jakubpoz Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 (edited) Witam Mam problem, ponieważ tak replika jest szczelna poza linią dysza-komora. Zmieniłem dyszę na Protecha, ale to nic nie dało. Po zatkaniu lufy palcem, całe powietrze ucieka komorą. Pomoże ktoś? -Cm.048 -gumka Systema Energy -dysza mosiężna Protech -zebatki SHS -SP130 Guarder -lipo Turnigy 11.1 2200mAh -tłok SHS z 7 stalowymi zębami -głowica tłoka SHS wentylowana (czerwona) Edited August 29, 2014 by jakubpoz Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 50 temat o twojej rozlatującej się cymce. Zamiast kombinować i rozwalać ją dalej, oddaj to do serwisu ludziom którzy się na tym znają... Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Dysza za krótka? Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 50 temat o twojej rozlatującej się cymce. Zamiast kombinować i rozwalać ją dalej, oddaj to do serwisu ludziom którzy się na tym znają... Nie rozlatującej, tylko chce sie czegoś nauczyć. Najlepiej przecież dać komuś aby to zrobił, ale w ten sposób niczego się nie dowiem. Po to jest ten dział i forum, aby zapytać się innych bardziej doświadczonych użytkowników. Dysza za krótka? Na stockowej to samo było. A są jakieś dłuższe dysze do ak od 19,75mm? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Szkoda że nie napisał jaką ma głwoice cylindra.... Weź ta dysze PT wywal, jakość wykonania od pół roku jest tragiczna. Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 (edited) A jaką polecasz? Głowica cylindra stock Edited August 29, 2014 by jakubpoz Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Zmień glwoicę cylindra na coś lepszego niż stock. Tyle wymieniłeś części, a zostawiłeś to dziadostwo... Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 A jaka będzie dobra? Pytam, żeby nie było tak jak z tą dyszą, że to jednak syf :D Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Po zatkaniu lufy palcem, całe powietrze ucieka komorą. Pomoże ktoś? Skąd konkretnie ucieka? Jeżeli przodem to zrób teflonfix tzn. nawiń na lufie pod gumką hop-up troszkę taśmy teflonowej.Jezeli ucieka przez rurkę podającą kulki do komory, to oznacza że masz za krótką dyszą albo dysza nie uszczelnia się z gumką. Przyczyny tego mogą być różne; poszarpany kołnierz gumki, za ciasny kołnierz(lub dysza jest zbyt szeroka; dysza ma problem z wejściem i częściowo podwija kołnierz), dysza i lufa nie są w jednej osi(dysza słabo dociska do cześci obwodu kołnierza gumki i nawet słabe ciśninie rozszczelnia układ albo kołnierz jest podwijany). W sumie to zależy od gumki i dyszy, więc nie ma zbyt wielu kombinacji. Co do długości dyszy. Komora cymy jest zgodna ze standardem Marui i wykorzystuje dysze o długości 19,7mm i mając taką dyszę powinieneś uzyskać szczelność w komorze. Te dłuższe(20,7mm) pasują do AK Boyi. W jednym AK mam dyszę SHS i dobrze się uszczelnia z gumą systemy w komorze Cymy. Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Jeszcze luknij jak kołnierz gumki łapie (i czy wogóle) dyszę.Jak to są jakieś setne milimetra to powinna gumka madbulla albo promyka pomóc. U mnie głowice SHS sprawdzają się wyśmienicie. Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 (edited) Dzięki chłopaki za pomoc :icon_biggrin: Gumka tak ciasno wchodzi na lufe i do komory, że tam już teflon fix nie wejdzie na 100%. Zaraz popatrzę co tam się dzieje z gumką i dyszą. No i dysza tak nie za bardzo chcę wchodzić w kołnierz gumki. Trzeba się postarać, aby weszła Edited August 29, 2014 by jakubpoz Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 Kołnierz zawija się przy nakładaniu na dyszę. Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 (edited) Zmieniłbym dyszę na SHS / Core. Edited August 29, 2014 by Garnek Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 (edited) Może być ta? http://azteko.pl/shs...-ak-p-1807.html A tej nie da się np. zeszlifować czy coś w tym stylu? ;D Edited August 29, 2014 by jakubpoz Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 SHS jest niezły. Tą co masz możesz spróbować zeszlifować. W sumie co masz do stracenia - dysza protech do 12 zł. Wkęcasz dyszę w wiertarkę, papierem ściernym nadasz jej bardziej stożkowy kształt i zwęż ją na froncie, żeby łatwiej wciskała się w gumke hopup itp. Do odważnych świat należy :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Zachar, ale dysze PT maja cieniutkie oringi i rowki na nie są strasznie małe. Wymiana oringa w tych dyszach to jest porażka. Mam u siebie Core ALU do AK, miałem Systeme, miałem Ultimate, miałem Core z tworzywa, miałem Guardera i to są te najlepsze dysze które super pasują na różne głowice cylindrów i można wymieniać oringi. Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 I zeszlifowałem trochę te dyszę, kołnierz ładnie wchodzi szczelnie i nie podwija się, ale dalej powietrze ucieka komorą ; / Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Komora dociska do czoła szkieletu ? Masz tam klocek L ? Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 (edited) Komora dociska do czoła szkieletu ? Masz tam klocek L ? Nie wiem za bardzo o jaki klocek L chodzi :icon_biggrin: Komora dociska do szkieletu. Edited August 29, 2014 by jakubpoz Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 W jaki sposób komora dociskana jest do czoła szkieletu ? Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 Normalnie komora jest tylko przykręcona :D Daje link do kilku zdjęć jak to wygląda: http://imgur.com/5Mx0QCD http://imgur.com/917A8Uj http://imgur.com/tNmtSjN Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 (edited) Spróbuj nałożyć na lufę (między komorę HU, a body, że tak powiem - znaczy tuż przed komorą) sprężynę. Sprężyna będzie pchała komorę do Gearboxa. Edited August 29, 2014 by MarekMac Quote Link to post Share on other sites
jakubpoz Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 Spróbuj nałożyć na lufę (między komorę HU, a body, że tak powiem - znaczy tuż przed komorą) sprężynę. Sprężyna będzie pchała komorę do Gearboxa. Okej, zrobię tak, ale jak okręciłem te 2 śrubki mocujące komore w body i dociskałem ją w stronę gb to i tak całe powietrze uciekało. ; / Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 (edited) @Verb, ale ja nie polecałem zakupu nowej dyszy PT, tylko żeby sobie przerobił tego aktualnego protecha, którego już ma zamontowanego :icon_smile: @Jakubpoz, napisz w jaki sposób sprawdzasz tę szczelność i jak stwierdzasz, że komora gdzieś puszcza powietrze? Zatykasz palcem lufę itd? edit. Na trzecim zdjęciu widać minimalną szczelinę pomiędzy "kołnierzem" komory hop-up, a szkieletem gearboxa. Jeżeli nie dasz rady przesunąć komory, to może daj jakiś dystanser pomiędzy tył body, a tylną ściankę gearboxa, żeby podsunąc go trochę do porzodu.. Edited August 29, 2014 by Zachar Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Ale ja piszę żeby tą dysze tak czy siak wywalił bo są marne i szkoda kasy na nie. Weź utnij około 3-4cm starej sprężyny głównej, nałóż na lufę precyzyjną, złóż replikę bez dokręcania komory śrubkami do skrzydełek lufy zewnętrznej. Jak to nie pomoże to albo zmiana komory albo wymiana gumki. http://forum.wmasg.pl/topic/138643-gfg1718-informacje/ Prześledź ten temat i poczytaj ze zrozumieniem co w nim jest napisane. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.