TECHNIK123 Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Witam. Mam problem z Glockiem 17 ARMY. Mianowicie, ciężko mi załadować magazynek green gasem. Gdy wtykam puszkę do zaworu to on ucieka na boki i zmraża całość. Nie idzie tego opanować. Czasem łądnie się wstrzyknie, a czasem poprostu nie daje mi się uszczelnic połączenia. Jakoś źle to robię czy problem z uszczelką? Następnie, gdy strzelam zamek nie zawsze chce się dosunąć. Nieraz zostaje centymetr z tyłu i ręcznie muszę go pchnąć. Potem często kończy się gas. Rozumiem że jest to spowodowane jego małym ciśnieniem w magu? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 (edited) 1) Brzmi jak brak uszczelki na zaworze wlotowym - rozumiem że po napełnieniu mag trzyma szczelnie? Rozwiązanie: wstawić oring z zapalniczki, choć lubi wypadać. 2) Zamek zatrzymuje się centymetr z tyłu i ulatuje gaz? Na świeżo naładowanym magu czy pod koniec? Jak pod koniec, no to cóż, może nie mieć wystarczająco cofnąć zamka i zamknąć zaworu. Jeśli zamek zatrzyma się centymetr z tyłu, ale nie wywala całego gazu - wyczyścić. Ewentualnie ostrożnie, uważając żeby nie przesadzić, zeszlifować garb na Blowback Unicie. Edited September 10, 2014 by -Otto- Quote Link to post Share on other sites
TECHNIK123 Posted September 11, 2014 Author Report Share Posted September 11, 2014 Zamek zostaje z tyłu na świeżo naladowanym magu, tyle że wydaje mi się iż w tym magu nie ma za wiele gazu. Jak zostaje z tyłu to nie ulatuje gaz. Moglbyś powiedziec jak wymienic uszczelke? Bo nie mam bogatego doświadczenia. I ostatni problem z jakim sie borykam jest taki: Gdy bez maga odciągam zamek i blokuję go w tylnim polożeniu, a nastepnie zwalniam i nacisksm spust to nastepuje suchy strzal, ale w tym problem, że nie zawsze. Nieraz spust chodzi, a kliku nie słychać. Co może być nie tak? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Uszczelkę z zapalniczki ( w sensie z tej malutkiej żółtej tulejki) wciskasz po prostu w miejsce gdzie nabijasz gazem. Dziubek butli ma sie na niej uszczelniać. Tez się borykam z kurkiem w r17, czekam właśnie na łożyska. Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Jeśli masz wagę kuchenną, zważ magazynek przed i po napełnieniu. Kwestię uszczelki wyjaśnił już Mendi. Opis ostatniego problemu - brzmi jak skopany kurek/zaczep kurka, przez co kurek zamiast pozostawać napięty, spada razem z powracającym zamkiem. Powinno to dawać efekt niekontrolowanego fullauto przy strzelaniu, a szczególnie objawiać się powinno przy energicznym przeładowaniu. Quote Link to post Share on other sites
TECHNIK123 Posted September 11, 2014 Author Report Share Posted September 11, 2014 O dziwo sprawdzałem i niby kurek nie opada, a gdy podpinam magazynek problem znika. Czym to moze być spowodowane/jak to naprawić? Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Czyli rozumiem, że przeładujesz, wciskasz spust i nic? Wpinasz maga (nie przeciągasz zamka), naciskasz spust i następuje wystrzał? Popatrz czy listwa spustowa się porusza bez oporu. Quote Link to post Share on other sites
TECHNIK123 Posted September 11, 2014 Author Report Share Posted September 11, 2014 wpinam maga i muszę jeszcze raz przeładować i dopiero strzeli. Przy wypiętym magu wciskam spust i nic-ale nie dzieje się to za każdym razem, tylko raz na kilka/kilkanaście prób Quote Link to post Share on other sites
TECHNIK123 Posted September 11, 2014 Author Report Share Posted September 11, 2014 Tutaj są filmiki z awarii 1. - niedosłanie zamka2. - brak "kliku" czy jak to nazwać Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Dziwne, bardzo dziwne... Przeskładaj klamkę, albo poszukaj jakiegoś lokalnego magika. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Sytuacja z pierwszego filmiku wydaje mi się, że spowodowana końcem gazu. Znam sposób na trudny do nabicia magazynek. Wkładasz maga do zamrażarki na 10 minut aż będzie zimny, wtedy mag nabija się do pełna. Quote Link to post Share on other sites
TECHNIK123 Posted September 11, 2014 Author Report Share Posted September 11, 2014 Czyli nie za bardzo wiadomo co mu jest? Opłaca się to reperować czy niezbyt? i zauważyłem że gdy od wodzę zamek ręką to nie dochodzi to tego śmiesznego zacięcia, a gdy mocno przeładuję to raczej wtedy ale nie za każdym razem Quote Link to post Share on other sites
TECHNIK123 Posted September 11, 2014 Author Report Share Posted September 11, 2014 A zeby tego bylo malo okazalo sie po dzisiejszym strzelaniy ze glock wali seria. Jest sens go naprawiac czy to zlom bez przyszlosci? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Mój Glock APSa też stawał czasem w połowie drogi. Czasem łapie zamek w połowie i daje bezkulkową serię na auto, ruszając się lekko w tył i przód. BBunit był w jednym miejscu wyraźnie starty, podszlifowałem tam jeszcze samemu. Była poprawa, ale problem nie ustąpił. Szczerze powiedziawszy upatruję go w strasznie mocnych szczękach maga, bo nawet ręczne wypychanie kulek ciężko idzie. Jeszcze nie ruszałem szczęk, ale może się za nie zabiorę, bo zhandlowałem glocka bratu i mówi że nie strzela :/ Widzę problem masz podobny Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Rozwiązałem problem zacinającego sie zamka u siebie - winny był element nr 45 (ten znalowy cycek jak to Wiciok określa). Chodziło o jego dziwną krzywiznę, przez co naciskany od góry przez zamek, chował się nierówno i blokował na ściankach. Przeszlifowałem, nasmarowałem, hula :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.