Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam,

Wymieniałem w moim Gb v3 dyszę na nową aluminiową poprzednia plastikowa była popękana. Problem tkwi w tym, że po wymianie dyszy, kulki się zacinają plują sam gearbox również się raz zaciął (język spustowy nie chciał się ruszyć). Czy źle założyłem zębatki? przy składaniu Gb opierałem się na tym flimiku: /watch?v=VElAiN90smc Proszę o pomoc bo nie wiem czego to jest wina. Czy istnieją jakieś serwisy które zajmują się sprawdzaniem gb i ewentualną naprawą? Jestem tu nowy proszę o wyrozumiałość.

Link to post
Share on other sites

Pewnie coś źle złożyłeś.

Kuliki się zacinają i plują, to może oznaczać coś z popychaczem i dyszą, może nowa dysza za długa, za krótka?

Pierwsze kilka razy nie jest najprostsze, ale z czasem się nauczysz.

Rozłóż i złóż jeszcze raz, jak nie będzie działać, to szukaj serwisanta w okolicy.

 

http://forum.wmasg.p...m/page__st__700

 

http://forum.wmasg.p...isanci-polecam/

Edited by Huba_lbn
Link to post
Share on other sites

Dywagacje dywagacjami. Rozbierz raz jeszcze, posprawdzaj z rysunkami w necie czy masz wszystko założone, czy wszystkie sprężynki są na miejscu i czy popychacz jest dobrze założony i trafia na taki dzyndzej wystający z zębatki tłokowej, sprawdź jeszcze czy dobrze założyłeś dyszę na popychacz, musisz ją wcisnąć w takie rowki na popychaczu.

Link to post
Share on other sites

Złożyłem replikę, postrzelałem chwilę z pojedynczego trybu i umarła cisza w komorze była kulka a gearboxa nie chodził w ogóle. Rozebrałem gearboxa, na zębatce od naciągania tłoka znalazłem malutkie pęknięcie. nie wiem czy jest sens ją składać i znów sprawdzać.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli gear box w ogóle nie chodzi, czyli nie słychać nawet pracy silnika, to problem baterii, styków, okablowania lub samego silnika.

 

Podczas przeglądu w jednej z moich replik (nie była to cm.039) uwarzyłem brak jednego zęba na zębatce środkowej.

Nic z tym nie zrobiłem, bo stwierdziłem że brak jednego zęba nie ma zbyt dużego wypływu na prace całego mechanizmu. Od tamtej pory replika przemieliła ok. 8k kulek bez żadnego problemu. Więc nie wiem czy jest sens przejmować się pęknięciem, nawet jeżeli jest ono na zębatce tłokowej.

Inaczej sprawa by się miała gdyby brakowało pierwszego lub ostatniego zęba na zębatce tłokowej, wtedy to ma duże znacznie.

Link to post
Share on other sites

Okej, rozłożyłem i złożyłem gearboxa 3 razy i za każdym razem jest to samo. dysza raz wraca raz nie. Dam replikę do gościa który to ogarnia jeżeli się wyjaśni co to dam znać bo pewnie już nie tylko mnie to nurtuje co jest nie tak. Szczodrego Mikołaja! :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...