kamera Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 Mam m15a4 z CA i 3dni temu przestal strzelac na poczatku myslalem ze to bateria wiec naladowalem ja i okazalo sie ze karabin nadal nie strzela prubowalem jeszcze kilkanascie razy i czasem dochodzilo do pojedynczego wystrzalu wiec rozkrecilem go i doszedlem do wnioksu ze to silnik raz sie kreci a raz nie (zazwyczaj nie) ale znaczy to ze nie jest jeszcze w 100% padniety i tu pytanie czy ktos sie juz z czyms takim spotkal?? Co moglo nawalic? I co z nim teraz zrobic? A moze powinienem juz zamawiac nowy? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 Ja sie spotkałem z czymś identycznym... nawet 2 razy. Obydwa silniki były do wymiany. W jednym zjarały się dwie, a w drugim jedna cewka :? Quote Link to post Share on other sites
Johan_JK Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Witam Potwierdzam MP5 z CA ta sama usterka po kilku tysiącach kulek. Na jednej parze szczotek nie działał Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Czyli odpowiedź na pytanie już padła, a ja mam inne pytanie - czy te palenie się cewek silnika to wada fabryczna ? Obejmuje to gwarancja ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Jeżeli aeg był po tuningu mocowym mogą nie uznać gwarancji :roll: Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 No nie wiem. To znaczy nie uznać zawsze mogą, ale pytanie czy słusznie. Jeśli nie wyjmowałeś, nie wymieniałeś bezpiecznika i bezpiecznik się nie spalił, tzn. że silnik dostał dopuszczalny przez producenta prąd, zatem jak najbardziej należy sie wymiana w ramach gwarancji. W takim przypadku uszkodzenie silnika nie ma nic wspólnego z tuningiem, ale oczywiście do wszystkiego można sie przyczepić. Quote Link to post Share on other sites
Lechu2K Posted August 1, 2005 Report Share Posted August 1, 2005 JA tak lekko z innej beczki ale tez o silniku. Co mzoe powodowac przegrzewaniesie sielnika i baterii w MP5A3 CA. karabinek jest stockowy ..... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 1, 2005 Report Share Posted August 1, 2005 Zbyt mocne dokręcenie śruby regulacyjnej silnika :roll: Quote Link to post Share on other sites
Lechu2K Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Ale po poluzowaniu sruby to sie dalej grzeje jak cholera. I bateria i silnik .... Gadalem juz z kolesiami z MG i stwierdzili zeby odeslac bo to moze byc wina GB. Quote Link to post Share on other sites
PAT_KOZI Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Moze poprostu strzelasz dlugimi seriami? :roll: Quote Link to post Share on other sites
Lechu2K Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Przy strzelaniu na SEMI tez sie grzeje :(. Kupilem niedawno nowa baterie i po niej to sie dziac zaczelo. Po pierwszej strzelance na nowej baterii (sformatowanej) przetopila sie tasma zabezpieczajaca te blaszki laczace pojedyncze akumulatorki. Z tego wnioskuje ze akumulatorek musial podac takie napiecie ze az tasme przetopilo, i od tamtej pory akumulatorki i silnik sie gzreja. NIezaleznie czy na starej czy na nowej baterii. MG kazal MP5 przyslac wiec zaraz pakuje i wysylam ..... Quote Link to post Share on other sites
