Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam , zakupiłem do Rk swojego cały zestaw oprócz zębatek i cylindra.

 

-spręzyne guardera sp130

-tłok 14 metalowych zębów

-http://gunfire.pl/product-pol-1152195308-Glowica-cylindra-do-AK-v-3-short-type-SHS.html

-http://gunfire.pl/product-pol-1152200428-Aluminiowa-lozyskowana-glowica-tloka.html

-podkładki Prometheus

-łożyska ślizgowe 7mm z kanalikami na smar

-http://gunfire.pl/product-pol-1152195338-Dysza-do-AK-dluga.html

 

z kolegą zamontowaliśy wszystko strzykawka dobra lecz gdy podłączamy baterie nie daje rady spręzyny naciągać tylko do połowy. Wsadziliśmy spręzyne stokową to samo

Dopiero gdy włożyliśmy stokowy Tłok i stokową głowice tłoka na sprezynie stokowej działało jak marzenie, lecz gdy włożyliśy juz sprężyne sp130 do stokowego tłoku z głowica tez nie działało. Ktoś ma jakieś porady ?

Bateria lipo 7,4 gfc . Kable stok ,ale w drodze niskooporowe i mosfet

Link to post
Share on other sites

Ten silnik nie należy do demonów mocy ani prędkości, ale aż tak słaby nie jest, żeby sp130 nie naciągnąć. No chyba, że taki egzemplarz kijowy.

 

Najbardziej oczywiste opcje, które mi przychodza do głowy to:

- zbyt ciasno spodkładkowane zęby/ zbyt mocno dociśnięty silnik.

- Nowy tłok jest zbyt szeroki i ma tarcie na prowadnicach - czasem się tak zdarza, wówczas ma opory przy poruszaniu się w obie strony. Przy naciąganiu silnikowi może wtedy braknąć mocy, natomiast przy strzale może to zabrać trochę fps. Chociaż ta opcja nie pasuje do tego, że na stockowym tłoku też nie podołał z sp130.

- Może masz po prostu batkę jakąś padakę? Spróbuj na innej.

 

Poniżej link z filmem, gdzie stockowy silnik boyia ciagnie sp130 na lipo 7,4 800mah 20c. Zęby też stock.

Link to post
Share on other sites

siema siema. podkładowałem te zębatki z kolegą każdą oddzielnie, kręcą się swobodnie każda jedna osobno i wszytskie razem. luz jest minimalny taki jak musi być i na sp130 nihuja na stockowym springu cycuś malina napirdala. nowa głowica z tłokiem bardzo ciasno wchodzi w cylinder moze spiłowac ta głowice troszke albo jedna z dwóch uszczelek zdjac?

 

szczelnosc jes super jak zakryje dysze ale spowrotem tez ciezko wychodzi, nie lata swobodnie tylko ciasno siedzi

Link to post
Share on other sites

Tłok nie pasuje do GB. Za ciasno jest. Wyjmij sobie wszystko z GB. Skręć połówki szkieletu razem ze sobą. Wrzuć tłok przez okno cylindra i wsuń do końca, w ten sposób sprawdzisz czy jest ciasno czy nie. Kolejna sprawa to sam silnik, nie jest on super ale 130 Guardera targa na LiPo 3S.

 

eryczku, pragnę Cię poinformować że na forum piszemy bez błędów ortograficznych. Kolejnego ostrzeżenia nie będzie.

Link to post
Share on other sites

Coś z podkładkami a dokładnie to trzeba sprawdzić, może złe ułożenie zębatki silnikowej do silnika lub zębatka tłokowo za nisko i trze o przerywacz. Jak skończysz podkładkować to zapakuj gearbox tylko z samymi zębatkami (bez układu pneumatycznego) i podłącz pod silnik. Idealnie wypodkładkowane powinny chodzić prawie bezgłośnie.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...