piecia10 Posted January 5, 2015 Report Share Posted January 5, 2015 Witam , zakupiłem do Rk swojego cały zestaw oprócz zębatek i cylindra. -spręzyne guardera sp130 -tłok 14 metalowych zębów -http://gunfire.pl/product-pol-1152195308-Glowica-cylindra-do-AK-v-3-short-type-SHS.html -http://gunfire.pl/product-pol-1152200428-Aluminiowa-lozyskowana-glowica-tloka.html -podkładki Prometheus -łożyska ślizgowe 7mm z kanalikami na smar -http://gunfire.pl/product-pol-1152195338-Dysza-do-AK-dluga.html z kolegą zamontowaliśy wszystko strzykawka dobra lecz gdy podłączamy baterie nie daje rady spręzyny naciągać tylko do połowy. Wsadziliśmy spręzyne stokową to samo Dopiero gdy włożyliśmy stokowy Tłok i stokową głowice tłoka na sprezynie stokowej działało jak marzenie, lecz gdy włożyliśy juz sprężyne sp130 do stokowego tłoku z głowica tez nie działało. Ktoś ma jakieś porady ? Bateria lipo 7,4 gfc . Kable stok ,ale w drodze niskooporowe i mosfet Link to post Share on other sites
Emcet Posted January 5, 2015 Report Share Posted January 5, 2015 (edited) Gówniany boyiowski silniczek. Może solidne wypodkładkowanie i kable jeszcze coś dadzą, ale szału się po tym silniku nie spodziewaj. Edited January 5, 2015 by MrMCET Link to post Share on other sites
Bociano Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Ten silnik nie należy do demonów mocy ani prędkości, ale aż tak słaby nie jest, żeby sp130 nie naciągnąć. No chyba, że taki egzemplarz kijowy. Najbardziej oczywiste opcje, które mi przychodza do głowy to: - zbyt ciasno spodkładkowane zęby/ zbyt mocno dociśnięty silnik. - Nowy tłok jest zbyt szeroki i ma tarcie na prowadnicach - czasem się tak zdarza, wówczas ma opory przy poruszaniu się w obie strony. Przy naciąganiu silnikowi może wtedy braknąć mocy, natomiast przy strzale może to zabrać trochę fps. Chociaż ta opcja nie pasuje do tego, że na stockowym tłoku też nie podołał z sp130. - Może masz po prostu batkę jakąś padakę? Spróbuj na innej. Poniżej link z filmem, gdzie stockowy silnik boyia ciagnie sp130 na lipo 7,4 800mah 20c. Zęby też stock. Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Stawiał bym na złe podkładkowanie. Link to post Share on other sites
tikitonga22 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 siema siema. podkładowałem te zębatki z kolegą każdą oddzielnie, kręcą się swobodnie każda jedna osobno i wszytskie razem. luz jest minimalny taki jak musi być i na sp130 nihuja na stockowym springu cycuś malina napirdala. nowa głowica z tłokiem bardzo ciasno wchodzi w cylinder moze spiłowac ta głowice troszke albo jedna z dwóch uszczelek zdjac? szczelnosc jes super jak zakryje dysze ale spowrotem tez ciezko wychodzi, nie lata swobodnie tylko ciasno siedzi Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Zazwyczaj jedna wystarcza do wzorowej szczelności więc spróbuj, pamiętaj też żeby do cylindra dać malutko smaru by nadmiar nie powodował tarcia. Ja osobiście stosuje nawet krople oleju silikonowego po nałożeniu smaru. Link to post Share on other sites
tikitonga22 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 spoko dzieki za info ogarniemy to moze dzisiaj Link to post Share on other sites
tikitonga22 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 powiedz mi jeszcze jaki powinien być ten luz na zębatkach opisz go tak jakos :D Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Przy idealnym podkładkowaniu jeśli zębatki siedzą sztywno to najlepiej 0,1mm Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Cos na pewno nie tak z tlokiem skoro ciasno siedzi. Wpisz shim gearbox na yt tam jest pokazane jak podkłatkować. Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Tłok nie pasuje do GB. Za ciasno jest. Wyjmij sobie wszystko z GB. Skręć połówki szkieletu razem ze sobą. Wrzuć tłok przez okno cylindra i wsuń do końca, w ten sposób sprawdzisz czy jest ciasno czy nie. Kolejna sprawa to sam silnik, nie jest on super ale 130 Guardera targa na LiPo 3S. eryczku, pragnę Cię poinformować że na forum piszemy bez błędów ortograficznych. Kolejnego ostrzeżenia nie będzie. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 http://gunfire.pl/product-pol-1152195319-Tlok-z-wycieciami-14-metalowych-zebow-SHS.html http://gunfire.pl/product-pol-1152200428-Aluminiowa-lozyskowana-glowica-tloka.html takie cos zakupiłem :) Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Fajnie. Zrób to o czym pisałem wyżej. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 Fajnie. Zrób to o czym pisałem wyżej. Ok Ok Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 Dodam filmik jak chodzi teraz z wymienionymi łożyskami ślizgowymi, podkładkami nowymi, głowicą cylindra i dyszą . http://www44.zippyshare.com/v/70016009/file.html Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Zębatki jęczą. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 wiec źle podkładki ? :) Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Coś z podkładkami a dokładnie to trzeba sprawdzić, może złe ułożenie zębatki silnikowej do silnika lub zębatka tłokowo za nisko i trze o przerywacz. Jak skończysz podkładkować to zapakuj gearbox tylko z samymi zębatkami (bez układu pneumatycznego) i podłącz pod silnik. Idealnie wypodkładkowane powinny chodzić prawie bezgłośnie. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 Ok Ok , to jak bede mącił przy Gb to nagram filmik i wrzuce , prawdopodobnie na dniach bo teraz czasu nie mam rozbierać a trzeba na spokojnie przysiąść : ) Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Silnikowa za nisko i wyreguluj sobie wysokość silnika. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 Silnikowa za nisko i wyreguluj sobie wysokość silnika. Dzięki za podpowiedzi chłopaki , może uda się zmajstrować to dobrze : ) Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 (edited) Rof i dźwięk jak by umierała :-) Edited January 6, 2015 by erykxdxd Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 Rof i dźwięk jak by umierała :-) dodam ze bardzo podobnie chodziła oryginalnie, nawet jeszcze gorzej :) Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Nie łudź się że w Chinach będą sprawdzać każdy egzemplarz 10h żeby doprowadzić do idealnego wypodkładkowania :) Link to post Share on other sites
tikitonga22 Posted January 7, 2015 Report Share Posted January 7, 2015 Pany mam ptanko jeszcze jedno znalazłem jak koleś delikatnie smaruje zębatki do okoła i zęby na tłoku...może to głupie ale smarować czy nie?https://www.youtube.com/watch?v=nwt_-9yT92s Link to post Share on other sites
Recommended Posts