PAT_KOZI Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 jezeli na bateri ktora zakupiles przegrzal sie "most" az roztopilo ci izolke to znaczy: 1, ze ktores/kilka z ogniw jest padniete (w tym wypdku grzeje sie akumulator) 2.pobor pradu jest tak duzy ze bateria jest za slaba (grzeje sie silnik, bateria, zlaczki) 3. silnik jest walniety (grzeje sie silnik, moze grzac sie bateria bateria) co mozna zrobic? podpiac najpierw inna baterie (najlepiej firmowa) podpiac inny silnik podpiac obydwie rzeczy inne jesli nadal sie grzeje trzeba prwdopodobnie zabrac sie za reszte elektryki (złaczki, styk w GB, sprawdzic czy kable nie maja uszkodzonej izolki itp) I. na 95% to nie jest wina GB samego w sobie (chyba ze sie posypaly zeby i zablokowaly ale wtedy nie strzelalby wogule a wnioskuje ze strzela tylko sie grzeje II. stopienie tasmy pokazuje nam ze "most" dzial jak bezpiecznik, mialem taki przypadek na jednej z baterii, czyli cos jest nie tak z ogniwami a nie ze bateria podala za duzy prad no i silnik bedzie sie grzac bo ma za duzy opor a za malo dostaje "papu" a bateria bedzie sie grzala bo masz opor na ogniwach (byc moze ogniwa byly OK ale w momecie przegrzania "mostu" prawdopodobnie szlak trafil jedno z nich) (koszulki ogniw tez mogly sie pzregrzac i teraz moglo sie rownierz zrobic zwarcie na ogniwac) PS mam dziwne przeczucie ze to sie dzieje na nie firmowej bateri (zadnych naklejek, zadnych znakow producenta) nie ktore sklepy maja takowe w ofercie, popraw mnie jesli sie myle (jesli jednak mam racje to patrz ad.II) Quote Link to post Share on other sites
Lechu2K Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Guna zapakowalem dzis w paczke i poszla do MG zeby go posprawdzali. Jesli chodzi o baterie to obie byly firmowe SANYO, roznily sie tym, ze na starej zalczki byly zalepione jakims czarnym materialem a na nowej zwykla szara tasma (tzw. Duck tape). Jesli chodzi o GB to ogladalem go dzis z Moralezem i raczej wszystko wygladalo na OK. Zobaczymy na werdykt MG. A jesli chodzi o baterie, to po tym jak przegrzalo styki w nowej baterii, stara tez zaczela sie gzrac, wiec podejrzewam ze to mzoe byc cosik z silnikiem, bo teraz niezaleznie od tego jaka bateria jest podpieta i tak sie grzeje razem z silnikiem. Ale dzieki za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
puuzel Posted August 29, 2005 Report Share Posted August 29, 2005 Miałem ten sam problem w m15a4 rifle przyczyną okazał się przepalony kabelek doprowadzający prąd w silniku do cewek. Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 W moim M15a4 silnik padł po 10 miesiącach. Objawy takie same: kręci się, jeżeli go ruszyć ręką. Stąd konkluzja - jedna z cewek padła. Wysłałem go wczoraj do MG, zobaczymy czy naprawią. EDIT: Zanim się zepsuł mocno się grzał - mino wystrzelenia 100-200 kulek krótkimi seriami, tak że cała rączka była ciepła. Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 ... Quote Link to post Share on other sites
Luderson Posted September 25, 2005 Report Share Posted September 25, 2005 Tez mi silnik padl w mp5 sd2 oczywiscie wyslalem do MG tez zobaczymy czy naprawia (dzialal tylko wtedy jak pokrecilem go reka) pozdr Quote Link to post Share on other sites
Krazen Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Dziś już drugi silnik padł w moim CA33E. Nie mam ochoty po wymianie silnika na nowy znów odliczać dni do awarii, mam w związku z tym pytanie: Czy zwykły silnik TM EG1000 sobie jest wystarczająco silny na bebechy CA, czy dzialal by normalnie w ca33e? Quote Link to post Share on other sites
Procent Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Może mieć ciut gorsze parametry, ale jeśli masz stockowe CA33, to nie będzie to wogóle zauważalne. Jednym słowem- będzie działał. Quote Link to post Share on other sites
Krazen Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Czyli prz ewentualnym upgrade silnik TM należałoby wymienić? Chyba jednak dozbieram sobie na silniczek Systemy Quote Link to post Share on other sites
Procent Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Nie, silnik dalej spokojnie będzie ciągnął nawet sprężyny rzędu 170% PDI, a silnik Systemy ma jeszcze lepsze paramerty, jednak nie jest niezbędny. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.