym położeniu. Słowo klucz, sprężyna chowa się cała w tłoku, pytanie czy z prowadnicą czy bez :teeth: Do autora, podaj szczegółowa konfigurację GB to może coś jeszcze wymyślimy. Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted July 4, 2014 Report Share Posted July 4, 2014 (edited) Podkladkownie czy kola zebate maja tu najmniej do do gadania. Skoro wykonuje kilka pelnych cykli to znaczy ze sa one ok. Sprawdz na innej sprezynie np slabszej. na innym motorze ( wiekszym momencie obrotowym ) , na mocniejszej bateri.Powinno pomoc. Edited July 4, 2014 by johny13 Quote Link to post Share on other sites
sypa Posted July 5, 2014 Author Report Share Posted July 5, 2014 Sprawdziłem na innym silniku i na razie działa :teethh:, dzięki wszystkim za pomoc, jak by coś się zmieniło dam znać :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
BackLogers Posted July 5, 2014 Report Share Posted July 5, 2014 Czyli jednak chyba miałem racje, jeśli gearbox wykonuje pełne cykle prawidłowo a zacina się w losowych momentach to na 90% problemem jest uszkodzony silnik. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.