Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem ze szczelnością dysza-komora hop up


Recommended Posts

Witam

Mam problem, ponieważ tak replika jest szczelna poza linią dysza-komora. Zmieniłem dyszę na Protecha, ale to nic nie dało. Po zatkaniu lufy palcem, całe powietrze ucieka komorą. Pomoże ktoś?

 

-Cm.048

-gumka Systema Energy

-dysza mosiężna Protech

-zebatki SHS

-SP130 Guarder

-lipo Turnigy 11.1 2200mAh

-tłok SHS z 7 stalowymi zębami

-głowica tłoka SHS wentylowana (czerwona)

Edited by jakubpoz
Link to post
Share on other sites

50 temat o twojej rozlatującej się cymce. Zamiast kombinować i rozwalać ją dalej, oddaj to do serwisu ludziom którzy się na tym znają...

 

Nie rozlatującej, tylko chce sie czegoś nauczyć. Najlepiej przecież dać komuś aby to zrobił, ale w ten sposób niczego się nie dowiem. Po to jest ten dział i forum, aby zapytać się innych bardziej doświadczonych użytkowników.

 

Dysza za krótka?

 

Na stockowej to samo było. A są jakieś dłuższe dysze do ak od 19,75mm?

Link to post
Share on other sites

Po zatkaniu lufy palcem, całe powietrze ucieka komorą. Pomoże ktoś?

Skąd konkretnie ucieka? Jeżeli przodem to zrób teflonfix tzn. nawiń na lufie pod gumką hop-up troszkę taśmy teflonowej.

Jezeli ucieka przez rurkę podającą kulki do komory, to oznacza że masz za krótką dyszą albo dysza nie uszczelnia się z gumką. Przyczyny tego mogą być różne; poszarpany kołnierz gumki, za ciasny kołnierz(lub dysza jest zbyt szeroka; dysza ma problem z wejściem i częściowo podwija kołnierz), dysza i lufa nie są w jednej osi(dysza słabo dociska do cześci obwodu kołnierza gumki i nawet słabe ciśninie rozszczelnia układ albo kołnierz jest podwijany).

W sumie to zależy od gumki i dyszy, więc nie ma zbyt wielu kombinacji.

 

Co do długości dyszy. Komora cymy jest zgodna ze standardem Marui i wykorzystuje dysze o długości 19,7mm i mając taką dyszę powinieneś uzyskać szczelność w komorze. Te dłuższe(20,7mm) pasują do AK Boyi. W jednym AK mam dyszę SHS i dobrze się uszczelnia z gumą systemy w komorze Cymy.

Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki za pomoc :icon_biggrin: Gumka tak ciasno wchodzi na lufe i do komory, że tam już teflon fix nie wejdzie na 100%. Zaraz popatrzę co tam się dzieje z gumką i dyszą.

 

No i dysza tak nie za bardzo chcę wchodzić w kołnierz gumki. Trzeba się postarać, aby weszła

Edited by jakubpoz
Link to post
Share on other sites

SHS jest niezły.

Tą co masz możesz spróbować zeszlifować. W sumie co masz do stracenia - dysza protech do 12 zł. Wkęcasz dyszę w wiertarkę, papierem ściernym nadasz jej bardziej stożkowy kształt i zwęż ją na froncie, żeby łatwiej wciskała się w gumke hopup itp.

Do odważnych świat należy :icon_wink:

Link to post
Share on other sites

Zachar, ale dysze PT maja cieniutkie oringi i rowki na nie są strasznie małe. Wymiana oringa w tych dyszach to jest porażka. Mam u siebie Core ALU do AK, miałem Systeme, miałem Ultimate, miałem Core z tworzywa, miałem Guardera i to są te najlepsze dysze które super pasują na różne głowice cylindrów i można wymieniać oringi.

Link to post
Share on other sites

Spróbuj nałożyć na lufę (między komorę HU, a body, że tak powiem - znaczy tuż przed komorą) sprężynę. Sprężyna będzie pchała komorę do Gearboxa.

 

Okej, zrobię tak, ale jak okręciłem te 2 śrubki mocujące komore w body i dociskałem ją w stronę gb to i tak całe powietrze uciekało. ; /

Link to post
Share on other sites

@Verb,

ale ja nie polecałem zakupu nowej dyszy PT, tylko żeby sobie przerobił tego aktualnego protecha, którego już ma zamontowanego :icon_smile:

 

@Jakubpoz, napisz w jaki sposób sprawdzasz tę szczelność i jak stwierdzasz, że komora gdzieś puszcza powietrze? Zatykasz palcem lufę itd?

 

edit.

Na trzecim zdjęciu widać minimalną szczelinę pomiędzy "kołnierzem" komory hop-up, a szkieletem gearboxa.

Jeżeli nie dasz rady przesunąć komory, to może daj jakiś dystanser pomiędzy tył body, a tylną ściankę gearboxa, żeby podsunąc go trochę do porzodu..

Edited by Zachar
Link to post
Share on other sites

Ale ja piszę żeby tą dysze tak czy siak wywalił bo są marne i szkoda kasy na nie.

 

Weź utnij około 3-4cm starej sprężyny głównej, nałóż na lufę precyzyjną, złóż replikę bez dokręcania komory śrubkami do skrzydełek lufy zewnętrznej. Jak to nie pomoże to albo zmiana komory albo wymiana gumki.

 

http://forum.wmasg.pl/topic/138643-gfg1718-informacje/

Prześledź ten temat i poczytaj ze zrozumieniem co w nim jest napisane.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...